shiroosh
יצחק רבין ז"ל.. :(

תחזור..

shiroosh 16/10/2013 699 צפיות 5 תגובות
יצחק רבין ז"ל.. :(

אתה הלכת,
השארת ארץ נטושה.
"מתי תקום מהנפילה",
זו המחשבה היחידה שעוד אפשר לראות בין כל הערפל.
זו התפילה היחידה שאפשר עוד לאחל לך,
לקום.
ואולי זו עוד אשליה,
אשליה כואבת ומרה.
הניסיון לנחם,
בתקווה שתחזור, שתקום.
אבל עמוק בפנים, אני יודעת,
זה כבר לא יעזור.
השארת מאחוריך שובל של פרחים,
פרחים שכבר הספיקו לנבול.
הם נבלו,
ממש כמו כל המילים שאמרת,
ממש כמו השלום,
שכשברגע שעזבת,
איננו עוד.


תגובות (5)

ממש יפה :'(

16/10/2013 08:44

וואי נכון !!
לפני 18 שנים נכון ?
רשום ממש יפה

16/10/2013 08:46

18 שנה!! זה לא נקלט..
למרות שלא הייתי קיימת בזמן הרצח, אך בעזרת בית הספר הכרתי את האדם עצמו.
היום עשו לנו מן פעילות קצרה עליו,פשוט עצוב! :'(
כול-כך המון השמצות נגדו, שנאו אותו, זה פשוט נורא.
והוא בסך-הכול רצה לעשות משהו שלא הצלחנו להשיג עד עכשיו, ולאחר הרצח ללא ספק לא נשיג אותו יותר.. את השלום שרבים חלמו עליו.
אני תמיד הייתי בעד.
כתבת את זה כול-כך יפה, בנימה עצובה וקודרת זו אדרג 5

16/10/2013 09:18

זה מאוד יפה.
יש לי בעיה עם היום הזה, מכיוון שמיום זיכרון לאדם המדהים הזה שבאמת פעל למען השלום (גם אם זה אמר להגיע לפשרה, דבר שהימין לא מבין טוב עד היום), היום הזה הפך ליום של חינוך לדמוקרטיה וכבוד, עם סיסמאות שנשארות תלויות על הקיר ורוב האנשים לא מיישמים אותן. הוא הפך ליום של חינוך, לא יום זיכרון. חינוך כזה צריך להתבצע לאורך כל השנה, ולא רק ביום הספציפי הזה.

16/10/2013 11:06

גאיה ו-she wolf, אני לגמרי מסכימה איתכן. מבחינתי כל אדם צריך לשאוף להגיע לרמה כזו, שלא משנה כמה ריבים ומלחמות היו, עדיין יש את הרצון לשלום. לא כל בן אדם היה יכול להיות סלחני בתמורה לשלום..
לו היה את האומץ לבוא ולומר שזה מה שהמדינה שלנו צריכה. הוא סיכן את החיים שלו, בידיעה שהוא הולך להציל מדינה. בכל מפגש שלו עם 'אויב', הוא נחשף למיליוני אנשים שפעם העם הגדיר אותם כשונאים, כאויבים. הוא ידע שכמעט כל אחד מהם יכול לירות בו, כשהוא עומד על הבמה, נואם, והשומרים שלו לא צמודים אליו. הוא ידע גם שיש לו מתנגדים מהעם, אבל הוא סיכן הכל למען השלום. זה באמת נושא שצריכים ללמד בכלליות ביום יום ולא ספציפית ביום שבו נרצח. זה נושא כזה מרכזי, וחשוב לדאוג לחנך ולגדל ילדים שלא יהפכו ליגאל אמיר הבא..
המבקרת- אכן 18 שנים קשות.. :(
תודה רבה לכולן.. ♥

16/10/2013 12:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך