ChocolateChip
ממש לפני רגע זה היה. הייתי חייבת להפוך את זה לכתב! תמיד לזכור שאותה אחות "מעצבנת" היא שם בשבילך ואת בשבילה... איזה מזל שיש לי כל כך הרבה כאלה, תמיד יהיה אקשן אבל עדיין קרובות!

קרבת אחיות

ChocolateChip 21/03/2020 340 צפיות 4 תגובות
ממש לפני רגע זה היה. הייתי חייבת להפוך את זה לכתב! תמיד לזכור שאותה אחות "מעצבנת" היא שם בשבילך ואת בשבילה... איזה מזל שיש לי כל כך הרבה כאלה, תמיד יהיה אקשן אבל עדיין קרובות!

היא ממש כעסה עליי בזמן האחרון, על הרבה דברים היא כועסת. אך היא זו שמפריעה לי! היא חייבת להבין שאני עסוקה וצריכה קצת שקט ופרטיות. השבת היא הגזימה. הרגשתי שאני אתמוטט! כל השבוע אני עובדת קשה ומפספסת את זמני ההגשה. הפעם הגשתי את הדבר הלא נכון. כל השעות שעבדתי, שהיא הפריעה לי והתעצבנתי. הכל סתם מבוזבז! החלטתי להתעלם, החבאתי את הדמעות. הכנסתי שבת עם תקווה אחת בלב, לנוח. בזמן שאני באמצע לברך על הנרות ידיים על העיניים העצומות משתדלת לא לבכות, אני מבקשת רק שאצליח במשימות השבוע. להגיש בזמן, להצליח להבין ושיהיה זמן לתת לה צומת לב. אי אפשר להגיד שהצלחתי בשבת לנוח. היא והמטח שהיא גורמת. מעבר לשולחן השבת זורקת לעברי משפטים על כמה שהיא "שונאת" אותי. היא החביאה לי חפצים שהייתי צריכה סתם בצחוק, החליטה גם לשתף אותי שזאת הייתה היא… אפשר לומר היא אחות מיוחדת או פשוט… "מעצבנת"!
אך הלב שלי ממש נמס מאושר ממנה כשהגיע זמן סעודה שלישית. התחילה השמש לשקוע, עוד רגע יצא שבת ואני אחזור לנסות לתקן את כל העבודות שלי. הייתי מוכנה לרגיל, אני, אבא ואולי אחת או שניים מהאחיות שלי נשיר בקולי קולות שירי נשמה של סעודה שלישית. הייתי מוכנה שהיא תשב בצד עם פרצוף חמוץ ותתעצבן עלינו להפסיק לשיר. היא כבר מעל חצי שנה ככה, מה כבר נצפה ממנה? אך את קולה היא הוסיפה, לא רק היא כל מי שהיה מסביב לשולחן. כולל הקטן העייף והשובב. היא שרה איתנו! זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. שירי נשמה הם לא משהו שהיא אוהבת, הם קשים לחלק להכניס לליבם. שירי נשמה הם פשוט פותחים את הלב ונותנים לו להראות את עצמו מול כולם! היא קצת סגורה לא חשבתי שתצטרף, במיוחד אחרי ההתנהגות שלה בכל השבת. שירי נשמה הם יותר בקטע שלי וכל דבר שקשור אליי היא מתעצבנת ודווקא לא משתתפת. לא ציפיתי להפתעה הזו אבל אני שמחה שזה היה. הרגשתי את כל הקולות שלנו פותחות את שערי שמיים. את הלבבות שלנו יוצאות ונהפכות לאחת גדולה! כולנו חייכנו כולל היא…


תגובות (4)

זה פשוט מקסים שאת משתפת ברגשות שלך

22/03/2020 01:55

מהמם.

29/03/2020 18:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך