פריקה שיצאה לי מהלב אחרי סיום של תקופה אינטנסיבית וקשה. סיום של תקופה מסויימת והתחלה של תהליך שלא יגמר לעולם. 3>

קטע קצר שאשמח שתקראו- סוג של פריקה.

08/05/2016 746 צפיות 2 תגובות
פריקה שיצאה לי מהלב אחרי סיום של תקופה אינטנסיבית וקשה. סיום של תקופה מסויימת והתחלה של תהליך שלא יגמר לעולם. 3>

פעם כשהייתי קטנה, הייתי בטוחה שכשאהיה גדולה הכל יסתדר. יהיה לי חבר , ציונים טובים, חברות תומכות. זה לא קרה. ואני שמחה שזה לא קרה. זה כנראה לא צריך להיות הסיפור שלי. אני מאמינה שלכל אדם יש סיפור בתוכו, ועולם שלם לגלות, ובכל פעם שאתה פוגש אדם חדש ונחשף אליו אתה מגלה סיפור חדש, אף סיפור לא דומה למשנהו.
כשהייתי קטנה ההורים שלי דחקו בי להצליח, דחקו בי להיות כמו אחותי הגדולה, עכשיו, כעבור מספר שנים הם לא מסכימים איתי ואומרים שזה לא נכון. אולי זה לא מה שהם התכוונו אליו, אבל כך זה היה. הדחיפה הזו הפכה אותי לפרפקציוניסטית. במובנים מסויימים זה דבר טוב, הפרפקציוניזם גורם לי להצליח להיות טובה בדברים, אבל זה גם יכול להטריף את דעתי. אם אני מקבלת ציון נמוך מדי לדעתי (ציון שיכול לשמח אדם אחר) , אני נעשת עצובה, מבודדת, כאובה. כזו אני.
כשהייתי קטנה ציפיתי שאגדל להיות אחרת, שונה. אני מאמינה שכל דבר קורה מסיבה מסויימת, ואם גדלתי להיות מי שאני, זו מי שאני צריכה להיות. אני מקווה שבעתיד אמשיך לגדול ולהתפתח , ליצור ולגלות עולם, ובעיקר, להיות שלמה עם עצמי. עם הפרפקציוניזם ועם כל הדברים האחרים בי, כי זו אני, וחיים רק פעם אחרת. ולא שווה לבזבז את הזמן כאן על דברים שטותיים. צריך לחוות להנות להצליח ולהשלים עם עצמך ועם כל התכונות שבך, כי כל בן אדם הוא עולם ומלואו, ויש המון עולמות מדהימים בעולם הזה, וכל עולם קטן, צריך בראש ובראשונה לאהוב את עצמו, והשאר? הכל יסתדר.


תגובות (2)

אהבתי ממש וזה הזכיר לי את עצמי מאוד עם השאיפות להיות עם חבר ומצח=ליחה בלימודים ועם חברות תומכות וזה לא תמיד ככה.. גם ממש התחברתי להורים שלוחצים תמיד להצליח, גם אצלי זה ככה:( מזדהה ממש

08/05/2016 17:24

    חחחח כאילו נכנסת לראש שלי וכתבת את זה. זה בדיוק עליי. אני חולמת על אביר חלומות ועל ציונים בשמיים. ובואי לא נדבר על חברות טובות ותומכות, כי מי לא הייתה רוצה חברה טובה? וזה לא קרה. בדיוק כמו שכתבת. אומנם יש לי חברות והציונים שלי מעולים אבל אני מרגישה שזה לא זה. לא מה שחלמתי.
    בקשר להורים… את רשמת בלשון עבר, אצלי זה ההווה. אני בת 15 שכל מבחן קריטי וכל שיעור הוא חשוב. ההורים שלי רק רוצים שאצליח ודוחקים בי להצלחה. וגם הדחיפה שלהם בי, בדיוק כמוך, הפכה אותי לפרפקציוניסטית מטורפת. אני חייבת 100 בכל מבחן, אפילו בתעודה קיבלתי ציון 99 בהיסטוריה וכל כך התעצבנתי. שתביני שכל החברות שלי צחקו עלי ואמרו לי שאני מטורפת ושזה ציון מעולה. יותר ממעולה.
    בקיצור, אני פרפקציוניסטית אמיתית וגאה!:)
    חחחחחחח חפרתי.. רק רציתי להגיד, כמו שהבנת, שהתחברתי ברמות לקטע הזה. כתיבה סוחפת וטובה מאוד.
    מדרגת 5 :)

    08/05/2016 18:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך