ראיון עבודה

20/01/2019 548 צפיות אין תגובות

עליתי לקומה 15 במעלית .
הנוף ממעלית הזכוכית מהמם. כל הים הכחול לפני, וסירות המפרש הלבנות , מקסים.
אני נכנסת לראיון.
הלב שלי מפמפם. דיטצן ,גרזון ושות'
פשש.. אני לא מאמינה .
ולחשוב שלפני שנתיים עבדתי אצל חכמוב?

הבוקר התלבשתי בתשומת לב מיוחדת.
גרבתי את הגרביונים השחורים הדקיקים שלי ,נעלתי נעלי עקב שמקישות ברצפה בעוז…חצאית שחורה הדוקה וחולצה לבנה מכופתרת ,גם היא מהודרת ומהודקת כראוי. אז יופי,אמרתי לעצמי, מנערת את התלתלים השובבים שלי והחוצפניים. אתמול גם עשיתי אומברה. למי שמבין , כלומר גוון יותר בהיר מהגוון הטבעי שלי.
בקיצור אליפות!\
אז אני נכנסת, כלומר עושה כניסה !
מאחורי השולחן יושב גבר מבוגר,נשוא פנים,לבוש חליפה טיפ טופ, לידו , ממש צמוד אליו עוד גברבר מעונב, עורך דין צעיר שסיים לא מזמן את הסטג',עם ג'ל רצחני וחיוך בוהק. ועוד אחת אולי מנהלת הלישכה ,גברת מגונדרת,עם שיער מורם ועגילי ג'יפסי מכסף או שלא .
אז אני נכנסת עם הרבה טכס בישבן,כמו שאמר פעם מאיר אריאל זכור לטוב.
המבטים ננעצים בי ואני מרגישה עלי חזק את שיני הכרישים הטורפים שלהם.
אחרי שלום ונעים מאד אני גלית ברדוגו.
הציעו לי לשבת מולם.
אני יושבת. מניחה רגל על רגל, ומשתדלת מאד להיות רגועה בסיטואציה הזאת ולשדר עסקים כרגיל. אני מקפידה שהרגל העליונה לא תקפץ ולא תרעד כמו שהיא בעצם רוצה.
השאלות , היו עניניות.
גיל , ומצב משפחתי, וכמובן שאלת השאלות איפה למדת?ואיפה עבדת?
והאם יש לך המלצות?
כל אחד בתורו דיבר , ושאל וכולם עם ארשת חשיבות כאילו אני עונה לתפקיד בדרג המדיני לפחות, או נציגתנו באו"ם.
ואז יצאתי.
בסכה"כ הייתי שם להערכתי כרבע שעה .אבל ארוכה ביותר.
כשיצאתי מהחדר ונשמתי לרווחה,שמעתי משפט שהקפיא והמם אותי .
אני שומעת טוב?
מה זה ?
תחרות מלכת היופי?
הגברת המגונדרת פתחה את פיה וצייצה ומה ששמעו אזני היה "היא לא מספיק סקסית".
תגידו אני שואלת את עצמי , אתם אמיתיים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך