moran-direction
כולם להגיבבבבב

שיר סליחה לכל הקוראים באתר כולם להיכנס חשוב!

moran-direction 27/09/2013 734 צפיות 5 תגובות
כולם להגיבבבבב

אני רוצה להצליח
אני משקיעה בלימודים
יש לי רצונות להצליח
בכל מיני נושאים בחיים

אני מציבה לעצמי מטרות
ומרגישה צורך להשיג אותן
ואני עושה הכל כדי להשיג אותן

ובדרך להצלחה
בלי להרגיש
ובלי לרצות
אני עושה טעויות
אני פוגעת במי שחשוב לי

ואני מצטערת על זה
ומרגישה רגשות אשמה
על זה שאני מרשה לעצמי
לדרוך על מי שחשוב לי
בשביל להשיג את מה שאני רוצה

ואני יודעת שזה לא בסדר
לפגוע בשביל להשיג הצלחה
אבל אני יודעת שאני חייבת לעשות הכל
כדי להצליח ולרצות את עצמי
ואת כל הסובבים שלי

אז חשוב לי להתנצל
חשוב לי לבקש מחילה
מכל מי שנפגע ממני
בכל דרך אפשרית

אני לא מתכוונת לפגוע
אבל אני מרגישה שאני חייבת להצליח
בכל המטרות שאני מציבה לעצמי
אז סליחה מכל הלב
ואני אשתדל לא לפגוע בעתיד

קטע זה מוקדש לכל הבנות באתר שאני משתתפת בסיפורים המדהימים שלהן, והן משקיעות את כל זמנן כדי לכתוב, ואני לא מגיבה, זה פוגע מאוד, כי אני מבקשת מכולם תגובות, ואני לא מגיבה, זה צביעות וזה מעליב, ואני כועסת על עצמי, אבל חשוב לי להבהיר, שאני לא עושה את זה מתוך כוונה כל שהיא לפגוע, אני לא מגיבה בגלל סיבה פשוטה, אין לי זמן, אחת המטרות שהצבתי לעצמי, היא להפסיק להיות מכורה לאינטרנט, לא להיות כל היום באתר סיפורים ובעוד אתרים ולחכות לתגובות שיגיבו לי או דברים בסגנון, אני צריכה להבין שיש חיים מחוץ למחשב וזאת מטרה שאני חייבת לעשות הכל כדי להצליח בה, והבעיה שלי איתה זה שאני פוגעת במלא אנשים, אני לא מגיבה לסיפורים של בנות, אני קוראת את כל הסיפורים של הבנות שמגיבות לי, אבל אני לא מגיבה, כי בקושי יש לי זמן לקרוא, אני מגיבה רק לשתיים או שלושה סיפורים, אבל אני קוראת! אני קוראת את הסיפורים של דידי ושל אביגיל ושל שירה ושל לילוש דיירקשנית ושל דמי דיירקשן [לי] ושל אורי ושל וואן סמייל [מיקה] ושל אביה ושל יובלולה ושל סלינטורית ושל נוני love ושל שרית I love you ושל nhbxeh [לא יודעת איך קוראים לך] ושל תולי מאליק ושל אלהקנטי ושל אמבר ושל רות ושל עדן סטיילס ושל Very cute^.^story ושל ziam forever ושל דיירקשנית בדם ושל rocky ושל alice ושל רוני הדיירקשנית והבליברית ושל קייסי ושל דיירקשנית במעמקים 2 ושלש נועה D: ושל עוד המןו המון המון בנות שלא כתבתי ובאמת אני משתדלת לקרוא את הכל ובאמת שאין לי שניה של אוויר להגיב בקושי יש לי זמן לכתוב אין לי זמן לכלום… אבל אני קוראת הכל!
ולא רק סיפורי מפורסמים את קוראת אני קוראת עוד מלא מלא סיפורים ושירים של הרבה מחברים באתר וכל מה שמתפרסם באתר מדהים באמת ואני מתטערת שאני לא מגיבה אין לי זמן באמת ואני מצטערת מכל הלב למי שנפגע ואני אשתדל להתחיל להגיב כי אני מבינה את הטעות שאני עושה כשאני מבקשת שיגובו לי ולא מגיבה לאף אחד…
אז סליחה מכל הלב ואני אשתדל ברגע שיהיה לי זמן להתחיל להגיב ולקרוא עוד סיפורים שלא יצא לי לקרוא…
תבינו את זה שאין לי זמן, אני בכיתה ט' ומוצפת בלימודים וחשוב לי השנה להשקיע בהם ולא להיות כל היום באינטרנט…
מקווה שכולם מבינים אותי וסולחים לי אם הם נפגעו ממני…


תגובות (5)

אני לא שיתפתי אותך בסיפורים שלי כי לא ביקשת :)
זה מאוד נחמד /שאת מתנצלת אני לפחות
מבינה אותך

27/09/2013 06:09

אני קוראת גם מה שאני לא משתתפת בו גם את שלך אני קוראת :)
פשוט אין לי זמן בקושי לקרוא ובקושי להגיב אני מנסה לא להיות הרבה זמן באתר כי אני מש מכורה וזה לא טוב

27/09/2013 06:10

מורנוש זה בסדר!
גם אני מנסה לא להיות על הטאבלט כל שני שאני נושמת (אני 12 שעות על הטאבלט..)
ואני תמיד יודעת שאת קוראת את הסיפורים שלי אחרי כמ זמן
וזה בסדר גמור!!! :)
ואני סולחת לך :)

27/09/2013 06:16

יאאאא
את קוראת את שלי?!?!?!?
הכותבת הכי מוכשרת באתר קוראת את הסיפורים שלי?
או יה בייבי

27/09/2013 06:16

שירה איזה כיף שאת סולחת ומבינה אותי הלוואי כולם יהיו ככה!
ואלה אני קוראת כל דבר שאני יכולה ומוצאת זמן בשבילו במיוחד מה שקשור למפורסמים :)
אני קוראת גם את שלך את כותבת מאוד יפה!
הוכתבת הכי מוכשרת?! לא ממש חחח אני לא מוכשרת אני כותבת כי זה תחביב שלי אני לא מוכשרת לא למדתי את זה או משהו זה תחביב ככה שמוכשרת אני לא אבל כיף לדעת שאת אוהבת את הכתיבה שלי

27/09/2013 06:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך