שעכשיו 4:25 בדיוק בלילה ויש לי 6 אחוזי סוללה באייפד אז... פרק הבא מחר ;)

שלום זה גם להתראות-פרק 3

17/08/2013 500 צפיות 3 תגובות
שעכשיו 4:25 בדיוק בלילה ויש לי 6 אחוזי סוללה באייפד אז... פרק הבא מחר ;)

מספר ימים אחרי שנפרדתי מאורן, שמעתי שמועות שהוא נכנס לדיכאון כי לא הולך לו עם בנות אז הוא התחיל לשתות ולעשן…והוא רק בן 12 … לא הרגשתי אשמה כי לא אכפת לי. ואז הגיעה שמועה שהוא עובר לגור בהונק קונג בעוד כמה ימים. ועוד לפני זה לא טרח לספר לי, נכון? הייתי ממש מאושרת שהוא עוזב… פתאום אני נזכרת, שפעם הוא כמעט אנס אותי כשהייתי אצלו. ידעתי שעל ההחלטה הזאת, לא אוכל להתחרט.
הוא היה נחשב ילד מקובל בשכבה, אבל הרגע כתבו לי שהוא היה מקובל רק בגלל שהייתי חברה שלו.
בגלל שאני מקובלת. לרגע נבהלתי, מה לי ולקיבול?! אני באמת מקובלת? לא ידעתי כבר מה להאמין,
רק רציתי להמשיך את החיים הרגילים שלי, אבל הפעם-בלי אורן.
עכשיו אומרים שהוא מזמין את כולם למסיבת פרידה, ושכולם סגרו שהם לא באים, כי הוא סטלן…
16:48
פתאום הגיעה הודעה לכולם מאורן, כמובן, והוא רשם שאנחנו פחדנים כי לא באנו לפרידה שלו והוא רשם מלא קללות:״יבתולים מה אתם מפחדים לבוא למסיבה שלי י׳ז*** לכו זי*** תכ** של אמא שלי
לכו תעשו ס** עם סבתא רבא שלי שמעתי שהיא חרמ*** אש יז**** אחושרמוטות יפוסטמות ושיכורים לכו תדגדגו לי תבי*** אני יז*** אותכם עם מכונת ס** תעשו לי המון ילדים שלבנות במקום תצי*** הם ימצ** לכן תכ** הרטוב שלכן ״ועוד המוןהמוןהמון קללות..
היה לי מזל שזאת הייתה הקבוצה שלי, הסרתי אותו מכל הקבוצות שלי.
הגיע היום אורן נוסע. כולם הלכו לפרידה של חמש דקות בביתו והלכו וכשהתכוונתי ללכת הוא ניסה לאנוס אותי כי הוא היה חצי ערום והיה ליד המיטה שלו אלכוהול אני ברחתי בצרחות לעבר החברים שלי וכל הבנים קפצו עליו והרביצו לו עד שהוריו באו והחזיקו אותו בידיים הם אמרו לנו ללכת מכאן מהרכי הוא סטלן ומסוכן…. ברחתי משם עד שהם עזבו את הבית וראיתי איך הם בקושי דחפו אותו למכונית והוא התחיל לבעוט בכל מקום וצרח עד שהם הכניסו אותו לאוטו ונסעו במהרה, ואז באתי בבכי מר לאמא שלי.
עם אמא שלי אני חולקת הכל, סודות ממש כמוסים. אז סיפרתי לה על כל מה שעבר עליו והיא חיבקה אותי חזק ואמרה לי שאני בידיים טובות ואני בטוחה כי … ברוך שפטרנו מאורן מפסיכי!!!
הייתי מבוהלת מאד ואז חזרתי לחדרי ונרגעתי… התחברתי לוואטסאפ והתכתבתי עם החבר׳ה.
כולם כל הזמן דיברו עליו ואז נמאס לי ושינינו נושא. הרוב התכתבתי עם יוני, חבר שלי מהכיתה.
ופוף! (לא לא פוף שלי ;]) הרגשתי כאב קטן בלב. הרגשתי חום בלחיים והזעתי, נדמה לי ש.. התאהבתי!!!


תגובות (3)

חחח חמוד הפרק
תמשיכי

17/08/2013 19:51

בקר טוב דירגתי בדירוג 5 וזה מדבר בעד עצמו – הכתיבה שלך פשוט מושלמת תמשיכי מהר ממני בקי ♥

17/08/2013 23:30

תודה 3>

18/08/2013 03:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך