shira1237
נסתי לכתוב משהו עם רגשות עמוקים וזה מה שיצא.
..........
שירה
נ.ב: ניסיתי להזדהות.......

שקרים- מוקדש לחרש

shira1237 23/05/2013 775 צפיות 4 תגובות
נסתי לכתוב משהו עם רגשות עמוקים וזה מה שיצא.
..........
שירה
נ.ב: ניסיתי להזדהות.......

"זהו, סיפרתי לך הכל, אין יותר סודות " היא התייפחה ,"כן, את שקרנית, את יודעת את זה!" הוא התנשף בכבדות." עזוב אותי " היא לחשה "אתה… אתה…ממש מטריד!" "ואת מה?! את מכרת לי שקרים, לאורך כל הדרך, אבל אני לא התייחסתי לזה, הייתי יכול לקרוא לך את ההמצאות האלה בעיניים שלך, אני לא לרמה שלך, אני שווה הרבה יותר!" הוא צעק "תרחם עלי… "היא יבבה "לא, לא הפעם!" הוא ענה "אז תעזוב אותי " היא אמרה בכניעה "תשבעי שלא תשקרי לי יותר, אחרת את לא תדעי מאיפה זה בא לך….." הוא ביקש בקול שקט וערמומי. "טוב, טוב" היא בכתה בשקט ולא העזה לישר את מבטו אל עיניו החומות והעמוקות. הוא דחף אותה אל הקיר." זהו?" היא הרימה את מבטה אליו "אהה" הוא השיב כשהוא מנסה להירגע, "לבנייתם…." הוא מילמל .היא רצה אליו וחיבקה אותו חיבוק אחרון. " לבנייתם…." הוא לחש בחום והתנתק ממנה. היא פתחה את הדלת ויצאה.
"עכשיו למדתי את הלקח…." הוא חשב " כשיש לך את הכוח, תעזר בו, כדי לבדוק את היושר של אנשים".


תגובות (4)

ואוו שירה.
לא ציפיתי ממך לזה.
ערבולת של רגשות שאי אפשרת להבין. מכעס, לרעמומיות, ומאהבה לבכי ופחד…
דיאולוג שהפחיד אותי.\
ואוו.
מכה לעוד גאלו..
אני מבטיחה לךש אחשוב על זה עוד הרבה!
<3
אלין

23/05/2013 12:02

ואו מסכימה עם אלין (XD)

23/05/2013 12:08

שמעי אין לך מושג כמה אני שמח שכתבת את זה עכשיו!!!! עשית לי את הלילה!! באמת תודה… ואני יכול להזדהות עם זה!!

23/05/2013 14:09

ממש תודה!

23/05/2013 23:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך