שנייה של שחרור

07/12/2020 338 צפיות אין תגובות

אני מציץ בפרופיל שלך שחסמתי ,כי כעסתי עלייך ותו לא, ורואה שאת נשואה עם ילד וואט דה פאק. אני עוד בלי רישיון על השלילה שקיבלתי בדייט איתך ואת כבר מסודרת עם משפחה, זה בדיוק מה שאני רוצה, אבל לי זה לא קרה, אני עוד מדבר בדייטים על הטיול לפיליפינים שעשיתי לפני שהכרתי אותך, ואת כבר עם בעל וילד. קל להגיד שחווינו את השנה וחודשיים האלה בקצב אחר, קל להגיד שאת הצלחת ואני נכשלתי, לשבת בבית ולראות נטפליקס זה כישלון פה אחד, הדבר היחיד שהשתפרתי בו הוא הגדלת הקיבולת של האלכוהול, אפילו ריטלין של 20 מג לא מספיק לי להשאר נינוח בעבודה, אני דואג להתפנק בעוד קפסולה חמודה. ואם כבר עבודה אז הרווחתי יפה עשיתי 300000 שח ועוד קצת, אבל חסכתי 5000. ואת בכלל לא צריכה כסף, גרת ברביעיית פלורנטין ולא התלהבת, גרת בסי אנד סאן ולא התלהבת. וגם אם היית באה אלי מה שלא קרה לא היית מתלהבת, סהכ יש לי דירה חמודה אבל לא מתאימה לגיל שלי, לאבא שלי בגיל הזה כבר היתה דירה שאפשר לארח, הוא היה מזמין זוגות ואמא שלי הייתה כנראה שמה כיבוד, אצלי יש ספה ואפשר לשחק פיפא. לי אישית זה סבבה, במיוחד שאני רואה טלויזיה במיטה ואוכל במיטה, אבל בחורות נרתעות, וכשיש בחורה שלא נרתעת אני נרתע, אם הייתי בחורה לעילא ועילא הייתי בורחת עם עקבים, אבל תא לימדה לחיות בלי סטנדרט, וגם בחורות שביקום מקביל צריכות להיות נסיכות למדו לשים וילונות של 20 שח על תריסים שבורים ולהיות מבסוטות. ואלו גם הבחורות שיצאו איתך לדייט ולא יעניין אותן שאתה מרוויח יפה, יותר יעניין שאתה סובל מהעבודה, ואז ישאלו למה אתה לא עושה את שאתה אוהב, ואז תגיד להן שאתה לא יודע מה אתה אוהב בעיקר כי שכחת מי אתה, ופה יגמר הדייט, לפחות בסטייט אוף מיינד, ואז ממשיכים לדבר ולקשקש והנשיקה על הלחי בסופו של יום תזרוק את כל השטויות לפח ותתחיל הכל מחדש, עוד בהליכה הביתה תתחיל לקשקש בהודעות עם הדבר הבא, וכך חוזר חלילה. מעגל קסמים לא רע, כי מדי פעם בדבר הבא אותה נשיקה בלחי תגלוש לפה וזה מרענן, עוד חוויה. אבל חוויות כאלו לא רציתי כשהיית בן 23 אז חשבתי שהכל יגמר בגיל 30 מה שאני אספיק עד אז מקובל, בלי להכנס להצהרות כן, העתיד תמיד היה לי מעורפל, אין לי תוכנית חומש, אם תשאל אותי מה יקרה שנה הבאה אני אגיד לך מה שאני תמיד אומר, תסתכל על הקורונה החיים הם דינאמים, ומחשבים ישתלטו על כל פינה, אז כדאי להשתלט טוב על החומר הזה של המחשבים. כי פוליטיקה לא חסרה אבל בשנייה שאתה מחבק את הביט והבייט אתה בעולם שקט ורגוע שכולם רק בורחים ממנו, ואז לא נשאר לך אלא להתעסק בביט ובבייט עד שתרוויח מספיק שהפוליטיקה לא תגבה מחיר של שפיות. ואולי יום אחד אהיה ביג שוט, אבל לא היום וכנראה גם לא מחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך