תחרות מלכת היופי

03/03/2013 817 צפיות 5 תגובות

זה אחד הדברים שיותר מגעילים אותי .
מסתכלים עליהם כמו על קולבים והם לומדות את התשובות בעל פה .
סליחה ?! מי אתם שתאמרו מי יפה ומי לא ?!
״ הם לא בוחרים נכון בכלל ״ ״ יש לה יופי בתור אתיופית ״ זה כמה מהדברים ששמעתי ,
זוועתי וגזעני .
״ אל תאמרי את דעתך ״ זה מה ששמעתי בשיעור חינוך כשאמרתי שלפי דעתי צריך להוריד את התוכנית הזו .
אז כן זה מגעיל אותי ..
אתם מסתכלים על נשים כמו קולב . פשוט דוחה .


תגובות (5)

נכון. מסכימה באלף אחוז.
והכי גרוע- זה מגביר את השובוניסתיות ומפחית את הכבוד העצמי של הנשים בכל תחום.

03/03/2013 22:37

איכס, אני מסכימה בהחלט! ממש חוסר כבוד, גועל נפש…

04/03/2013 00:19

אני ממש מסכימה איתך אין להם זכות לבחור מי יפה ומי לא הם מתייחסים לזה כאל תחרות שמכריעה בין חיים ומוות וזה לא נכון זה מגעיל כי לא אכפת להם מהדעות של המתחרות…

04/03/2013 00:49

את רושמת את מה שאני רשמתי, ואני לא אמרתי שהיא מכוערת בכלל.
ואת מרמזת שאני גזען..

04/03/2013 01:28

לפי דעתי, אי אפשר למדוד יופי, זה לא מדע מדויק.
אי אפשר להגיד שהאישה הזאת יותר יפה מהאישה הזאת על סמך איך שהיא נראית, גם שזה מוריד את הביטחון של נשים אחרות, וזה גורם למחלות נפש כמו אנרוקסיה ובלומיה. תחרות יופי זה הדבר הכי דפוק שהמציאה האנושות על חיצוניות, והעיקר אומרים לנו "אל תסתכלו בקנקן אלא מה שיש בתוכו"
ואני אומרת לך את זה בתור אחת שהציעו לה לדגמן לפנים.
רק בגלל דברים כאלה אני מוכנה לצאת להפגנות.
ומה שאמרו לך בכיתה "אל תאמרי את דעתך". לפי חוקי המדינה הדמוקרטית, לכל אחד יש את חופש הדעה והביטוי, ולאף אחד אין זכות להשתיק אותך כי הדעה שלך נוגדת דעות אחרות.

04/03/2013 06:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך