אני יודעת שזה לא אומר להיות אתר לפוליטיקה ..
אבל גם זה סיפור ..
אז רציתי שתביעו את דעתכם בתגובות ..

שוויון בנטל

23/02/2013 928 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שזה לא אומר להיות אתר לפוליטיקה ..
אבל גם זה סיפור ..
אז רציתי שתביעו את דעתכם בתגובות ..

אני מניחה שרובכם מכירים את סוגיית השוויון בנטל , למי שלא מכיר אני אסביר בקצרה .
כיום קיים במדינה מגזר חרדי ( כמו מגזר דרוזי , חילוני וכו )
המגזר הזה לא משרת בצבא ולא משלם מיסים ומקבל קצבאות .
הם לא מוכנים לשרת בצבא ולעבוד במקום הם יושבים בישיבות .
אז כיום מתחילה להתפתח מעצמה שהחרדים יתגייסו ואיך ?
הם יקבל קצבאות רק אם הם ישרתו בצבא .
אני תומכת במעצמה הזו , כי אני לא חשובת שזה בסדר שאני ישרת 3 שנים בצבא ואפילו יותר והם לא ולמה ? בשביל התורה .
ומה שיותר מרתיח אותי זה שבנו יחידות מיוחדות כדי שהם יכולו גם לשרת וגם ללמוד תורה והם לא מוכנים !
למה אני צריכה לשלוח את הילדים שלי למות ועוד בצפירת הזיכרון הם לא עומדים ?!
זה רק לקחת ולא לתת .
אז מה דעתכם בעניין הזה ?


תגובות (4)

אני מסכימה איתך לגמרי!

23/02/2013 04:56

לגמרי שמסכימה איתך! כשרק הקימו את המדינה ודויד בן גוריון התמנה לראש ממשלה הוא הגביל את מספר החרדים במדינה, אבל עכשיו כבר אין את זה, ולדעתי חלקם פשוט עושים עוד ועוד ילדים בכוונה כדי לקבל יותר כסף. אני אומנם יהודיה ומאמינה בתורה ובאלוהים וכו'.. ואני לא מזלזלת באמונה שלהם אבל זה כבר גועל נפש ועובר את הגבול.. אז לגמרי הם צריכים ללכת לשרת ועוד מתחשבים בהם ונותנים להם אפשרות שהם עדיין ילמדו תורה!
בקיצור אני לגמרי מסכימה איתך. הגיעה הזמן שיקרו שינויים כאלו במדינה..

23/02/2013 05:14

אני כל כך מסכימה איתך.
לא הגיוני שמוותרים לך בגלל הדת שלך, אבל אתה לא מוכן לבוא ולהחזיר משהו מעצמך.
במילה אחת: אנוכיות.

04/03/2013 06:37

מסכימה עם.. טוב עם כל מי שהגיב עד עכשיו.

04/03/2013 06:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך