פרק 10, אני דואגת לעומר, הוא לא עונה לי ואני עוד מעט צריכה לצאת לטקס היישובי, בבקשה תעזרו ליי

קרמבו מעוך- פרק 10

05/11/2014 973 צפיות 6 תגובות
פרק 10, אני דואגת לעומר, הוא לא עונה לי ואני עוד מעט צריכה לצאת לטקס היישובי, בבקשה תעזרו ליי

"לא סיפרת לי, איך היה בקרמבו?" הוא שאל בשקט וליטף אותי.
"מעולה, היא הכינה לי ברכה." אמרתי והושטתי לעומר את הדף.
הוא קרא את הכתוב ואמר: "איזה חמודה היא. אני גם רוצה."
"שנה הבאה תלך.." אמרתי.
"כן." הוא אמר וחיבק אותי.
הוא נישק אותי במצח ונרתעתי לאחור.
"מה קרה??" הוא שאל בבהלה.
"סתם, כואב." עניתי ונשמתי עמוק.
הוא חיבק אותי חזק והעלים את הכאב.
הוא הלך לביתו ואני נשכבתי במיטה, עצמתי עיניים וחשבתי על עומר. הוא אוהב אותי, אני אוהבת אותו, אבל אנחנו לא יכולים להיות ביחד, הוא יסבול בגלל זה.
המחשבה הזאת הטרידה אותי במשך כל הלילה. לא הצלחתי לישון.
בבוקר קמתי ותוך כדי התארגנות נזכרתי שיש מבחן בעברית. התארגנתי מהר תוך כדי למידה ויצאתי מהבית. לפני השיעור חזרתי על החומר ביחד עם עומר. המבחן דווקא היה קל יחסית.. שאר היום נמשך נצח.
בערב היה לי התקף נוראי וכמעט לקחתי סכין חדשה והשתמשתי בה.
לא ישנתי בלילה מהכאבים.
בבוקר התארגנתי בכבדות- חולצת בית ספר לבנה, לטקס רבין, ג'ינס, כסף, פלאפון. הלכתי לבית הספר.
הטקס היה משעמם. בשיעור מדעים הסתכלתי על עומר. ראיתי שהיה לו מבט שבור ועצוב בעיניים. בהפסקה כשניסיתי לגלות למה הוא פשוט ענה לי: "לא קרה כלום, דמיינת."


תגובות (6)

שלא תעזי לקחת סכין חדש!!!! ואת צריכה ללכת לעומר! הוא צריך אותך! תכריחי אותו לספר לך ותהני היום חיים שלייייייייייי <#333333

05/11/2014 17:40

תתקשרי אליו!
אם הוא לא עונה תלכי אליו הביתה…
מושלמת שלי תישארי חזקה!!! חוץ מעומר, מישהו יודע על ההתקפים האלו…?
❤️❤️❤️

05/11/2014 18:06

    חוץ מהקוראים של הסיפור לא

    05/11/2014 18:20

אוי.
אני לא אגיד שאת חייבת, אבל ממש כדאי שתדברי עם ההורים שלך על ההתקפים האלו! או עם רופא!

חוץ מזה- תבדקי שהכל טוב עם עומר, אם הוא הצטרף אליך- יצטרפו עוד!! אני בטוחה!! 3>)

05/11/2014 20:44

תיהי בסדר הכי חשוב… קודם תדאגי לעצמך, וסליחה שאני אומרת את זה, אבל עד שתיהי בסדר עומר יכול לחכות. :) מקווה שלא פגעתי.

05/11/2014 21:11

את יכולה לספר למה את מפחדת שהוא יפגע? אולי בפרק ספיישל או משהו… אני כל כך רוצה לדעת. ואני מסכימה עם נויה מעליי, תדאגי לעצמך, ואני מבקשת שכמה שזה קשה תזרקי את הסכינים ואל תחזירי אותם! והאמת שאני גם מסכימה אם גיץ, אולי כדאי שתשטפי מומחה בעיניין של ההתקפים, את רק עושה לעצמך יותר רע. אם את רוצה אני מכירה שתיי פסיכולוגים מעולים שממש עוזרים (מנסיון אישי). הייתה לי תקופה שפחדתי לקום מהמיתה או להשאיר את הארון פתוח, הפסיכולוג שלי מאוד עזר לי, כתבתי על זה סיפור בשם "חרדות", אני אשמח אם תקראי. ותדברי אם עומר, אם היינו מפחדים מהסיכוי שמשהו יקרה לא היינו עושים כלום. מאז שקיבלתי את הקוצר נשימה שלי (אני לא יפרט על זה עכשיו) אני מפחדת להיכנס לים אבל בקיץ הזה עליתי חזרה על הגלשן ועברתי את זה, אני עדין לא יכולה לראות גלים בלי לקבל סחרחורת אבל זה לא עזר אותי מלגלוש, אז מה שלא קרה בעבר לא יכול למנוע ממך לאהוב את עומר, פשוט לא!
אני מקווה שלא יצא מסובך מידי, האמתץ שאני אשמח לדבר איתך בשיחה פרטית, יש לך פייסבוק?

06/11/2014 21:35
סיפורים נוספים שיעניינו אותך