neta
אני בדרך כלל לא נוהגת לעלות כאלה נושאים שמעוררים ויכוחים, אבל הפעם זה רציני. מקווה שזה יהיה הראשון והאחרון שלי. אנשים שקוראים את זה, ומרגישים שהאשמתי אותם לשווא, אני יודעת שיש גם אנשים טובים בעם שלכם. שמצילים חיים. היו הרבה אנשים שהצילו חיים באסון מירון וגם כאלה שייסדו כל מיני בתי כנסת לזכרם של נרצחים. אבל רובם לצערי לא כאלה. או לפחות כאלה שגרים בארץ. אז סליחה בשמי ובשם כל עם ישראל. כי אנחנו באמת בתקופה קשה עכשיו. נ.ב. בגלל שדברים כאלה באים מהלב, מעדיפה שלא יהיו תגובות של תיקון. אני רוצה להשאיר את זה אמיתי.

שומרי החומות

neta 12/05/2021 318 צפיות תגובה אחת
אני בדרך כלל לא נוהגת לעלות כאלה נושאים שמעוררים ויכוחים, אבל הפעם זה רציני. מקווה שזה יהיה הראשון והאחרון שלי. אנשים שקוראים את זה, ומרגישים שהאשמתי אותם לשווא, אני יודעת שיש גם אנשים טובים בעם שלכם. שמצילים חיים. היו הרבה אנשים שהצילו חיים באסון מירון וגם כאלה שייסדו כל מיני בתי כנסת לזכרם של נרצחים. אבל רובם לצערי לא כאלה. או לפחות כאלה שגרים בארץ. אז סליחה בשמי ובשם כל עם ישראל. כי אנחנו באמת בתקופה קשה עכשיו. נ.ב. בגלל שדברים כאלה באים מהלב, מעדיפה שלא יהיו תגובות של תיקון. אני רוצה להשאיר את זה אמיתי.

תושבי עזה והסביבה עומדים ושרים שירי ניצחון, אבל רק פזמון כי אין להם בתים.

אני לא יודעת מתי זה התחיל. לפני שבוע? חודש? ביום ירושלים? לא משנה מתי זה התחיל, כי זה כבר נעשה.
אלפי אנשים מסתגרים במקלטים בפחד מפני אנשים שרוצים ברעתם. טילים חולפים בשריקה בשמים, רקטות מתפוצצות, אזעקה רועשת, ואלפי חיילים שומרי החומות שמקריבים את עצמם למעננו. וכל זה על ידי מי? על ידי אותם אנשים שחיו בתוכנו. אותם אנשים שנתנו להם אזרחות, עבודה, כסף, אוכל, זכויות, ומה הם מחזירים לנו? שריפת דגלי ישראל? זה לא אמור להיראות ככה. לא אמורים לפחד לצאת לרחובות בלוד או בשדרות. לא צריך לפחד שהשכן שלך, זה שאתמול הביא לך מים חמים לקפה, היום מסתובב ברחוב ומבעיר מכוניות. הערבים אומרים שהארץ שלהם. אנחנו לא מסכימים איתם. זאת הארץ שלנו בזכות, גם מהעבר על ידי האבות וגם מההווה על ידי האו"ם. עם ישראל הוא עם רחמן. חוץ מהמלחמה על כיבוש ירושלים כמעט ולא התחלנו אף מלחמה. למה הם תמיד צריכים להאמין שפיגועים הם הפתרון? ולמה אנחנו לא יכולים פשוט להפסיק לשתוק ולהראות שאנחנו יותר חזקים? לפני יומיים בערך, תקפו הערבים מכונית במטרה לשרוף אותה, ואנשים היו בתוכה. הנהג, שידע מה הם מתכננים לעשות, שלף אקדח, וירה באוויר. הערבים התפזרו, כמובן. לאחר מכן כל הרשתות החברתיות געשו. הרבה מהאנשים האשימו את הנהג שבסך הכל רצה להגן על משפחתו. יש כזה משפט בתורה: "אדם המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר על הרחמנים" אני לא אומרת שאין בישראל בני אדם לא טובים, כי יש רוצחים, ויש אונסים, אבל אין כאלה שעושים את זה כל שני וחמישי.

פעם שאלתי את אבא שלי למה בעצם כלא. בישראל כל מה שיעשו בכלא זה להשתעמם. ואחרי זה, שהם יצאו, הם יחזרו לעשות אותו דבר.
אבא שלי הסביר לי שלרוב הדברים המסוכנים בכלא זה האנשים שם.
וכל הרוצחים האלה, שזורקים טילים רק כי הם חושבים שאנחנו טועים, אתם חושבים שיזיז להם כמה בריונים בכלא? זה לא צודק. אני לא אומרת להרוג אותם. אני לא אומרת למכור להם שטחים ולהתחנף, אני אומרת להם שפשוט ישתקו. שיפסיקו לרצוח, לשרוף, לפגוע ולחבל באנשים הישרים והצדיקים שכאן בזכות. וגם אם אנחנו חושבים שצדקנו, אתם רואים שלושת רבעי אוכלוסייה יהודית שורפת, הורגת או משחיתה רכוש שלכם? אתם מסתגרים במקלטים? לכם מתים תינוקות מפגיעות אבנים בראש? אתם מפחדים לצאת מהבית או לא להגיע למקום בו התחילה השושלת שלכם בהר הבית? אני חוששת שלא. לכן פשוט תפסיקו ותחיו בתור בני אדם. גם אם אנחנו השולטים פה, אתם יכולים לעבור לאחת מעשרת אלפים המדינות הערביות בסביבה ולהגיד לvם שישראלית אחת שכותבת עליכם דברים רעים מהמחשב נייד שלה מאיזה מקלט מוגן עלוב בעיר שמעליה חולפים בשריקה רקטות מוסרת להם שיקפצו לי ושיתחילו להטיף לאחים האלימים שלהם.


תגובות (1)

זה התחיל לפני כ־ 3700 שנה. ישמעאל גורש מהארץ המובטחת. הוא מעולם לא סלח על כך.
בניגוד ל־ 'אדם טוב' או 'אדם רע', ישמעאל הוא 'פרא אדם'. אדם רע, הוא קודם כל אדם, אבל התנהגותו רעה. פרא אדם הוא פרא במהותו, אבל הוא מסוגל להתנהג כמו אדם.

למה כלב נובח? כי הוא כלב.
למה יתושה עוקצת? כי היא יתושה.
למה זכר נמשך לנקבה? כי זו דרך הטבע.
למה ערבי אלים??

הכלא איננו עונש. תפקידו להגן על החֶברה. לדעתי ראוי לגזור עונש מוות על רוצחים או מי שניסו לרצוח. גם על יהודים.

מטרת הטרור היא שיבוש מהלך החיים התקין. זה הכול. אם זו דקירה, דריסה, ירי, לינץ', רקטות – למי אכפת; את המטרה הם השיגו.
פשעם של היהודים הוא שהם, אנחנו, קיימים. כל מה שיפריע לנו להיות קיימים – מקובל עליהם.
שאלת המחיר לא מעניינת, העיקר התוצאה: שיבוש חיי היהודים.

יש לערבים 22 מדינות, ועוד כמה מוסלמיות שאינן ערביות. אז מה?? פיסת הארץ שעליה נמצאים היהודים – אותה הם רוצים. ממנה הם רוצים לסלק אותנו. להעלים אותנו.

משפחות ערביות משכונת שייח' ג'ראח בירושלים, מכרו את בתיהם ליהודים. אפילו בג"ץ, שאינו חשוד כימני, הכיר בבעלות החדשה על אותם הבתים. המדינה נמנעה מלסלק את הערבים מבתי היהודים.
עקב התפרעויות ערבים בשער שכם, המשטרה הציבה מחסומים. בהוראת המדינה, המחסומים הוסרו.
מסלול צעדת הדגלים הוסט מהרובע המוסלמי.
המדינה אסרה על יהודים לעלות להר הבית ביום ירושלים!

כל אלו, לא סייעו 'להרגיע' את הערבים. עדיין רמאדאן, עדיין נאכבה, עדיין כיבוש.
ברגע שמעזה ירו לכוון ירושלים, הם סימנו בכך את מלחמת הדת.

לדעתי, יש לכבוש את הר הבית, ולאסור כניסת בני־אדם לשם באופן מוחלט.
אם ייפסקו המהומות והירי (וזה לא יקרה) – הם יוכלו לשוב לשם.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

13/05/2021 00:21
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך