יחפה
אשמח לשמוע מה אתם חושבים..

שייכות

יחפה 31/08/2015 552 צפיות 4 תגובות
אשמח לשמוע מה אתם חושבים..

שייכות לעצמך,בונה אופי.
שייכות למקום או לסביבה מסויימת בונה לך יכולת להראות את עצמך בצורה טובה יותר ולהכיר עולמות אחרים ולהיבנות.
לפעמים נדמה ששיכות לעצמך זה מה שחשוב,כל המשפטים,כל האימרות.
קודם כל תעשה מה שאתה אוהב אחרי זה מה שאחרים חושבים..
ולי נראה שזה לא העיקר,לא העיקר להיות מחובר לעצמך אין ספק שזה הבסיס אבל האדם צריך לדעת להסתגל בתוך חברה לא העיקר לחשוב כל הזמן על אם הוא מחובר לעצמו אלא לדעת גם להשתחרר טיפה מעצמו ולדעת להיות קצת עם האחר גם אם זה לא בדיוק מה שהוא אוהב או מה שהוא חושב כמובן שבתנאי שדברים אלו לא נוגדים את הערכים שלו, אני מדברת על דברים שהוא פחות אוהב לעשות או שפחות חושב שזה הדבר הכי חכם.
צריך להפסיק לסגוד לעצמך ולחשוב שכל מה שאתה חושב ואוהב זה הדבר הנכון ולדעת להיפתח קצת אל הסביבה חוץ מהעניין שזה מועיל לך גם להכיר את עצמך זה גם פותח בפני הקרובים אלייך את האישיות שלך באמת.
אני חושבת שהעולם בנוי על אינטרקציות חברתיות ואינטרקציות חברתיות גם כוללות שינוי באדם עצמו עצם האינטרקציה עם האדם גורמת לאדם לשנות את עצמו במעט לומד להתבטא שונה,מדבר,מסמל. משהו שאדם שנולד באי לבד לא בטוח שהיה לומד.
אז לא צריך לפחד מקצת אינטרקציה עם אנשים שונים ממך צריך לרצות את זה,להשתוקק להבין לעולמו של האחר להבין קצת יותר ממה שאתה חושב ולהפסיק לחשוש מלצאת מהעולם הזה שאתה בונה לעצמך וקצת לזרום עם החיים ולתת לעצמך לפרוח בלי פחד כל הזמן והמחשבות עד כמה אני רוצה?ועד כמה אני אוהב? לזרום.לחיות.להתחבר.
לדעת את הקווים האדומים ולחיות עד שם,להנות מכל רגע,להכיר עולמות.

אז לפני שמתחילים שנה חדשה
,תחשבו רגע את מי לא הכרתם עדיין ולמה?
תזכרו שכל אדם הוא באמת באמת עולם ומלואו ואפשר ללמוד ממנו המון וחבל שנפספס את זה בגלל גאווה עצמית או האהבה עצמית יתר על המידה,או בגלל סתם פחד.
אנחנו מפסידים מזה כל כך המון!
בהצלחה :)


תגובות (4)

תזכרי שעולם הנוחות שלך קיים לא רק כדי שיהיה לך נוח. הוא גם עלייל מדברים שמערערים אותך ושומרים על עצמיך. מה זה עוזר להיות פתוח עם הכל אם חלה בך תחושה של ללכת לאיבוד? לכן אני תמיד בעד להיות כמה שיותר מחובר. כמובן אלא אם עוברים עינויי תופת או משהו ואז עדיף להתרחק. להישאר מחובר לא אומר להישאר בדעות קדומות ולא לנסות שום דבר חדש. זה רק אומר להקשיב לתחושות הפנימיות שלך. ככה שגם אם אתה עושה טעות זו הטעות שלך. ככה שאתה יודע שהמעשים שלך לא שייכים לאף אדם אחר חוץ מלך. אולי מה שאת מייחלת לו קשור בגילוי העצמי והאמיתי הזה ולא בהסתרה שלו. בלגלות שדווקא למשל לדבר עם זרים יכול להיות כיף שווה את זה ולהוליד משהו שתהיה שלם אתו. שאתה דווקא מחבב את החנונית מהשכבה ולא בורח בגלל המחשבה שהיא שונה ממך. לגלות אנחות שגויות בנוגע לעצמיך. ושנה טובה גם לך

31/08/2015 20:17

    קודם כל כיף לקרוא את התגובות שלך,כוונתי לא היית לא להתחבר לעצמך להפך אתה יכול להתחבר לעצמך גם דרך לדבר עם אנשים שונים ממך ולעשות לא תמיד מה בדיוק שאתה אוהב אלא להתחבר לצד אחר בך ולהתחבר לאחר בלי לוותר על העקרונות שלך,לא תמיד אתה חייב לעשות כל מה שאתה רוצה לפעמים זה כיף באופן מאוד מפתיע להתערבב קצת.
    ושוב אני מציינת שממש לא התכוונתי שצריך לוותר על עצמך ולא להיות מחובר לעצמך זה הכי חשוב!

    02/09/2015 21:21

וואי עזרת לי ממש. אני לא אוהבת לעשות את כל הדברים האלה שדורשת ממני הסביבה למשל לצאת לסרט אם אפשר לראות סרט בבית או לצחוק כשמשהו לא מצחיק אותי בכלל וכו'. אני מתנהגת ככה לא מתוך אהבה עצמית אלא בגלל שאני מרגישה שאני בוגדת בעצמי אם אני עושה משהו שאני לא אוהבת (לא כולל לעזור לאחרים). ומה שכתבת נתן לי להבין למה אנשים עושים את זה ושזה לא כי הם סתם "צבועים". תודה ושנה טובה.

31/08/2015 22:07

    נכון,זה בדיוק מה שנסיתי להעביר!תודה!שלא תמיד אם אתה עושה משהו קצת שונה ממך (לא מהעקרונות שלך.אלא מהרצונות העכשווים) זה לא אומר שאתה צבוע או שאתה מוותר לעצמך..אתה רק מגדיל את עצמך!

    02/09/2015 21:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך