מבוסס על סיפור אמיתי!

רק אני!-פרק ראשון

04/07/2013 541 צפיות אין תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי!

אני יודעת שחלק מהאנשים בעולם אוהבים לחשוב שהם חיים בעולם משלהם,מה אפשר לומר-לכל אחד יש את הפנטזיות שלו,אני לא יכולה לשלוט בזה רק הם יכולים.
לפעמים זה מעניין לדעת על מה הם חושבים,אבל לפעמים לא כדאי לדעת-סמכו עליי.
בכל הזמן הזה שהייתי בפנימיה השנה קראו לי דברים מוזרים והכי הזויים שיש,לא כדאי לכם לדעת.
החברה הכי טובה שלי מאז לידה הפכה לתולעת ספרים,למרות העובדה ששנה שעברה היא לא פתחה אפילו ספר מתמטיקה. קוראים לה סבטלנה – היא בלונדינית עם נמשים ועיניים כחול ים כמו האבנים שמוכרים בכל מיני חנויות בצבע כחול ים.
אני תומכת בה כשהיא קוראת ספרים,אבל לא כשזה באמצע השיעור,אני חושבת שהיא צריכה קצת לחשוב לפני שהיא עושה משהו.
אבל בזמן האחרון לא ממש דיברנו או בילינו יחד לאחרונה בגלל שהיא ממש עסוקה בלקרוא ספרים כל הזמן,היא ספרה לי שהיא רוצה להיות סופרת לספרי פנטזיה,מתח ורצח.
אני מנסה להיות בסדר עם העניין הזה,אבל מי יודע – אולי זה באמת יצליח לה בעתיד.
היא כל הזמן קוראת את ספרי ריק ריידן,אבל זה רק בגלל האובססיה שלה למיתולוגיה מצרית.
פעם היא הייתה ילדה שאוהבת לטייל ולעשות כל מיני דברים שמעסיקים אותנו,אבל עכשיו אחרי כל הספרים האלה היא הפכה לילדה ממש מוזרה – אני מקווה שזה לא יקרה למי שאתם מכירים,כשאתם רואים מישהו קורא כל הזמן ספרים תיקחו לו את הספר ותגידו לו שיעשה משהו עם החיים שלו.
השעון עוד מתקתק,אבל זמן וחברים לא ישארו לנצח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך