קרן

Sodybeyoter 19/03/2021 1680 צפיות אין תגובות

01:48
אמצע הלילה לכל הדעות. רעש נשמע מכיוון הסלון. היא שכבה במיטה, לבד, מנסה להבין אם יש מישהו בדירה או שרעשי הלילה והשדים בראש שלה עושים מסיבת פיג'מות. לא אמור להיות פה אף אחד עכשיו חוץ ממנה, אבל מצד שני גם את השדים היא לא זוכרת שהזמינה. היא ניסתה למצוא את האומץ שיעזור לה להוציא את הראש מתחת לכרית אבל עוד לפני שהבינה איפה לעזאזל הוא מתחבא הרגישה יד מונחת על הכרית ומצמידה אותה למזרון. היא ניסתה לצרוח אבל נותרה משותקת, ללא שום יכולת להילחם. לפתע הכרית התרוממה מראשה ויד תפסה אותה בשיערות, מושכת אותה בחוזקה לרצפה. המראה הבא שעיניה קלטו היה קעקוע של מגן דוד ליד הקרסול השמאלי של הפולש, ובבת אחת היא נרגעה והבינה שלפניה לילה ארוך, מהסוג שהיא אוהבת.
כמו כל דבר טוב שקרה בחיים של קרן, גם איתן הגיע במקרה. לפני שלוש שנים דנית, חברת ילדות שלה, צירפה אותה לעוד קבוצה בפייסבוק, עוד מקבץ של אנשים שמצאו נושא משותף והחליטו לחלוק את מחשבותיהם בנושא עם אחרים. רק שהפעם במקום עוד קבוצה על בישולים או עיצוב פנים או טיסות לחו"ל, נושא הקבוצה היה קצת אחר…
תחום ה-BDSM התחיל למשוך אותה כמה שנים קודם, אבל לקח לה זמן להבין מה זה אומר בכלל. התחושה האוטומטית היתה שמדובר בסטיה, במשהו שאסור לדבר עליו, והיא שמרה על הסוד הזה בכספת. אף אחד משותפיה למיטה באותה תקופה לא הגיע איתה לרמת קירבה כזו שאיפשרה לה לדבר על הנושא, והסוד גדל בתוכה. כשגלשה באחד הלילות לאתר הפורנו האהוב עליה ונתקלה במקרה בסרטון שהדליק אותה, הבינה שיש שם בחוץ אנשים רבים שנדלקים ממשחקי השליטה, אלה שעשו לה כל כך טוב בדימיון שלה. האורגזמה שהיא חוותה עם אותו סרטון היתה שונה, מיוחדת, חזקה הרבה יותר מכל מה שהרגישה עד אותו יום.
היומיום של קרן היה שגרתי. בשעות היום היא ניהלה צוות של יותר מעשרה עובדים בחברה לניהול לוגיסטי, אחר הצהריים למדה קורסים של האוניברסיטה הפתוחה בדרך לתואר ראשון בכלכלה ובלילות היתה חולמת על הפריצה הגדולה שלה. בתוך השגרה הזאת היא היתה הבוס, המנהלת, השולטת. זה הרגיש לה הכי טבעי בעולם לנהל אחרים, היא היתה טיפוס שצריך להיות בשליטה כל הזמן גם על הפרטים הקטנים ביותר והעובדים תחתיה נאלצו להתאים את עצמם למדיניות של המנהלת הפרפקציוניסטית שלהם או לחפש להם מקום עבודה חדש.
בסביבה הגברית שבה נמצאה כל היום היא בלטה ולא רק בגלל יכולות הניהול המעולות שלה. 164 סנטימטרים גובהה, מחולקים בצורה מושלמת על 57 קילוגרמים, שיער שחור גלי שמגיע עד השכמות, עיניים אפורות נדירות שעושות חשק לטבוע בתוכן, שפתיים בשרניות, צוואר ארוך וקימורים שהטבע מעניק רק ליצירות המופת שלו.
יום למחרת אותה אורגזמה, כשסיפרה על זה לדנית, היא המליצה לה על הקבוצה הזאת בפייסבוק. מהר מאוד קרן הבינה שיש עוד אנשים שמתחברים לקטע. היא גילתה עולם חדש ומסעיר, עולם שעתיד להעיף את חיי המין שלה לגבהים חדשים, למקומות שלא דמיינה. בהתחלה העדיפה להיות צופה בלבד, קראה טקסטים שהעלו אחרים, נכנסה לקישורים שהעלו שם, נחשפה לכמות מידע שלא תמיד הצליחה לעכל. לאט לאט החלה להגיב על פוסטים של אחרים וכמה חודשים אחרי שנכנסה לקבוצה העלתה את הפוסט הראשון שלה:
"הבנתי למה אתה רוצה לשלוט בי. עדיין לא מבינה איך אתה חושב לעשות את זה".
בין עשרות התגובות שהגיעו, בלטה התגובה של איתן. תמונת הפרופיל שלו היתה אומנותית משהו – דמות גברית, כנראה הוא בעצמו, עומד בפניו לשקיעה על חוף הים ומצולם מאחור. הצללית המושלמת שנוצרה נבחרה להיות תמונת הפרופיל שלו ומשכה את קרן מהרגע הראשון. אולי הצורך המפורסם שלה בשליטה קשור גם לזה והעובדה שלא ידעה איך הוא נראה הקפיץ משהו אצלה. "עדיין לא הבנת שכבר התחלתי" היתה התגובה שלו, וקרן נדלקה מהרעיון שמישהו מנסה לשחק לה בראש.
ביומיים הבאים היה לקרן רק דבר אחד בראש – איתן, כמובן. בנסיון לשחק אותה קשה להשגה היא לא הגיבה לאיתן, אפילו לא עשתה לו לייק על התגובה שלו. אבל כשהבינה שהספיקו חמש מילים בשביל למלא את ראשה רק בו, החליטה לאזור אומץ וכתבה לו בפרטי "אוקיי, ניצחת". כעבור כמה דקות איתן שם לב שקיבל הודעה. חיוך של סיפוק נמרח על פניו כשהבין שקרן נלכדה ברשתו, והוא החל לתכנן את המפגש שלהם, מפגש שהוא כבר ידע שיקרה ממש בקרוב. לאיתן היה נסיון רב בתחום משחקי השליטה, והעובדה שקרן היתה חדשה בתחום הדליקה אותו עוד יותר ממה שהמראה שלה סיקרן אותו. הידיעה שהוא הולך להכיר לה עולם חדש הלהיבה אותו והוא כבר רצה להיפגש איתה.
"ברור שניצחתי, לא באמת חשבתי על אפשרות אחרת" ענה לה איתן בהודעה מעט מאוחר יותר. "רוצה לשחק?" המשיך לכתוב כשראה שהיא מחוברת. קרן נבהלה מהישירות של איתן וניסתה להבין מה בעצם היא רוצה. אחרי כמה דקות ענתה "אני חדשה בזה, רוצה ללמוד מה זה אומר בכלל". איתן הסביר "העולם הזה נחלק בגדול לשני חלקים – שולטים ונשלטים. השולט הוא זה שקובע מה עושים, איך עושים, כמה למה ומתי. ואת, את פשוט עושה מה שאגיד לך, ויותר חשוב – לא עושה מה שאסור".
קרן קראה את ההסבר של איתן כמה פעמים, ניסתה להבין אם היא בנויה לסוג כזה של קשר, לסוג כזה של חיים. מה זה בעצם אומר? היא החליטה לבקש הסבר נוסף, ואיתן החליט לתת לה דוגמה שתמחיש לה טוב יותר את הרעיון:
"בואי נניח שאת נמצאת עם מישהו במיטה. דמייני שהוא הנשלט, הוא לא עושה שום דבר מרצונו, את שולטת בו ובכל מעשיו. אם החלטת לנשק אותו, זה יקרה. אם החלטת לצבוט אותו בפטמות, זה יקרה. אם החלטת להצליף בו עם שוט, זה יקרה. אם החלטת לרדת לו, זה יקרה. אם החלטת לשבת לו על הפנים, זה יקרה. אם החלטת להכניס אותו אלייך, זה יקרה. אם החלטת להפסיק שוב ושוב ממש לפני שהוא גומר, זה יקרה. אם החלטת להשאיר אותו קשור במיטה וללכת לאכול, זה יקרה. הוא בחוסר שליטה מוחלט, הוא לא קובע כלום, את עושה בו כרצונך, כמובן מתוך הסכמה מוחלטת של שניכם שזה מה שהולך לקרות" קרן קראה את ההודעה וחשבה שזה יכול להתאים למי שהיא בחיי היומיום שלה, הרי היא תמיד נמצאת בשליטה ולהביא את זה למיטה נשמע לה כמו משהו טבעי הרבה יותר ממה שחשבה קודם. לפתע שמה לב שאיתן שוב מקליד והיא חיכתה להודעה החדשה שלו שלא איחרה לבוא: "נשמע לך טוב? יופי, אז בדיוק ככה רק הפוך. את תהיי הנשלטת, אני היחיד שאקבע מה יקרה במיטה שלנו". קרן הופתעה מהתפנית בעלילה, והופתעה עוד יותר מהרטיבות שהרגישה בתחתוניה.
יומיים ושלוש שעות אחרי ההודעה האחרונה של איתן מצאה את עצמה קרן מול דלת עץ גדולה בכניסה לבית פרטי רחב ידיים. שביל ארוך מבטון מוחלק הוביל משער החצר עד לשתי מדרגות שהפרידו את הכניסה לבית משאר החצר. קרן סידרה את שערה, משכה את שולי שמלתה למטה ושלחה יד לפעמון הקבוע בקיר. צלצול נשמע מבפנים ולאחר כמה שניות נפתחה הדלת ומולה הופיע גבר שנראה עוד יותר טוב ממה שדמיינה על פי תאוריו של איתן. 182 סנטימטר גובהו, שמחולקים על 84 קילוגרמים של שרירים משורטטים היטב, תוצאה של אימונים מפרכים בסטודיו ועל חוף הים. שיערו השחור הדגיש את עיניו הבהירות, שסקרו עכשיו את קרן בלי להסתיר את זה. הוא לבש מכנסי ג'ינס כחולים לרגליו, ללא נעליים, וחולצה מכופתרת שחורה שהבליטה את שרירי הידיים שלו. הוא הושיט את ידו הימנית לפנים וחייך חיוך שהמיס את קרן ברגע. "נעים מאוד, אני האדון שלך להיום" אמר בחיוך. קרן הושיטה את ידה ולחצה את ידו, מתלבטת בפעם האחרונה אם היא זורמת עם החוויה החדשה עוד צעד קדימה. מגע ידו של איתן העביר בה צמרמורת קלה, מהסוג שמביא איתו רטיבות קלה באזור החם ביותר בגוף שלה. 'עם תחושות כאלה אני לא יכולה להתווכח' חשבה לעצמה ונכנסה פנימה.
רצפת פרקט חמימה קיבלה את פניה של קרן כשהתקדמה לתוך הבית. נברשת דרמטית היתה תלויה מעל שולחן אוכל מעץ מלא, סביבו היו מסודרים שישה כיסאות כבדים למראה. מימין ראתה מטבח רחב ידיים עם אי במרכזו שקיבל תאורה עמומה מתקרת החדר. הסלון היה לשמאלה, ונראה מפנק ומזמין. איתן כנראה ראה שהיא מסתכלת על ספת השזלונג הגדולה והציע לה להרגיש בנוח ולשבת. "מה תשתי?" שאל. קרן ידעה שהיא צריכה אלכוהול כדי להתקדם עם הערב הזה למקומות המעניינים שלו, וביקשה יין אדום. היא לא רצתה להשתכר ולאבד את עצמה אלא פשוט להשתחרר מעכבות והבחירה ביין היתה נכונה ונבונה. איתן הלך למטבח וחזר כעבור דקה עם בקבוק יין ושתי כוסות. הוא מזג את היין והניח את הבקבוק על השולחן בסלון. הוא קירב כוס אחת לקרן שהושיטה את ידה לכיוונו אך הוא כבר התחיל לשחק את המשחק, ציקצק בלשונו ואמר: "לא, את לא נוגעת בזה. שימי את הידיים מאחורי הגב ועיצמי את העיניים". קרן הופתעה במקצת מההוראה של איתן אבל עשתה כדבריו. משהו בה התרגש מהציות האוטומטי והיא היתה חסרת סבלנות לגלות מה צופן לה הלילה. איתן קירב את הכוס לפניה של קרן, מבקש ממנה להריח את היין. קרן נשמה נשימה עמוקה מאפה, שואפת את הריח הפירותי והמתקתק של היין שלפניה. "את מבינה", אמר איתן "לשתות יין ולהזדיין – יש להם הרבה במשותף. שניהם צריכים שנשתמש בחושים שלנו. ליין לא יהיה את אותו טעם אם תהיי מצוננת, כי הריח שלו הוא מרכיב מאוד חשוב בחוויה. אם לא תיראי את צבעו של היין הוא ירגיש לך שונה, ואם הוא לא ישחק לך עם הלשון כנראה שתהני ממנו הרבה פחות. גם בסקס, צריך להפעיל את החושים, צריך להרגיש אחד את השניה, צריך להריח ולטעום, לנשוך וללקק, לשרוט ולחבק, להפעיל את כל חלקי הגוף. הרי סקס זה לא רק זין וכוס, סקס זה אינטיליגנציה, סקס זה טעמים, סקס זה זיעה וצעקות ואנחות, סקס זה להכיר את השותף למיטה ולדעת לזהות את המחוות הקטנות שלו". קרן שתקה והקשיבה בעיניים עצומות להסבר של איתן, וכשסיים לדבר הרגישה בגל ריח נוסף המתקרב לאפה. הכוס נגעה קלות בשפתיה והיא פתחה את פיה מעט על מנת שאיתן יוכל להשקות אותה. מגע הזכוכית על שפתיה גרם לה להבין את דבריו של איתן. עוד לפני שטעמה את היין כבר הבינה עד כמה הוא הולך להיות טעים. איתן היטה את הכוס בזהירות ואיפשר ליין להתקרב לשפת הכוס ומשם אל שפתיה של קרן. היא לגמה מעט, נתנה ליין להתרוצץ בתוך פיה, הרגישה את הנוזל האדום מעיר את בלוטות הטעם שלה בבת אחת. לאחר מספר שניות בלעה את היין וכשפתחה את עיניה הבחינה שמשהו בפניו של איתן השתנה. היא רצתה לשאול אותו אם הכל בסדר אך לפני שהספיקה לדבר שאל אותה בטון כועס "אמרתי לך לפקוח את העיניים?" קרן עצמה שוב את עיניה אך כנראה שזה לא סיפק את איתן משום שמיד שאל שוב "אמרתי לך לפקוח את העיניים?" קרן ענתה בעיניים עצומות ובקול שקט "לא". איתן המשיך לשחק את המשחק "אני חושב שאת צריכה לקבל עונש כדי ללמוד את הגבולות בבית הזה". קרן הרגישה בטוחה לידו, היא ידעה שהעונש עליו הוא מדבר הולך להיות העונש הכי כיפי שקיבלה עד היום. "אני חושבת שאתה צודק" אמרה קרן ופתחה את עיניה שוב בהתרסה. היא נהנתה מהתפקיד של הילדה הרעה ועוד יותר נהנתה מהעובדה שהיא לא הולכת לסבול בגלל זה אלא בדיוק להפך. איתן תפס אותה בידה וקם בפתאומיות. היא הביטה בו, הרגישה שהוא מושך אותה וקמה ביחד איתו. היא התרוממה על רגליה רק בשביל לגלות שהוא מוביל אותה אל גרם מדרגות חשוך כמעט לגמרי שמוליך למרתף הבית. הירידה למטה נעשתה לאט ובשקט. קרן הביטה על הקיר הצמוד אליה, עליו היו תלויות כרזות של בחורות בביגוד מינימלי. רובן קשורות כשידיהן מאחור, לחלקן כיסוי עיניים, כולן בעמדת נחיתות כלשהי. "יופי של דרך להיכנס לאוירה" אמרה קרן בקול שקט. איתן נעצר במקום והתבונן בכרזה לידה עמד. "כל התמונות האלה צולמו כאן, בבית שלי. חלק במרתף, חלק בחדר השינה, זאת צולמה על השיש במטבח" הצביע על תמונה של בחורה שידיה קשורות מאחורי הגב, בד שחור חוסם את עיניה וסימנים אדומים מעטרים את גבה וישבנה. "ממה הסימנים האלה?" שאלה קרן. "מהצלפות שוט" השיב איתן והוסיף "היא פקחה את עיניה בלי רשות". קרן חייכה במבוכה והם המשיכו לרדת במדרגות החשוכות אל המרתף.
עשרים מדרגות מתחת לאדמה גילתה קרן אולם רחב ידיים שבו היו פזורים מספר ספות, מיטות ורהיטים נוספים. איתן לא חסך כשאיבזר את המרתף שלו, חשבה קרן לעצמה וצדקה. איתן השקיע רבות בחיי המין שלו והתייחס למרתף שלו כאל מקדש. "יש כאן צעצועי מין מכל סוג אפשרי, החל מדילדואים, דרך טבעות ואזיקים וכלה במערכות קשירה מוזרות ומתקדמות" הסביר איתן כשראה את פניה של קרן סורקים את האולם הגדול. אחרי כמה שניות הוסיף "מכיוון שאת חדשה בתחום, היום נסתפק בקשירת הידיים וכיסוי העיניים שלך". קרן הנהנה בשתיקה. היא הרגישה בטוחה להפליא לידו, אדם שעד לפני כמה ימים היה זר מוחלט. כנראה שהעובדה שהוא כל כך בטוח בעצמו הרגיעה אותה. "אז איך מתקדמים מפה?" שאלה קרן והפתיעה אפילו את עצמה. איתן ניגש אליה ושלח אליה את ידיו, רק בשביל לסובב אותה כשגבה מופנה אליו. ידיו החזקות ליטפו את ידיה בעדינות מפתיעה, וקרן כבר הרגישה בחמימות המתפשטת בין רגליה. "הדלקתי את המזגן קודם, יש פה 23° ולא יהיה לך קר אחרי שתתפשטי, אז בואי נדאג לבגדים שלך ונתקדם משם". קרן בלעה את הרוק שהצטבר לה במהירות בחלל הפה ושאלה "פשוט להתפשט? פה?" איתן לא ענה. במקום זאת הוא שלח את ידיו אל שולי שמלתה של קרן והרים אותה למעלה. קרן הרימה את ידיה בתנועה אוטומטית ונשארה עם תחתוניה בלבד. "כן", אמר איתן, "ממש פה". הוא לא התעכב והוביל אותה לכיוון מיטה שהוצבה לא רחוק מהם. "שכבי על הגב" פקד עליה והיא נשכבה כפי שהורה לה. איתן התקרב אל ראש המיטה והוציא מאחוריה אזיקי מתכת. הוא משך את ידה האחת של קרן ואזק אותה למיטה, ועשה אותו דבר גם ליד השניה שלה. "הכל בסדר?" שאל אותה. "נראה לי שכן" ענתה קרן בקול הכי בטוח שהצליחה לגייס לטובת העניין. "אז מעכשיו הכל ייראה לך פחות" חייך איתן והראה לה את כיסוי העיניים שהחזיק. הוא הניח את הבד השחור על עיניה וסידר אותו כך שלא תוכל לראות כלל. "אנחנו נתחיל מיד כשארצה בכך" אמר איתן. קרן שמעה את צעדיו מתרחקים ולא הבינה מה הוא עושה. 'בחורה צעירה שוכבת קשורה וערומה במיטה שלך, לאן לעזאזל אתה חושב שאתה הולך?' חשבה קרן. איתן ידע בדיוק מה היא חושבת, הרי זו הפעם הראשונה שלה והיא ממש לא יודעת למה לצפות. קרן שמעה את איתן מתרחק, אבל היא לא ניחשה שהוא עשה זאת רק בשביל להוריד את הנעליים בפינה מרוחקת ולהתקרב בחזרה אליה מבלי שתשמע אותו. הדבר הבא שהרגישה קרן היו השפתיים של איתן מנשקות את כף רגלה.
קרן נבהלה. היא לא שמעה אותו מתקרב, משום שצעד ברגליים יחפות על השטיח שכיסה את כל רצפת המרתף. המגע הפתאומי בכף רגלה הקפיץ אותה וגרם לה למשוך את הרגל למעלה. היא קירבה את הברך לבטן שלה, כמעט התקפלה, אבל מהר מאוד הכניסה אויר לריאות ונרגעה במקצת. איתן שוב קרב את שפתיו אל כף רגלה ונישק את גב כף הרגל שלה, מתחיל להתקדם לאט במעלה הרגל החלקה להפליא של קרן. "מדגדג קצת" אמרה קרן כשציחקוק קל של מבוכה מלווה את דבריה. איתן המשיך לעשות בדיוק אותו דבר וחזר לנקודה שגרמה לקרן להתלונן לפני כמה שניות. ידו של איתן תפסה את רגלה של קרן בקרסול והרימה אותה למעלה, בזמן שלשונו ושפתיו החלו עושות דרכן במעלה החלק האחורי של הרגל של קרן, שהרגישה בתחתוניה שלולית שהולכת ומצטברת. העובדה שידיה קשורות ועיניה לא יכולות להעביר אליה שום מידע כשהן מכוסות בבד השחור, גרמה לקרן לחדד את שאר חושיה וחוש המישוש עבד שעות נוספות עכשיו. איתן הגיע עד אחורי הברך של קרן, וצמרמורות של עונג התפשטו בגופה עם כל סנטימטר אליו איתן הגיע.
"איך את עם כאב?" שאל איתן. קרן לא הספיקה לענות והרגישה צביטה בפיטמה השמאלית. האצבעות של איתן תפסו את הפיטמה שלה וסובבו אותה מעט. קרן ענתה לבסוף "זה משנה?" אך לא קיבלה התייחסות מאיתן. הדבר הבא שהרגישה היו אטבי מתכת שנצמדו אל שדיה. המתכת הקרה העבירה בה צמרמורת, והכאב שהחל להצטבר בפטמה שלה היה בדיוק במידה הנכונה. הדבר הבא שקרן הרגישה היו שתי אצבעות שחדרו אליה בלי שום הכנה מוקדמת, והצעקה שיצאה מגרונה לגמרי התאימה לסיטואציה. אצבעותיו של איתן החלו לזוז בתוכה במהירות, גורמות לדופק שלה לעלות במהירות והיא התאימה את הנשימות לקצב המהיר. כמו שאיתן התחיל, כך הוא גם הפסיק בבת אחת, הוציא את האצבעות החוצה וקרן ניצלה את הזמן להסדרת נשימתה. בזמן שהיא ממתינה דרוכה למגע הבא בגופה ומנסה לנחש באיזה איבר יטפל איתן הפעם, שמעה לפתע את איתן מדבר: "את יודעת, חלק חשוב מהעניין של משחקי השליטה הוא הסנקציות, העונשים, השימוש בכוח ובכאב על מנת להגיע לשיאים בזמן האקט. הבעיה היא שהרבה פעמים זה עלול לכאוב, וצעקת כאב שיוצאת החוצה גורמת לצד השני לחדול ממעשיו כשבעצם הצד הנשלט רוצה להמשיך לספוג את הכאב." קרן הנהנה כמבינה ואיתן המשיך: "לכן המציאו את מילות הקוד – מילה מוסכמת, שלא קשורה לשום דבר שקורה פה, שאם אחד הצדדים אומר אותה מפסיקים מיד את האקט. יש לך רעיון למילה כזאת?" קרן ניסתה לחשוב על מילה מתאימה אך כל דבר שעלה במוחה נראה לה קשור בצורה זו או אחרת לסיטואציה והיא לא רצתה לבחור במילה לא מתאימה. "אולי פטיפון?" שאלה לבסוף. איתן בחן אותה במבטו, מתרשם מיכולת ההסתגלות שלה לסיטואציה שבה היתה בפעם הראשונה בחייה. "פטיפון יכול להתאים לנו" אמר, וחיזק את הלחץ של אטב המתכת על פיטמתה. הוא הניח אחד נוסף על הפיטמה הימנית שלה, נתן לה להתרגל למגע המתכתי הקר ואחרי כמה שניות חיזק גם אותו. הדבר הבא שקרן הרגישה היה את איבר מינו של איתן מונח על שפתיה.
איתן הזיז את הזין על שפתיה של קרן. לקח לה רגע קצר להבין מה היא מרגישה אבל מהר מאוד היא התעשתה ונתנה ללשון שלה לצאת החוצה. הלשון החמה שלה ליקקה את איברו של איתן שהלך והתקשה מהמגע המשכר. קרן הרגישה את השינוי שעבר הזין של איתן ממגע הלשון שלה והרימה מעט את ראשה כדי שתוכל להכניס אותו לפיה. איתן הניח את ידו על מצחה של קרן ודחף את ראשה לאחור עד שהונח שוב על המזרון עליו שכבה. מיד אחר כך הרים את רגלו והעביר אותה מעל ראשה של קרן, הניח את ברכו ליד ראשה והתיישב על שתי ברכיו מעל פניה של קרן. עכשיו הוא הושיט את ידו, הכניס אותה תחת ראשה של קרן ומשך אותו למעלה. איבר מינו של איתן היה עכשיו זקור לחלוטין, קשה ומגורה. הוא החזיק בו בידו וכיוון אותו אל פיה של קרן שהיה מולו. קרן פתחה את פיה והחלה למצוץ וללקק את איתן שהגיב באנחות מלאות בהנאה. קרן חיזקה את שרירי הבטן שלה בזמן שידו השניה של איתן הצטרפה לראשונה וכעת הוא תפס את ראשה של קרן בשתי ידיו כך שפיה היה בדיוק מולו. הוא החל להזיז את האגן שלו לפנים ולאחור מהר יותר ויותר, הזין שלו נכנס עמוק יותר עם כל תנועה וגרם לקרן לאספקה הולכת וקטנה של חמצן. קולות החניקה שעשתה רק הדליקו את איתן יותר והוא הגביר את העוצמה עד שקרן כמעט הקיאה. איתן עצר ואיפשר לה להסדיר מעט את נשימתה, רק בשביל להתחיל עוד סשן כמה שניות אחר כך. קרן הרגישה את הזין של איתן נכנס כל כך עמוק וניסתה להיזכר למי מבין שותפיה הקודמים למיטה היה את הכלי הגדול ביותר בין רגליו. עוד היא מנסה להיזכר וכבר היא מרגישה שוב את רפלקס ההקאה. היא הזיזה את ראשה לאחור בחוזקה על מנת להתנגד לידיו של איתן והוציאה את איבר מינו מפיה. קרן ניסתה להכניס אויר רב ככל האפשר ולפני שהצליחה להשלים שלוש נשימות כר הרגישה שאיתן מקרב את פיה שוב לכיוונו. פיה נפתח שוב והזין של איתן נכנס שוב בעוצמה אל פיה ולגרונה. איתן החזיק עכשיו את שערותיה בחוזקה וזיין אותה בפה במהירות. דמעות החלו לרדת מעיניה של קרן, דמעות מהסוג שאיתן כל כך אהב לראות אצל השותפות שלו למיטה.
"אלו לא דמעות של כאב או עצב" אמרה לו פעם מישהי אחרי מציצה ארוכה, "זאת אורגזמה של העיניים". קרן הכירה את הדמעות האלה גם היא, כבר היתה עם שותפים שהביאו אותה למצב הזה. פיה התמלא רוק שהקיף את האיבר הזקור של איתן והרעש שליווה את התנועות הנמרצות שלו רק הוסיף עוד אפקט מחרמן לכל הסצנה. איתן המשיך כך עוד מספר דקות, כאשר איפשר לקרן הפסקה קצרה מדי פעם בשביל להסדיר מעט את נשימתה ולצבור חמצן נקי. האיפור של קרן נמרח כבר על פניה, הדמעות שירדו מעיניה סימנו שבילים על לחייה ומשם לכיוון הצוואר הארוך שלה. כאשר איתן החליט להפסיק, הוא הרים את עצמו מעליה ונעמד ליד המיטה. הוא שלח את ידיו לעבר כיסוי העיניים שלה והוריד אותו באיטיות מעל ראשה. עם השיער הסתור, האיפור המרוח על פניה והנשימות הקצרות והמהירות, קרן נראתה כמו מישהי שעברה חוויה קשה, אולם החיוך שמילא את פניה כעת הסביר לאיתן שהיא נמצאת בדיוק במצב ההפוך.
איתן התרחק מהמיטה, מאפשר לקרן לנוח מעט לפני הסשן הבא שתיכנן לה. קרן עקבה אחריו בעיניה בזמן שהוא ניגש לארון עץ גדול שעמד צמוד לקיר הקרוב למיטה. דלת ההזזה החליקה בקלות למגע ידו של איתן, ובתוך הארון ניגלו לקרן פריטים ואביזרים שראתה קודם לכן רק בסרטוני הפורנו בהם צפתה בחודשים האחרונים. איתן הושיט את ידו לאביזר שאהב להתחיל איתו כל סשן, המצליף. מוט לא ארוך מדי עטוף בעור בצבעים שחור ואדום אליו מחוברות רצועות עור דקות ושחורות שהרכיבו ביחד שוט הצלפה משובח. השוט הזה ייצג את כל התחום הזה של משחקי השליטה. מצד אחד אפשר היה להצליף ולהכאיב איתו, להעניש את מי שלא נשמע לחוקים והציב גבולות בתוך המשחק הזה, ומצד שני ליטוף גופו של הנשלט עם רצועות העור עוזרות להביא אותו לעוצמות גירוי גבוהות מאוד. קרן, שראתה במה בחר איתן, לא ממש ידעה למה לצפות. הריגוש והפחד התערבבו מחדש עם כל צעד שעשה איתן. היכולת הזו שלו להישאר רגוע כל כך כשהדופק שלה היה על מאתיים קמ"ש שיגע אותה עוד יותר. היא היתה רגילה לשלוט בכל סיטואציה אפשרית, והעובדה שהיא קשורה למיטה של מישהו שלפני שעה ראתה לראשונה בחייה היתה בדיוק ההפך ממה שהתרגלה אליו כל חייה הבוגרים. איתן החזיק את השוט ביד ימין והעביר את רצועות העור שלו בכף ידו השמאלית, מושך את תשומת ליבה של קרן בדיוק לאן שרצה. הוא התקרב אליה לאט, בלי לומר מילה. קרן הביטה בו והרגישה איך היא מייצרת עוד ועוד נוזלים בין רגליה. איתן נעמד ליד המיטה והניח את רצועות השוט על רגלה. היא אהבה את המגע המלטף שלהן והחלה להתפתל כמו מבקשת מאיתן להתקדם עם מעשי ההתעללות שלו יותר מהר. "מה אתה הולך לעשות עם השוט?" שאלה קרן כשחיוך קטן עולה על שפתיה. איתן הניף את השוט למעלה והצליף בירך שלה בעוצמה. צעקת כאב נפלטה מגרונה של קרן והיא הרגישה את הירך שלה מאדימה מעוצמת המכה. "לא זוכר שביקשתי ממך לדבר" אמר איתן בקול שקט. "רק שאלתי מה אתה…" קרן לא הספיקה להשלים את המשפט ומיד ספגה הצלפה נוספת באותו מקום בדיוק, מה שגרם לה לצעוק שוב בחוזקה ואז לשתוק, כפי שרמז לה שכדאי לה לעשות. מיד אחרי ההצלפה העביר איתן את רצועות העור לאורך רגלה, מלטף ומרגיע אותה. קרן עצמה את עיניה, מנסה להירגע מהכאב שהרגישה ברגלה. היא הבינה שזה חלק מהמשחק וכי עליה להיות צייתנית, אחרת תקבל עונשים מהשולט שלה. "את רוצה להגיד משהו?" שאל איתן בקולו הרגוע. קרן לא ענתה. במקום זאת עצמה את עיניה והתרכזה ברצועות העור המטיילות על רגלה. מגען היה נעים והן הזכירו לקרן בן זוג איתו יצאה בעבר, שאהב לראות אותה נרדמת תוך כדי שהיה מלטף את ידה. הפעם היא ידעה ששינה היא לא חלק מהתפריט. היא קירבה אליה את הברך וכופפה קצת את הרגל., מאפשרת לאיתן לעבור עם השוט על החלק הפנימי של הירך שלה. השוט התקרב למפשעה שלה והיא הרגישה שהיא רותחת מרוב חרמנות. היא רק רצתה שהדגדגן שלה יקבל כבר את היחס שמגיע לו ואם לא היתה יודעת שתגיע הצלפה נוספת היתה אומרת את זה לאיתן כבר מזמן. מצד שני, הריצה קרן את האפשרויות בראשה, הרי באנו לפה לשחק, אז למה לא בעצם…
"רד לי" אמרה לפתע קרן כשעיניה עדיין עצומות. היא הרגישה שרצועות העור מתנתקות מירכה ומיד אחר כך ספגה הצלפה בחלק הפנימי של הירך שלה. קרן פתחה את עיניה והסתכלה על איתן. מיד אחרי ההצלפה הוא שב ללטף את רגלה, מרגיע את המקום שספג את ההצלפה או אולי בעצם מכין אותו להצלפה הבאה. "רד לי" ירתה שוב, ומיד ספגה עוד הצלפה באותו מקום. "רד לי" הורתה בפעם השלישית ושוב ראתה את השוט עולה למעלה ויורד במהירות אל רגלה. קרן הרגישה שהירך שלה בוערת עכשיו. "רד לי" אמרה שוב בקול, והפעם במקום לספוג הצלפה החליט איתן לסתום לה את הפה בדרך אחרת. הוא התרחק ממנה לכיוון ארון ההפתעות שלו ושלף מאחד המדפים מחסום פה. זו היתה רצועת עור שבמרכזה היה כדור סיליקון שחור בגודל של כדור פינג פונג. איתן חזר אל קרן וסידר את רצועת העור מסביב לראשה. הוא קירב את פניו לפניה, נוגע בשפתיה עם לשונו ומרטיב אותן קלות. קרן שירבבה את לשונה החוצה, נותנת לה לפגוש את לשונו של איתן. אנחה יצאה מגרונה והיא הקשיתה את גבה. כמה שניות של החלפת נוזלים חושנית ולאחריהן איתן התרחק מעט לאחור והכניס את כדור הסיליקון לפיה של קרן. הוא הידק את הרצועה מסביב לראשה ועכשיו קרן כבר לא יכלה לדבר. לעומת זאת, לגנוח היא עדיין הצליחה…
איתן שב ונעמד ליד המיטה, אוחז שוב בשוט בעל רצועות העור השחורות ומסתכל על קרן. כל קשר בינה לבין שליטה במצב היה מקרי בהחלט, וזה גרם לה להרגיש פגיעה ובטוחה כל כך במקביל. איתן נסך בה ביטחון מהסוג שלא הרגישה מאז שהיתה ילדה קטנה ויצאה עם אביה לטיולים בטבע. אביה של קרן היה מדריך טיולים והירבה לקחת אותה איתו. קרן הצטרפה לכל טיול שיצא על יום שאין בו בית ספר, וכאלה היו הרבה. גם בטיולים הקשים ביותר, במדבר הצחיח או בנחלי הצפון הרחוקים, הרגישה קרן שהיא יכולה לסמוך על אביה בעיניים עצומות. עכשיו היא עצמה את עיניה והרשתה לעצמה לסמוך על איתן. היה רק הבדל קטן בין המקרים – כשאבא שלה הושיט לעברה את ידו, זה היה בשביל לעזור לה לעלות
במדרגה גבוהה או לחצות נחל. כשאיתן הושיט לעברה את ידו, לעומת זאת, היה זה בשביל לענג אותה ולקרב אותה לאורגזמה המיוחלת.
הצלפה חזקה ופתאומית על ירכה של קרן הקפיצה אותה והחזירה אותה למציאות בבת אחת. רצועות העור ליטפו את החלק הפנימי של רגלה עכשיו, מתקרבות לאיטן לאזור החם ביותר בגופה של קרן. רטיבות רבה כבר הצטברה שם, וכל מה שקרן רצתה זה להרגיש את הלשון החמה של איתן עוברת על השפתיים הנפוחות שלה ואוספת את הלחות הטעימה כל כך שיצאה מגופה. במקום זאת, איתן המשיך לטייל על גופה עם השוט, פעם מלטף ופעם מצליף. קרן הגיבה בהתאם, פעם נאנחת ומגרגרת בהנאה ומיד לאחר מכן פולטת צעקה מגרונה. לפתע איתן הביט בעיניה של קרן ושאל אותה: "רוצה שארד לך?" קרן הביטה בו במבט כמעט מתחנן ומכיוון שלא יכלה לדבר רק הנהנה בראשה. איתן הניח את השוט על המיטה ליד קרן ורכן לכיוון הבטן התחתונה שלה. הוא נשק קלות לביטנה והמשיך לרדת למטה. כאשר קירב את פיו אל המפשעות שלה, יכלה קרן לחוש את נשימותיו החמות על הכוס שלה, מה שרק גרם לה להירטב יותר ויותר. הרגליים שלה הצטמררו, כל הגוף שלה התקשה לקראת המפגש של הלשון עם השפתיים הנפוחות והחמות שלה. לפתע התרומם איתן והחל להתרחק מהמיטה אל מחוץ לשדה הראיה של קרן, שנותרה חסרת אונים על המיטה, ידיה קשורות, בפיה כדור סיליקון ובין רגליה חרמנות שיא שעדיין לא סופקה.
קרן לא ממש הבינה מה קרה הרגע. היא ידעה שאיתן הוא השולט, הבינה את החוקים הכלליים של המשחק הקטן שלהם, אבל מה הוא עשה עכשיו – את זה היא לא הצליחה להבין. הרי הוא שאל אם היא רוצה שיירד לה, היא הנהנה בחיוב, הוא כבר נשם עליה, קרוב, מרחק הוצאת לשון. לאן לעזאזל הוא הלך עכשיו?
כעבור כמה דקות שהרגישו לקרן כמו נצח, ראתה את איתן מתקרב אליה, גופו העירום חשוף בפניה וגורם לה להירטב מיד מחדש. הוא היה בנוי בצורה מושלמת, שרירי אבל לא יותר מדי, כתפיים רחבות וקוביות בבטן שהיו לא גדולות מדי אלא בדיוק במידה הנכונה. בידו האחת היתה קערת במבוק בצבע חום כהה, מעוטרת בשירבוטים בצבעים בהירים יותר. בידו השניה החזיק מזלג קטן, וכשהיה קרוב למיטה התיישב ליד קרן, נעץ את המזלג והוציא מהקערה תות שדה אדום ועסיסי. הוא קירב את התות לשפתיו, פתח את פיו ונגס בו באיטיות, מאפשר לקרן להביט בו בזמן שהוא מנתק את אטבי המתכת מהפטמות שלה ומסיר מראשה את הרצועה עם כדור הסיליקון שהיה בפיה דקות ארוכות. לאחר שלעס ובלע את התות, הסתכל על קרן שנראתה לו מהופנטת מהמתרחש. "רוצה?" שאל אותה בשקט, כאילו התשובה לא ברורה לנוכחים בחדר. קרן הנהנה בראשה. איתן הניח את הקערה על השטיח ליד המיטה, משך את התות מהמזלג והחזיק אותו באצבעותיו. הוא קירב את התות אל פיה, מלטף איתו את שפתיה שנפתחו מעט. הוא עבר באיטיות על השפה התחתונה שלה ומשם לשפה העליונה, מצרף גם את הלשון שלו לטיול הקטן סביב פיה של קרן. לאחרי כמה שניות הכניס את התות אל פיה ואיפשר לה לנגוס בו. היא לעסה את התות, מאפשרת לנוזל שלו להתפשט לה בפה ולהעיר את בלוטות הטעם שלה. כשבלעה את חתיכת התות החל איתן ללטף את שפתיה שוב עם התות שנשאר בידו. לאחר שסיים עם השפתיים החל להגדיל את הסיבוב ומרח על פניה בעדינות את הנוזל העסיסי של התות. הוא המשיך להגדיל את השטח שבו נגע ועכשיו ירד לכיוון הצוואר שלה, גורם לה לעצום את עיניה ולהתמכר למגע הקריר והשונה על גופה. איתן ירד לאורך צווארה של קרן והגיע אל שדיה, מסובב את התות מסביב לפיטמה אחת ואז מסביב לאחרת. לאחר מכן הוא הכניס את התות לפיו והתכופף לכיוונה של קרן, מנשק אותה ומחליף איתה נוזלים וחתיכות תות. זו היתה נשיקה מלוכלכת, חושנית מאין כמוה, והיא כמעט גרמה לקרן להתפוצץ עוד לפני שאיתן נגע בדגדגן שלה אפילו פעם אחת. לאחר כמה שניות ארוכות החל איתן לנשק את פניה וצווארה של קרן, אוסף את שאריות המיץ שנשאר בנתיב שבו מרח אותה קודם. כאשר סיים עם הצוואר ירד עוד מעט למטה והחל מלקק את הפטמה של קרן שבתגובה פלטה אנחה וקישתה את גבה. ידו של איתן נכנסה לרווח שנוצר בין קרן למזרן והוא שרט אותה לאורך הגב בציפורניו, מדליק אצלה עוד אזור חדש וגורם לה להירטב אפילו יותר. קרן כל כך רצתה שייכנס אליה כבר אבל לא העזה להגיד כלום, הרי קודם דרשה ממנו לרדת לה והסימנים מההצלפות בירך שלה שהגיעו כעונש עדיין לא נעלמו לגמרי. איתן המשיך לשחק עם שדיה של קרן בלשונו ושיניו, מענג אותה כפי שכנראה לא עינגו אותה עד אז. ההתעסקות הזו של איתן בכל מה שנמצא כביכול מסביב לאקט עצמו, ההקדמה הבלתי נגמרת הזאת בדרך לזיון שהיא אפילו לא הצליחה לנחש מתי בכלל יגיע, תשומת הלב של איתן לגוף שלה, לתגובות שלה, היכולת שלו לעשות בדיוק הפוך ממה שהיא רוצה ועדיין לגרום לה לכל כך הרבה הנאה, כל אלה גרמו לקרן מצד אחד להתמסר אליו ואיפשרו לה מצד שני להנות מהעמדה שבה נמצאה, מחוסר השליטה המוחלט במצב.
לאחר שפטמותיה הזדקרו התרומם מעט איתן ונטל תות נוסף מהקערה שהיתה מונחת על השטיח. הוא נגס בקצהו, לעס ומיד בלע אותו. לאחר מכן שלח את ידו למטה והחל מלטף איתו את הכוס של קרן, תחילה את המפשעות שלה ואז התקרב עוד פנימה, מעסה את השפתיים הנפוחות שלה, טובל אותו ברטיבות הבלתי נגמרת שלה. לאחר כמה שניות קירב את התות אל פיה של קרן, נותן לה לטעום את עצמה ומיד צירף גם את לשונו פנימה. הם החלו מחליפים שוב נוזלים וטעמה של קרן התערבב עם טעמו של התות. איתן לא הצליח להחליט איזה טעם דומיננטי יותר והרגיש שקרן מוכנה לשלב הבא. הוא שיחרר את ידיה מהאזיקים ופקד עליה להסתובב על בטנה. קרן עשתה כפי שהורה לה, חושפת בפניו את הישבן העסיסי והמפתה שלה. אם היתה לאיתן חולשה, הרי שזו היתה חולשה לישבנים, וכבר היה לו ברור שהוא הולך להתעכב עליו לא מעט. הוא אחז בידה האחת של קרן ומשך אותה למעלה, לכיוון ראש המיטה. "הרי לא באמת חשבת שתהיי משוחררת מעכשיו, נכון?" קרן חככה בדעתה אם לענות. אחרי מחשבה קצרה החליטה שאולי הגיע הזמן לבדוק שוב את הגבולות שאיתן החליט להציב לה. "ואתה חושב שאם תקשור אותי באזיקים, זה יגרום לי להיות פחות משוחררת?" שאלה בהתרסה. הוא אזק את ידה האחת אל המיטה וכשסיים העביר את ידו לאורך ידה עד הכתף ומשם אל היד השניה שלה. הוא משך אותה לכיוון ראש המיטה על מנת לאזוק גם אותה ואמר "הרבה פעמים אנחנו צריכים מישהו שיקשור אותנו בשביל להרגיש חופשיים באמת. לפעמים הרצון שלנו להשתחרר מכבלים מייצר לנו כל כך הרבה חופש שאנחנו מפסיקים להתייחס לאזיקים שעל הידיים שלנו או לשקי החול שקשורים לקרסוליים". "זה עמוק", ענתה קרן. איתן חייך מאחורי גבה של קרן בזמן שהחל לרדת למטה "אגב עמוק, כמה עמוק נכנסו אלייך לתחת עד היום?" קרן גרגרה בתגובה "מממ אולי תיכנס כדי שיהיה לי למה להשוות?"
לשונו של איתן החלה מעסה בעדינות את פי הטבעת של קרן, מרטיבה ומציפה אותה ברוק. כל סיבוב שהשלימה הלשון שלו גרם לקרן להיאנח. ידיו של איתן פישקו את ישבנה של קרן, כך שהלשון שלו יכלה להסתובב שם בחופשיות ולהגיע לכל נקודה. כל כמה שניות שינה איתן את כיוון הלשון, לפעמים ירד למטה לכיוון הכוס הרותח שלה, מה שהוציא ממנה קולות שלא הכירה קודם. אחרי שהרטיב אותה מספיק, צירף את האגודל שלו והחל מעסה את פי הטבעת שלה בעזרתו, מחדיר אותה בעדינות פנימה ומוציא מיד בחזרה, כל פעם עוד קצת. איתן היה קשוב לקולות של קרן אבל גם למחוות שגופה עשה. הוא הרגיש את הישבן שלה זז, הוא שם לב לקפיצות הקטנות של האגן שלה, הוא ידע לזהות תנועות קטנות של הרגליים שהעידו שמה שהוא עושה – הוא עושה טוב. לאט לאט הכניס איתן את האגודל לישבן של קרן, שומע אותה גונחת בהנאה לתוך המזרון. לאחר שהיה מספיק עמוק הוציא את האגודל לגמרי ואז הכניס אותו שוב במהירות פנימה. צעקה נפלטה מפיה של קרן, ואיתן נעצר, מאפשר לה רגע להירגע. לאחר כמה שניות הוציא שוב את האגודל ואז שוב החדיר אותו בבת אחת פנימה. שוב צעקה של קרן מלווה את החדירה, שוב איתן מאפשר לה להירגע מהכאב הריגעי ושוב הוא מוציא את האגודל החוצה. הפעם התכופף לעברה והעביר את לשונו החמה על פי הטבעת שלה, מרטיב אותה עוד יותר ממה שכבר היתה. ללא הודעה מוקדמת הכניס שוב את האגודל שלו פנימה והפעם החל לזוז איתו בתוכה במהירות, פנימה והחוצה, גורם לקרן להבליט את ישבנה למעלה על מנת לייצר את הזוית הנכונה. עם כל כניסה של איתן פנימה יצאה צעקה מגרונה של קרן, הכאב החד שחשה עם כל תנועה ריגש אותה והיא ניסתה להתענג עליו עד כמה שיכלה. לאט לאט התרגלה לתנועות של איתן והתאימה את תנועות האגן שלה אליו. איתן הגביר את הקצב והעוצמה של החדירה, גורם לקרן להגביר את הדציבלים שלה עוד ועוד. הזין של איתן עמד זקוף והוא הרגיש מוכן להיכנס אליה. הוא הוציא את האגודל שלו החוצה וסטר בעוצמה על ישבנה של קרן, שרטט מעוצמת המכה. מיד סטר לה שוב, הפעם על הלחי השניה, ואז קירב את הזין שלו אליה וכיוון אותו בידו אל פתח הכוס שלה. הוא החליק אותו מספר פעמים על השפתיים שלה, מפזר את הנוזל החם שלה מסביב ומכין אותה לחדירה. " רוצה שאכנס אלייך?" שאל אותה בשקט. "הכי בעולם, תיכנס כבר, הרגת אותי" התחננה קרן בתגובה. איתן עשה את הדבר המתבקש והמשיך להתחכך בשפתיים שלה בלי להתקדם אפילו מילימטר פנימה. קרן ניסתה להכניס אותו בעצמה והרימה את האגן שלה לכיוונו, אך הוא בתגובה סטר לה שוב על הישבן והמשיך להתעלל בה. הסדין עליו שכבה קרן היה כבר ספוג בנוזל שלה, ואיתן הבחין בשלולית שנוצרה בין רגליה. הוא החדיר את הזין שלו מעט ונעצר. קרן ניסתה להרים את האגן שלה אך מיד ספגה עוד סטירה בישבן שכבר החל להיות אדום מעוצמת המכות. איתן זז מעט לאחור ואז שוב חזר פנימה מעט. קרן חשבה שהיא תכף משתגעת, היא כל כך רצתה כבר להרגיש אותו בפנים. היא ידעה שלא תזדקק לזמן רב בשביל לגמור והיא רצתה כבר להיות אחרי האורגזמה הראשונה. היא החליטה לנסות שוב וכשהרגישה את איתן מחליק מעט לתוכה הרימה בפתאומיות את ישבנה למעלה. לפתע איתן היה מספיק עמוק בשביל לגרום לו להישאר בפנים. הוא החל לזוז בתוכה במהירות, מחזיק את מותניה ולא מאפשר לה לזוז יותר מדי בעצמה. כל כניסה שלו לוותה במכה בישבנה של קרן, מכה שקיבלה מבטנו התחתונה של איתן כשלא היה אפשר להיכנס עמוק יותר. המכות טילטלו אותה, העוצמות היו חזקות ממה שהתרגלה משותפיה האחרים למיטה והיא גילתה שזה מעורר בה רמות חרמנות שלא הכירה קודם. הגניחות שלה הפכו מהר מאוד לצעקות שהתגברו ככל שאיתן המשיך לחדור אליה. קרן הרגישה את הבטן התחתונה שלה מתעוררת, גלי חום שמבשרים את בואה של האורגזמה החלו מתפשטים באזורים המוכרים והיא היתה מוכנה להתפוצצות. אבל איתן, שכבר הסביר לה שהוא זה שקובע מה קורה במיטה הערב, הרגיש גם הוא את תגובותיה ולפתע נעצר ויצא ממנה. "בן זונה" היא קראה אליו, "אתה בן זונה". הוא ירד ממנה, נעמד ליד המיטה ומשך את שיערה. היא הביטה בו, מזיעה ומתנשפת. "הרגת אותי", לחשה אליו. איתן חייך, הוא הבין שהביא אותה קרוב לקצה, בדיוק לשם הוא כיוון. "לא הבנתי… רצית לגמור? למה לא אמרת?" סינן לכיוונה וצחק. קרן ידעה שזה חלק מהמשחק שלהם והבינה שזה רק גורם לה להתחרמן עוד יותר, אבל התסכול שלה היה גדול. היא רצתה כבר להתפוצץ והרגישה שהיא ממש קרובה עד שאיתן החליט להתעלל בה עוד. "אני ממש מקווה שאתה מתכוון לעשות לי אורגזמה היום, כי מה שהיה פה עכשיו זה על הגבול של צער בעלי חיים" אמרה קרן. איתן הרים את הקערה עם התותים מהרצפה, הניח ליד פיה של קרן תות והחל להתרחק ממנה לכיוון המדרגות. "אני תכף חוזר. אם תצליחי לסיים את התות עד שאחזור, תקבלי אורגזמה" אמר לה וראה איך היא פותחת את פיה ומנסה לנגוס בתות כשידיה הקשורות לא יכולות לעזור לה. התות החליק לה והתרחק מעט מפיה, והיא כבר הבינה שזה לא הולך להיות כל כך פשוט.
בזמן שאיתן נעלם משדה הראיה שלה, ניסתה קרן להכניס את התות לפיה. זה לא היה פשוט, משום שטיפות המים שנשארו עליו גרמו לו להחליק בכל פעם שחשבה שהצליחה לתפוס אותו. היא ניסתה ללא הפסקה, בידיעה שאם תצליח איתן יגרום לה לגמור, כך הוא הבטיח והבטחות הרי צריך לקיים. אחרי מספר נסיונות הצליחה קרן לנגוס לראשונה בתות. מכאן זה כבר היה פשוט יותר ומהר מאוד לא נשאר ממנו כלום למעט העלים שבקצהו. קרן הרגישה בחיוך מתפשט על שפתיה, הרגשת נצחון היתה משהו שהיא היתה רגילה אליו, אבל הפעם לניצחון היה טעם שונה, טעם של אורגזמה. איתן חזר, וכשראה שקרן הצליחה לאכול את התות, חייך לעברה ושאל: "מוכנה לאורגזמה הראשונה שלך להיום?" קרן הישירה אליו מבט וענתה בשקט "אני לגמרי חושבת שהיא היתה אמורה להגיע מזמן". איתן לא ענה. הוא התקרב אליה ושיחרר את ידיה מהאזיקים. הוא סובב אותה על גבה וניגש לירכתי המיטה. איתן תפס ברגלה האחת של קרן ומשך אותה לפינת המיטה, שם קשר אותה לעמוד עץ מגולף בעזרת צעיף בד אדום. לאחר מכן ניגש לצד השני, משך את רגלה השניה וקשר גם אותה כמו את הראשונה. לאחר מכן ניגש לארון ההפתעות שליד המיטה. קרן ליוותה אותו במבטה כשהתכופף אל המדף התחתון. הוא הוציא משהו מקופסת עץ וקרן לא ידעה כבר למה לצפות.
כעבור מספר שניות איתן התרומם והסתובב אליה. ללא מילים ניגש למיטה והציב בין רגליה מכשיר לא גדול בצבע לבן. הוא נראה כמו גליל ואליו היה מחובר דגם של איבר מין זכרי. איתן הסתכל על קרן ושאל "ראית פעם משהו כזה?" קרן הנהנה לשלילה. "זאת מכונת זיונים" הסביר איתן. "אני בטוחה שיש לזה שם קצת יותר מקצועי" חייכה קרן בתגובה. איתן חייך בחזרה וענה "תאמיני לי, אחרי כמה דקות איתה לא תצטרכי את השם המקצועי שלה, רק תרצי להמשיך". קרן היתה סקרנית והקשיבה בלי לומר מילה. "את מבינה" איתן המשיך, "הדגם הזה של הזין שיש פה בקצה, הוא העתק מדויק של הזין שלי. אותו רוחב, אותו אורך. במקום להיות מחובר אלי, הוא מחובר למכונה הזאת, ואני שולט בכל מה שהיא עושה – במהירות, בעוצמה, בעומק החדירה. אני בעצם מזיין אותך בשלט רחוק. היתרון הגדול פה הוא שאני לא שקוע בזיון אלא בך, בתגובות שלך, בקצב שלך, בזיעה שלך, בנשימות ובקולות שאת עושה. אני בונה לך אורגזמה שתגרום לך לרצות עוד ועוד". קרן נרטבה רק מהתיאור שאיתן פרש בפניה ורצתה שיתחיל כבר. איתן סידר את המכונה מול מפשעותיה של קרן בזמן שהיא הסתכלה עליו כמו על אומן שמכין את הסטודיו לקראת יצירה נוספת.
הוא היה כל כך מרשים בעיניה בכל מה שקשור לניסיון המיני שלו ונסך בה כל כך הרבה ביטחון שהיא הספיקה לשכוח שפגשה אותו לראשונה רק הערב. לפתע הרגישה את הלשון של איתן מטיילת על הדגדגן שלה, מה שגרם לה להירטב שוב לקראת החדירה. איתן קירב את המכונה עוד קצת, מיקם אותה מול הכוס הרטוב של קרן והפעיל אותה במהירות האיטית ביותר. הזרוע הקטנה שאליה מחובר דגם הזין של איתן נמתחה לפנים וקרן הרגישה שהיא עומדת להתפוצץ עוד לפני שהרגישה אותו בתוכה. איתן התיישב על כורסה קטנה ליד המיטה כששלט רחוק בידיו, החל מכוון את הזרוע המכנית כאילו הוא ילד שמסיע מכונית על שלט רחוק. השליטה שלו בצעצוע המתקדם היתה ברמה גבוהה וקרן הבינה שהיא ממש לא הראשונה שהולכת להנות ממנו. קרן הרימה מעט את הישבן שלה, מאפשרת לאיתן להחדיר את הצעצוע שלו עמוק יותר ויותר.
איתן עבד לאט, גרם לה להרגיש כל מילימטר שנכנס אליה, גרם לה להירטב עוד ועוד על מנת שתהיה מוכנה. לאחר כדקה של תנועות איטיות החל איתן להגביר את המהירות של המכונה. היא נעה בשקט, מאפשרת למי שנהנית מביצועיה להתרכז בעצמה ולא ברעש מכני. וקרן החלה להנות יותר ויותר ככל שהקצב עלה. איתן כיוון את הזרוע כך שהיא הגיעה יותר ויותר עמוק, במהירות שהולכת ומטפסת. קרן שכבה שם בעיניים עצומות, רגליה קשורות לצידי המיטה כשלפתע נזכרה שידיה חופשיות. היא החלה מעסה את שדיה, צובטת את הפטמה שלה ביד אחת ושולחת יד שניה למטה, לכיוון הדגדגן. היא החלה גונחת, מרימה ומורידה את הישבן בהתאם לקצב המכונה. 'מזל שהלכתי לכל שיעורי הפילאטיס ההם, ידעתי שזה ישתלם' חשבה לעצמה. לפתע עצר איתן את המכונה. קרן פתחה את עיניה והביטה באיתן במבט שואל. "הרשיתי לך לגעת בעצמך?" שאל איתן בקול יציב. "לא" ענתה קרן. "אני יכולה לגעת בעצמי?" היא שאלה. איתן לחץ על כפתור בשלט, מה שגרם לזרוע לנוע פעם אחת בעוצמה פנימה והחוצה. קרן צעקה בהפתעה. "את יכולה לגעת בעצמך רק כשאני מרשה לך" סינן לעברה איתן. קרן הניחה את ידיה לצידי הגוף בשתיקה. איתן הפעיל שוב את המכונה וקרן הרגישה שהיא חייבת לשלוח שוב את האצבעות. היא ידעה שאיתן לא ייתן לה לגעת בעצמה והחליטה לנסות לשחק את המשחק שלאט לאט החלה להבין את החוקים שלו. "אני יכולה לגעת בעצמי?" שאלה והסתכלה עליו. איתן עצר את המכונה וענה מיד בשלילה, "את תוכלי לגעת בעצמך כשתבקשי כמו שצריך". קרן בלעה את הרוק שהצטבר לה בחלל הפה ושאלה "אני יכולה לגעת בעצמי, אדוני?" איתן חייך. קרן למדה מהר יחסית למישהי שנמצאת בסיטואציה כזו פעם ראשונה. "את יכולה לגעת בעצמך" אמר והפעיל את המכונה פעם נוספת. קרן שלחה את ידה אל הדגדגן שלה, מתמסרת לתנועות המכונה ומתאימה את עצמה לקצב שקבע איתן. הזיעה של קרן התערבבה עם הרטיבות שלא הפסיקה לצאת מהכוס שלה והיא הרגיש השהיא הולכת ומתקרבת לאורגזמה. הנשימות שלה התגברו, הגניחות שלה לא הותירו מקום לספק, ואיתן הגביר את הקצב והעוצמה בעזרת השלט שבידיו. האגן של קרן עבד קשה, איתן אהב לראות אותה זזה וחיכה כבר לרגע שייכנס אליה בשביל לגמור בעצמו ולא רק בשביל להתעלל בה. "תזיזי את היד" ציווה איתן. קרן שהבינה את חוקי המשחק צייתה מיד. היא ידעה שאי ציות יוביל לעוד הפסקה של המכונה והעדיפה לעשות מה שאיתן אמר לה. איתן הנהן בראשו כשראה שקרן מצייתת ללא ויכוח. היא הבינה את מקומה כנשלטת ואיתן החליט שהרויחה את האורגזמה שלה. בלחיצת כפתור המכונה הגבירה את הקצב עוד, מטלטלת את האגן של קרן. היא הרגישה את החדירה העוצמתית, התמסרה לזעזוע שהתלווה לכל תנועה. השדיים שלה קפצו עם כל תנועה של הזין בתוכה, והיא הרגישה את הכוס שלה בוער. "אני יכולה לגעת בעצמי?" צעקה בעיניים עצומות. איתן לא ענה. "אני יכולה לגעת בעצמי, אדוני?" הגבירה את קולה עוד יותר. איתן ענה לה לאחר כמה שניות של שקט "תיגעי בעצמך, ואל תפסיקי עד שאת גומרת" וקרן לא היתה צריכה הרבה יותר. היא הניחה את שתי ידיה על הדגדגן שלה, מעסה ומשפשפת אותו במהירות. המכונה החדירה את הזין הכי עמוק שאפשר, וקרן הגבירה את הקצב עוד יותר. איתן הסתכל עליה זזה כמו מטורפת. הצעקות שלה התגברו והיא הרגישה שהיא מאבדת שליטה. לפתע הרגישה כאילו מישהו יורה זיקוקים בבטן התחתונה שלה והיא גמרה בצעקה חזקה. איתן לא עצר את המכונה וגרם לקרן לאורגזמה ארוכה וחזקה. לאחר שניות ארוכות הוא האט את קצב הפעולה שלה ולבסוף נתן למכונה את ההוראה הנכונה והזין שהיה מחובר אליה יצא מקרן בשלמותו. איתן התכופף לעברה והעביר את לשונו על השפתיים החמות שלה. היא היתה כל כך טעימה ואיתן הכריח את עצמו להפסיק לאחר כמה שניות על מנת לא לגרום לקרן לקפץ מעודף רגישות במקום.

"נו? מה את אומרת על החוויה?" שאל איתן אחרי כמה דקות של שקט. קרן שכבה על הגב, ידה האחת מקופלת על בטנה והשניה מלטפת את ראשה באיטיות. היא שיחזרה את מה שקרה במיטה מתחילת הערב וחייכה חיוך קטן של שביעות רצון. היא היתה רגועה עכשיו, אחרי אורגזמה מטורפת שטילטלה את כולה והעבירה בה זרמים בכל הגוף. "היה נחמד" אמרה בסתמיות והביטה בעיניו של איתן נפערות. "נחמד? באמת? אחרי כל מה שעשיתי פה, נחמד?" הוא שאל, קצת פגוע. קרן ציחקקה "אתה גרמת לי להשתולל פה רק לפני כמה דקות. ברור שהיה מעולה, צחקתי איתך" אמרה לאיתן בחיוך. איתן גירד בראשו במבוכה, לא מאמין שנפל למלכודת הקלאסית שטמנה לו. הוא ניסה לחשב את צעדיו הבאים ומהר מאוד החליט שקרן צריכה להיענש. "את אמנם חדשה בעולם הזה אבל את צריכה לדעת שלא ייתכן שתדברי ככה לשולט שלך" אמר איתן בקול יציב והורה לקרן לעמוד בגבה אליו. קרן נעמדה והסתובבה בהיסוס, חוששת מהעתיד לבוא. כשקמה מהמיטה היא הספיקה לראות שמשהו בעיניו של איתן השתנה, אבל לא היתה בטוחה מה בדיוק ראתה. היא שמעה את איתן זז מאחוריה, מתעסק עם משהו, אך ידעה שאסור לה להסתובב והיא לא רצתה להרגיז אותו כעת. כמה שניות נוספות עברו והיא שמעה מצית נדלקת מאחוריה. "אתה מתכוון להצית אותי בגלל איך שהתנהגתי?" שאלה למרות שלא היתה בטוחה שכדאי לה לדבר. "לא, אבל הנר שהדלקתי עכשיו תכף יתחיל לטפטף שעווה חמה. הרגשת פעם שעווה חמה על העור?" שאל איתן ברוגע. "כשהייתי קטנה, אהבתי להדליק נרות חנוכה עם אבא. כמעט כל יום הייתי קופצת בבהלה כשטיפת שעווה היתה מטפטפת לי על היד, אבל אני לא זוכרת את זה כחוויה כואבת" אמרה קרן וחייכה לעצמה. לפתע הרגישה חום בכתף אחת, ומיד אחר כך גם בכתף השניה. "כואב?" שאל איתן. קרן הניעה את ראשה מצד לצד, מסמנת לאיתן בשתיקה שהיא יכולה להתמודד עם הכאב. לפתע כיסה איתן את עיניה בבד שחור, קשר אותו בחלק האחורי של ראשה והשכיב אותה על המיטה כשהיא על גבה. היא הרגישה שהוא לופת את ידיה וקושר אותן לראש המיטה. לאחר מכן עבר לרגליה וקשר גם אותן כשהן מפושקות. עכשיו היא היתה חסרת שליטה לחלוטין ונתונה לחסדיו של איתן, אשר נעמד ליד המיטה והחזיק שוב את הנר בידו. הוא קירב את הנר לבטנה של קרן והיטה אותו מעט, מאפשר לטיפת שעווה לצנוח למטה בדיוק מעל הטבור של קרן. היא החניקה צעקה כשהופתעה מהמגע החם ואחרי כמה שניות הרגישה טיפת שעווה נוספת צונחת על גופה, הפעם קצת גבוה יותר. הטיפה הבאה התנפצה על פטמתה הימנית של קרן שלא החזיקה מעמד יותר ופלטה צווחה. איתן המשיך לטייל עם הנר מעל גופה, מטפטף טיפת שעווה חמה בכל פעם במקום אחר. קרן ניסתה למצוא דרך לנחש איפה תיפול הטיפה הבאה, או לפחות מתי. איתן, לעומת זאת, הקפיד לייצר חוסר מחזוריות ושמר את קרן בחוסר ודאות. הוא הזיז את הנר מעל גופה ללא מסלול קבוע מראש, לפעמים היטה את הנר קצת יותר כדי להגביר את קצב הטיפטוף ולעיתים הזיז אותו לצד השני בשביל שלא ישאיר עקבות על גופה של שותפתו לאירועי הלילה. חוסר היכולת של קרן לנחש מתי תגיע הטיפה הבאה או איפה היא תפגע הוציא אותה מאיזון והיא הרגישה שוב בעמדת הנשלטת. איתן השיג את מבוקשו והיה שוב בשליטה מוחלטת. טיפת השעווה הבאה הפתיעה את קרן וצנחה על הדגדגן שלה. היא חשה בכאב חד שנמשך חצי שניה ולהפתעתה גרם לה להירטב כאילו היא בשיאו של זיון. טיפה נוספת נפלה באותו מקום בדיוק וקרן החלה להיאנח ולהתפתל. איתן הניח את הנר על השידה ושלח את אגודלו לעבר הדגדגן של קרן. הוא קילף בזהירות את השעווה והניח לה ליפול על רצפת החדר ליד המיטה. איתן המשיך ללטף את הדגדגן של קרן עם האגודל שלו, מעסה אותו בעדינות בזמן שקרן התפתלה תחת ידו. היא הופתעה לגלות עד כמה היא חרמנית לעוד סיבוב למרות שחוותה אורגזמה חזקה לפני פחות מחצי שעה. העובדה שעיניה היו מכוסות וידיה ורגליה קשורות גרמו לחושיה להתחדד וכנראה שיחד איתם התחדדה גם תחושת החרמנות שלה. אחרי דקה נוספת איתן הרגיש שהיא רטובה מספיק והוא יכול לעבור לשלב הבא. הוא שיחרר את רגליה של קרן מהחבלים בהם היו נתונות והרים אותן לכיוון ראשה. איתן החל ללקק את המפשעות שלה, מרטיב את האזור ומצרף אצבע שעיסתה את הפתח המגורה שלה. הוא נעמד על ברכיו מולה והחזיק את הזין שלו בידו, מכוון אותו לעבר פי הטבעת שלה. הוא החל לחכך אותו בגופה, מחדיר אותו פנימה לאט לאט, כל פעם מעט יותר, כל תנועה שלו הכניסה אותו קצת יותר פנימה. קרן הרגישה את הזין שלו נכנס לאט פנימה יותר ויותר. היא נהנתה מהחדירה לישבן שלה, אולי אפילו יותר ממה שחשבה שתהנה. לא היה לה ספק שהידע של איתן והניסיון שלו הופך את החוויה לנעימה הרבה יותר, והיא הרשתה לעצמה להתמסר להתרחשויות בקלות. כשאיתן הרגיש שהוא נכנס עמוק מספיק הוא הניח את האגודל שלו על הדגדגן של קרן והחל לעסות אותו בתנועות מעגליות. קרן החלה לגנוח בקול רם ואיתן הבין שהוא מצא את הנקודה הנכונה ומיד הפסיק להזיז את ידו. הוא הסיר מעיניה את הכיסוי וקרן הביטה בו במבט מתחנן. איתן החל שוב להזיז את אגודלו, גורם לקרן שוב לזרמים בכל הגוף. השליטה הזו בתחושות שלה גרמו לו להרגיש טוב בתוך הסיטואציה והוא רצה שזה יימשך כמה שיותר זמן. איתן שוב עצר את אגודלו והביט בשינוי בפניה של קרן. אם ידיה לא היו קשורות כנראה שהיתה זורקת עליו משהו. הוא חייך כשראה אותה מתפתלת בלי לומר מילה, ומיד חזר להזיז את אגודלו וראה את תווי פניה של קרן משתנים בהתאם. קרן גילגלה את עיניה בחוריהן מרוב הנאה כשלפתע איתן הרים את ידו וזז לאחור, מוציא את עצמו מקרן שהסתכלה עליו בציפייה לא מובנת למהלך הבא שלו. איתן התיר את ידיה של קרן מהקשרים בהם היו נתונות והורה לה "התרוממי על הברכיים ותסתובבי עם הגב אלי". קרן לא חיכתה יותר מדי ועשתה כדבריו של איתן. היא כבר הבינה שהיא לא בעמדה שמאפשרת לה להתחכם או להיאבק על מעמדה. במרתף הזה איתן קובע הכל, היא הנשלטת שעושה רק מה שאומרים לה ולא שום דבר אחר. איתן התקרב אליה ונצמד הכי קרוב שאפשר כשהוא על ברכיו, נותן לידיו לטייל על בטנה ומשם לשדיה. אחת מידיו המשיכה לעלות עוד למעלה אל צווארה של קרן. הוא לפת אותו בידו ומשך אותה מעט לאחור, מה שגרם לקרן לשחרר אנחה קטנה של הפתעה משולבת בגירוי חזק. איתן שוב לימד אותה משהו חדש על עצמה, ותחושת החניקה והחוסר באויר גרמו לה להידלק בדרך שונה לגמרי ממה שהכירה עד עכשיו. איתן החל ללקק ולנשק את תנוך אוזנה של קרן ובזמן שיד אחת שלו מונחת על צווארה ידו השניה אחזה בזין שלו וסייעה לו להיכנס אל הכוס החם והרטוב של קרן. הוא החל לנוע לפנים ולאחור וקרן התאימה את תנועותיה לשלו. הנשימות שלהם הלכו והתגברו ככל שהקצב עלה, ואיתן הרגיש שהוא קרוב לאורגזמה. קרן הניחה את ידה האחת על הדגדגן שלה והרגישה שהיא בוערת. היא החלה לעסות את עצמה וחשה בזרמים שמתפשטים בכל גופה. קרן הבליטה את הישבן שלה לאחור, מאפשרת לאיתן להיכנס עמוק ככל הניתן. היד שלו חנקה אותה עכשיו חזק יותר וקרן הרגישה שאספקת החמצן שלה הולכת וקטנה עם כל תנועה. ידו השניה של איתן תפסה בשערותיה של קרן ומשכה את ראשה לאחור עוד יותר, וקרן הרגישה את הבטן התחתונה שלה מתפוצצת. הגניחות שלה הפכו לצעקות עונג שרק אורגזמה יכולה לגרום, והעונג שלה גרם לאיתן להגיע לאורגזמה גם הוא. הוא זז בתוכה במהירות וכשהרגיש שהוא כבר לא יכול להתאפק יצא ממנה וגמר בצעקה. טיפות ניתזו על גבה של קרן ועל ישבנה, ואיתן השליך את עצמו הצידה, מזיע ומתנשף. קרן נשכבה לידו, מסתכלת על תקרת המרתף ומסדירה את נשימתה גם היא. "אתה רואה, אמרתי לך שנחמד פה" אמרה בחיוך מתגרה. איתן הפנה אליה את ראשו וחייך בחזרה "לא הספיק לך עם הנר? כי יש לי עוד הרבה כלי עבודה פה" קרן צחקה והתרוממה לתנוחת ישיבה. היא עברה הלילה חוויה שלא עברה מעולם, ומשהו בהתנהלות של איתן גרם לה לרצות לבוא לפה שוב ושוב. "אז מה עושים עכשיו?" שאלה. איתן קם מהמיטה והחל ללכת לחדר האמבטיה, דמותו העירומה מתרחקת מקרן לאיטה. "עכשיו אנחנו הולכים להתקלח, אחר כך את הולכת הביתה לישון קצת. מתישהו בקרוב אני אכנס אלייך הביתה בלילה ותתנסי בסצנת אונס… מה את אומרת?" קרן בלעה את הרוק והחליטה שהיא זורמת עם כל מה שאיתן מעביר אותה. "נשמע נחמד" אמרה וציחקקה כששמעה את המים במקלחת מתחילים לזרום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
83 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך