Liattoty
ממש לקח לי חמש עשר דקות לכתוב את הקטע הזה. עלה לי לראש באמצע הלילה ושאלתי את עצמי- למה לא

רעל

Liattoty 13/09/2016 742 צפיות 3 תגובות
ממש לקח לי חמש עשר דקות לכתוב את הקטע הזה. עלה לי לראש באמצע הלילה ושאלתי את עצמי- למה לא

אני דפוק, אני טיפש. המוח לא עובד. הזדמניות תמיד צצות, אבל אני פחדן ואני נותן להם ללכת. הדלתות נסגרות ובחלונות הפסיקה הרוח. הכל שחור ואפל, אני בודד.
אני שם לעצמי רעל בצלחת, בבוקר בצהריים ובערב. רעל מטפורי, כמובן. אם היה לי האומץ לשים רעל אמיתי לא הייתי כותב את הקטע הטיפשי הזה. אני אוכל טוסט בארוחת הבוקר ומתלונן שאין לי כבר כוח, אני אוכל ספגטי בצהריים ואומר שאני רוצה להישאר בבית. בערב אני בוהה בקיר כששאריות הבשר נשארות בצלחת.
כשכולם מחייכים ושמחים, אני גולש למחשבות אחרות. בהפסקה אני לא מתרכז במילים של אחרים וחושב על החיים שלי. יש אנשים לידי. אנשים מדברים אליי. אבל הרגשת הלבד נשארת בליבי לא משנה מה.
גם אם יש אלף הודעות בוואצאפ וגם אם יש פגישות אחר הצהריים. החרדה להישאר לבד גוברת וגוברת, החיפוש אחר אישור שאני לבד רק מתגבר ואלף מחשבות מאשרות את זה שאני לבד, אבל מחשבות על אנשים שמארחים לי חברה אומרים אחרת.
אני שונא להיות כפויי טובה. לאנשים אחרים יש צרות הרבה יותר גדולות ומעניינות. הבעיה שלי רק בראשי, על מה אני מתלונן? איך אני מעז? קשה לשמור על חיוך בפנים כשהחיים של אחרים יותר מעניינים משלך, שאולי אתה לא חווית דברים מסובכים וקשים במיוחד אבל אתה פחדן מדי כדי לנסות. הקנאה באנשים עם חיים מסובכים גדולה, אני מודה בזאת רק בכתב.
מצטער אלוהים שאני כזה פחדן. הלוואי והייתי נוצר אחרת.


תגובות (3)

קטע יפה ועצוב…

13/09/2016 07:28

ואו. היום דיברתי עם מישהי והשיחה איתה גרמה לי להיות מבולבלת לגמרי. בזכות הקטע הזה הבנתי כמה דברים… תודה לך!י

13/09/2016 22:57

ואי תודהה רבה על כל המחמאות????

15/09/2016 16:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך