ששי ורקפת

16/11/2018 426 צפיות אין תגובות

לרקפת יש קול מלטף. היא גם צוחקת הרבה בטלפון ומנסה וגם די מצליחה להתחבב על הלקוות הפוטנציאליים. הלקוחה בעצמה , אלמנה , וכשמישהו מתקשר ומתיחס אליה בנחמדות ובענין ,ויש לו אפילו סבלנות לשמוע אותה. אז היא מתרצה.היא בעצמה קשובה לתכנית שרקפת שוטחת במיומנות ובזריזות . לא , היא לא תתן לה מחיר בטלפון. הם לא נוהגים ככה.
היא תתאם לה ביקור וששי יבוא אליה הביתה . היא לא מחוייבת לכלום . ששי יבוא , יחפור לה קצת ,כמה שצריך,והיא תהיה מרוצה. תאמיני לה לרקפת . יש לה נסיון בזה .
ואז אותה האלמנה שהשיחה עם רקפת נעמה דווקא לאזנה,והיא אפילו צחקה מדי פעם כשרקפת אמרה משהו די משעשע. משעשעת הבחורה,היא חושבת בינה לבינה. ממה אנשים מתפרנסים היום?לדוג כל מיני שאריות של החיים…
אז בלית ברירה,ששי צריך לבוא,היא תצטרך להשאר בבית לחכות לו. והיא לא ממש אוהבת כשגבר זר מסתובב אצלה בבית.
אז למחרת היא התקשרה לרקפת,ואמרה לה שתבטל. היא לא יכולה . ורקפת ניסתה לתאם לה מועד אחר ,אבל היא אמרה לה , בינתיים תניחי לזה,אני אמצא זמן ואתאם איתך שוב .
ואז נסעה האלמנה לעניניה השונים .
ששי מתקשר כשהיא בנסיעה. היא לא נוהגת לענות. אבל הוא מלחיץ ובסוף היא עונה.
ששי כועס. הוחא עומד מול הדלת שלה. אף אחד לא פותח לו.
ששי, היא אומרת בקול של מנהלת בנק . חבל שאתה עומד ליד הדלת שלי . אני בנהיגה .
והוא נוזף בה למה לא הודעת ?ושהוא בא לחינם . זאת שעת בוקר מוקדמת. מי הזמין אותו ?
אז רקפת או ששכחה או שהוא בא על דעת עצמו,החליט להפתיע. אין לה לאן ללכת ,האלמנה הזאת ,בטח בגילה המופלג היא ספונה בביתה .
ואז אחרי כשבוע מתקשרת שוב רקפת.
מתי את יכולה להפגש עם ששי?
אמרה שהיא לא מעוניינת ,ורוצה להתחרט. כי זה לא מתאים לה בצורה הזו.
ורקפת אומרת ,אני אקבע לך את לא תצטערי, תרצי ,טוב, לא תרצי גם טוב.
אוקיי.
קבעה ליום חמישי בארבע.
והתאריך הזה יצא כמו עצם בגרון . ממש אבל ממש לא מתאים .
הפעם היא מתקשרת ישר לששי . יום לפני.
ששי ממש כועס. את לא יכולה לשנות. ביטלתי אצ הרופא שלי ביקור . בעיה. תחזיר את התור. מתנצלת האלמנה בקול חלוש.
מה אמורה האלמנה הזאת עם שני הקרציות האלה ?
הפעם היא מקווה שהיא הצליחה להעיף אותם ממנה. היא יותר לא תענה כשיתקשרו ונגמרה הסאגה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך