ריקי בנדיקוט
והווווווווווווווווווווווווווווו זה פרייייייייייי!!! פרי הפלטיפוסססססססססססססססס~

קורבנותיה של ריקי בנדיקוט! – פרק2 – שבוע פורים – T

ריקי בנדיקוט 09/03/2014 696 צפיות 2 תגובות
והווווווווווווווווווווווווווווו זה פרייייייייייי!!! פרי הפלטיפוסססססססססססססססס~

כשקמתי בבוקר… קמתי.
התארגנתי במהירות, לאחר ששמתי לב שנשארו עוד עשרים דקות עד לצלצול, שתיתי ספר וקראתי תה, (אהההההה! הפוך!!! למרות שאין לי בעיה לשתות ספר)תפסתי את פרק היד של אחותי וגררתי אותה לבית ספר בריצה.
משום שבבית הספר יש לנו שבוע פורים,
שזה אומר שכל יום צריך לבוא עם משהו אחר,
(לדוגמה:
יום ראשון -משקפיים מיוחדים
יום שני – יום כובעים
יום שלישי – יום שבו בנות מתחפשות לבנים ולהפך
יום רביעי – יום אוסקר,
יום חמישי – יום תסרוקות, ובערב ביתניי פורים,
יום שישי – מגיעים עם תחפושות!!!)
משום שהיום היה יום המשקפיים, לקחתי זוג משקפיים עגולים כהים, שבהם על כל עדשה דלעת תלת מימדית משנה צבעים, ולמרות זאת אפשר לראות דרכם.
היום עבר מהר, ברובו הייתי ברובוטיקה, היו לנו חזרות באולם הספורט על ריקודים והזעתי כמו מטורפת, (היה כל כך חם!!!) עוד רובוטיקה, גיליתי שקיבלתי באנגלית 96, ואיכשהו לא שמתי לב והגיעה השעה החמישית. (והאחרונה, קיצרו לנו את היום, חיחי ^-^)
אז עשו לנו את ההגרלה של הגמד והענק, ואני סקרנית לראות מה אמצא מחר על השולחן.
טוב, מי ידע?
טוב, זה בערך מה שקרה לי היום, בלי קורבנות, חוץ משני זוגות המשקפיים שנפלו לי כמה פעמים, אז ביי!
הלכתי להכין את הכובע פרי פלטיפוס שלי למחר.


תגובות (2)

לנו גם יש את הגמד וענק.. אבל זה התחיל שבוע שעבר.. (מזה השקעתי… ^-^ וגם לא הייתי חצי שבוע אבל הענק שלי קיבל את המתנות ואני לא.. נקווה שמחר אני אקבל משהו..)

09/03/2014 19:58

שתיתי ספר וקראתי תה XDD

09/03/2014 20:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך