imagine the books!!
תודה למי שקורא. (דרך אגב זה אמיתי, נא לא להגיד 'סיפור ממש יפה', תודה!)

רק פעם אחת

imagine the books!! 29/07/2013 636 צפיות 9 תגובות
תודה למי שקורא. (דרך אגב זה אמיתי, נא לא להגיד 'סיפור ממש יפה', תודה!)

איזה כיף זה שההורים שלך רבים… איזה כיף שהם צועקים עד כמה הם גרועים בלגדל את הילדים המחורבנים שלהם, שלא מנקים את החדר, שלא מקבלים תעודות הצטיינות, שבעתיד הם לא יהיו כלום…
איזה כיף! אני ממש מאושרת לשמוע את ההורים שלי ככה, לא מאושרים, ואני מקווה, עמוק בליבי, שהם יתגרשו כבר, שאבא לא יפגע באימא ושאימא לא תיפגע באבא. שאני ינצל מהצרחות הצורמניות שלהם. שאחי ינצל מילדות קשה. שיהיה רק עם הורים תומכים. לא עם הורים שצועקים כל הזמן. לא עם הורים שרבים כל הזמן. לא עם ההורים שמעמידים פנים שהם אוהבים אחד את השני. לא עם הורים שצורחים את המחשבות על ילדיהם, המחשבות הכמוסות ביותר. איך שהיא חושבת שהבת שלה מרעיבה את עצמה, איך שהוא חושב שהבן שלו חנון ויהפוך להיות הומו.
אמרתי לכם שזה ממש כיף?! אמרתי לכם שאני עכשיו בוכה מ"אושר" בגלל שהם חושבים שיש לי בעיות נפשיות?! ושהם לא מתביישים לחשוף את המחשבות על הילדים שלהם?! אמרתי שאני עכשיו כותבת כי אני מרגישה שזה הדבר היחידי שיכול לעזור לי עכשיו?! אה?! אז אימא את יודעת למה אני לא סיפרתי לך על האתר הזה?! כי לא רציתי שתעקבי אחרייך ותנסי לפרש כל דבר שאני כותבת לאיזו שהיא בעיה נפשית..
כי לא רציתי שתשאלי אותי למה כתבת את זה? ולמה כתבת את זה?
שלא תפרשי את הלב שלי, את השמחה שלי, את העצב שלי, את ההצלחה שלי, את הבכי שלי, את הצחוק שלי, למשהו רע… רק פעם אחת.
רק. פעם. אחת. מסכנה. וקטנה. שאת הרגשות שלי אני יוכל לחשוף, בלי שישפטו אותי.
ואבא, אתה יודע למה לא סיפרתי לך?! כי אתה היית יורד עליי, על מה שאני עושה, על מה שאני כותבת.

זה למה אני לא מספרת לכם מעכשיו כלום. בפעם האחרונה שעשיתם את זה, עשיתם לי הרצאה.

זה למה אני כותבת סיפורים בלי אבא או בלי אימא או בלי שניהם.

כי אתם לא מעריכים אותי ואת מה שאני. כי אם אני עושה משהו זה חייב להיות בגלל שאני מבקשת ממכם משהו או מנסה להרשים אתכם. פעם אחת. רק פעם אחת. תבינו שאני לא עושה משהו רק בגללכם. את זה אני עושה בשבילי.


תגובות (9)

את כותבת מושלםם!!!!

אני איתך!!!

29/07/2013 12:18

מבין אותך לגמרי… גם לי הייתה ילדות כזו (אבל היום למרבה השמחה הורי כבר התגרשו), אל תדאגי, ימים טובים יותר יגיעו, ואת תהיה שמחה ומאושרת ותפסיקי להיות תלויה בהם…

29/07/2013 12:20

תודה!
אני ממש מעריכה את זה…
:)

29/07/2013 12:40

אני גם מבינה אותך רק שאצלך ההורים זה בדיוק כמו אחותי.
והורים גרושים זה לא גן עדן כמו שאת חושבת,זה לא נעים ולא כיף בכלל,מנסיון..

29/07/2013 12:58

מבינה אותך
ההורים שלי גרושים ואמא שלי רוצה לתבוע את אבא שלי…. כן זה לא אותו דבר…
אני לא אוהבת שמנסים לפרש אותי תמיד למטומטמת וזה מה שתמיד קורה…,,
למרבה הצער כמובן 0–
תאמיני לי יותר טוב שללא ידעו..

29/07/2013 13:06

אני לא יכולה לומר שאני יודעת שהורים גרושים זה לא גן עדן, כי אני לא יודעת…
אני לא אומרת שזה נעים או כיף…
אני אומרת שההורים שלי לא מאושרים ביחד.
זה הדבר היחידי שאני יודעת (לצערי)
הם רבים, הם מותשים ואני אף פעם לא ראיתי אותם לא רבים או מתווכחים.
זה לא רק סיוט לי ולאחי.
זה סיוט להם…
:)

29/07/2013 13:08

את כותבת מדהים!!
אני בקושי רואה מה אני כותבת מרוב דמעות!!
גירושין זה לא דבר קל.. אבל במקרים מסויימים זה באמת עדיף… מקווה שהכל יסתדר בשבילך בקרוב!!
גם ההורים שלי לא יודעים כמעט כלום אליי אבל זה בגלל הגישה שלהם.. ההורים שלי יותר "חנונים" ו"דוסים" ממני.. וגם הדעת שלהם די קדומות.. וגם אחים שלי היו צוחקים עליי שאני כותבת סיפורים.. כמעט כל היום אני על המחשב כי אין לי מה לעשות,אני קוראת מלא סיפורים ומאז שאני מתחברת לאתר הזה אפילו יותר ואפילו ניסיתי פעם ראשונה לכתוב… כשאמא שלי באה לחדר אני מיד סוגרת את האתר שלו תדע.. שלא תצחק…

29/07/2013 16:52

אני אותו הדבר…
תודה…
:)

29/07/2013 17:13

בכיף:)

29/07/2013 18:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך