ריק קיומי 4

Rubi-rubi 03/03/2021 226 צפיות אין תגובות

"בוא נתחיל עם חימום." אני אומר למתאמן שלי. אני לא רק מנהל את המכון, אני גם מאמן בעצמי – חוסך בעלויות העסקה של מדריך נוסף, והאמת שאני נהנה מזה.
תכנית אימון טובה, כזו שמותאמת בול לצרכים של המתאמן, ומתאימה ליכולות שלו, למגבלות שלו, לשריטות שלו – היא יצירת אמנות. לא ייאמן לאן אנשים יכולים להגיע תוך חודשיים של אימונים, לא בהכרח אינטנסיביים. הבאתי אנשים בעודף משקל למשקל תקין, עזרתי באיזון סוכרתיים לא מאוזנים, חיטוב, עיצוב, ואין סיפוק גדול מלראות את התוצאות ואת הוקרת התודה של המתאמנים.
המתאמן שאותו אני מאמן כרגע רוצה לפתח מסת שריר. זו בקשה מאוד נפוצה – אנשים שמעולם לא התאמנו ושאין להם קשר בכלל לספורט, שמחליטים בוקר אחד שהם רוצים להיות בודיבילדרים.
והאמת? זה אפשרי. פיתוח גוף זה החלק שאני הכי מתחבר אליו, אבל זה גם הנושא שהכי קשה ללמד מתאמנים שיש להם קושי במחויבות – להבין שפיתוח גוף זו דרך חיים. אם עד עכשיו חיית איך שבא לך, אכלת איך שבא לך, הלכת לישון מתי שבא לך וכו', אז מעכשיו אתה מתחיל לחיות לפי החוקים שאני מכתיב לך. תלך לפי החוקים – וחודשיים מעכשיו תהיה סוס. לא, אז לא.
עוד בעיה זה התחזוקה של זה. גם אלו שהגיעו ליעד שהציבו לעצמם, חושבים שעכשיו הם יכולים להרפות ולחזור לאכול בלי תכנון ולהפחית באימונים. ושוב – שוכחים שזו דרך חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך