שתי אחיות

18/10/2018 444 צפיות אין תגובות

לונה ונדיה הן שתי אחיות. קשה לזהות שהן אחיות . אחת מתנהלת כמו זאבה טורפת והשניה כאילו כבשה תמה.אבל עדיין קשה להבחין כאילו מתנהל איזה ויכוח או איזה חוסר נחת כללי במערכת היחסים שלהן.
הוריהן כבר שנים שאינם בין החיים.
לונה לאחרונה התאלמנה מבעל נעוריה שאהבה אהבת נפש. לפתע פתאם בגיל שבעים ושלוש מסר את נשמתו לבוראו. לונה מספרת שהיה איש בריא וחזק. עשה ספורט, אכל נכון,אף פעם לא עישן,והופ הלך . לונה נותרה עם הבית הגדול והמפואר שלהם. עם שלושת הכלבים האימתניים, והיא כאילו התייתמה שוב.
קשה לה . בעיקר בלילות. היא לא מוצאת לה מנוח. עכשיו כשהיא כבר בפנסיה , ואין לה עבודה, יש לה המון המון זמן , פנאי וכל השאר .נכון היא קצת עוזרת לילדים עם הנכדים, אבל הנכדים כבר די גדולים וכבר לא ממש צריכים את שירותיה …
ונדיה , האחות השקטה יותר, צעירה בשנתיים מלונה,חיה כאילו בסרט . גם היא כבר בפנסיה. אבל מבחינה כלכלית היא הרבה מאחור.
נדיה גרושה כבר שנים רבות.יש לה שני בנים שמסורים לה .מדי פעם עוזרים לה. לא תמיד היא עומדת בתשלומים ובהוצאות הבית .
היא גרה בדירה שכורה קטנה.איך שהוא הכסף שהתחלקה עם אקס בעלה ירד לטימיון.נכון ,היא נסעה לחו"ל כמה פעמים וגם בילתה בלאס וגס ,בילתה ונהנתה. והכסף ?הלך.
לונה שהיתה אז נשואה באושר ובעושר ,ניסתה מדי פעם להניא אותה מכל ההתלהבות לבזבוזים.פה ושם היתה מכירה איזה גבר ששיחק אותה עשיר.והיא ניסתה להרשים אותו והוציאה לידו סכומי עתק,כמובן במושגים שלה .
אחכ התברר שהאיש דלפון כמוה , ונפרדו דרכיהם.
לונה היתה מתעצבנת עליה .
"אולי תלמדי כבר שכולם שקרנים ?"
"כמו שאת מחפשת ספונסר גם הוא ,תתפלאי "
או
"צאי כבר מהסרט שלך "
נדיה היתה אז מרכינה את ראשה כמו ילדה נזופה ,כוססת את צפרניה ונושכת את שפתיה .
בזמן האחרון חשה נדיה , הכבשה התמימה כאילו שלונה שהיתה כמו זאבה טורפת נהייתה תלותית וחסרת בטחון.לאן היא פונה בצר לה ? כמובן לאחותה,שהיא כאילו בעצמה משענת קנה רצוץ. נדיה עדיין לבד.
עדיין מתנהלת בקושי ולא סוגרת את החודש. בבנק החשבון שלה בדרך כלל במינוס.
ולונה מתקשרת כל הזמן. קוראת לה לבוא לארח לה לחברה . להפגש במסעדה הזאת ובבית הקפה הזה . אל תדאגי היא אומרת לה אני משלמת.
תקראי היא פוקדת עליה לרחל ולאוולין ,החברות המסורות שמשתדלות לשמור עליה.
רחל ואוולין הן סבתות במשרה מלאה . עוזרות ממש לילדים שלהן עם הנכדים הקטנים. מדי פעם יוצאות עם החברות הוותיקות שלהן. פעם פעם הן עבדו יחד בחברת הביטוח כלל. זאת היתה תקופה יפה נזכרת לונה.
גם המשכורת היתה יפה. אפילו מאד. היום כשהיא בפנסיה היא מתגעגעת.
נדיה לובשת את המעיל הצמרירי שלה ,לוקחת את התיק של לואי ויטון שלונה קנתה לה ליום הולדת האחרון ויוצאת שוב לפגישה. הפעם לדייט עם איזה סוכן ביטוח שנראה די טוב לגילו . ככה סיפרה לה אוולין שעשתה את העבודה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך