The watcher
ושיהיה לנו בהצלחה.

תחשבו דקה

The watcher 23/12/2015 698 צפיות 3 תגובות
ושיהיה לנו בהצלחה.

המורים תמיד אומרים
"תכתוב מה שאתה חושב"
וכשסופר מגיע למפגש בבית הספר שלך הוא יאמר לך
"אני כותב את הרעיון שעולה בראש באותו הרגע"
אבל בואו נודה באמת.

אם באמת היינו כותבים את מה שאנחנו חושבים אז חצי מדינה הייתה בבית משוגעים והחצי השני בבית הסוהר.
תזכרו דקה ותספרו לי מתי הייתה הפעם האחרונה שעניתם על שאלה במבחן וכתבתם את מה שבאמת חשבתם שהתשובה, ולא מה שאתם חושבים שהמורה רוצה לשמוע מכם.
כי אתם רוצים את המאה הזה לתעודה. אפילו שלא תקבלו אותו באמת כי לא כתבתם מילה במילה כמו שהיא הכתיבה לכם במחברת.
אני לא באה לשכנע אתכם או לצאת בנאום שתתחילו לחשוב בעצמכם. כי גם אני לא. גם אני רודפת אחרי המאה הזה ונלחמת עליו בנואשות. כי גם אני מקשיבה למורה וכותבת כל מילה קטנה שיוצאת למה מהפה.
מה שאני מנסה לומר הוא שתחשבו דקה עם עצמכם, גם אם זה לא על הנייר.
כי מה שנמצא בראש שלכם שווה זהב.
ותוכלו לשלם באמצעותו את היציאה שלכם בערבות מבית המשוגעים.


תגובות (3)

אי אפשר להשוות בין מה שאמר הסופר למה שצריך לכתוב במבחנים, אבל שיהיה בהצלחה .

23/12/2015 19:54

זה כל כך נכון… אבל לא ממש סיפורי

23/12/2015 20:16

אני ממש לא מסכימה. הרבה אנשים אומרים בדיוק מה שהם חושבים, אבל זה לפעמים עולה להם בכמה דברים. ולרצות לקבל במבחן 100 ולכתוב את התשובה שהמורה רוצה שנכתוב זה בסדר גמור. כי יש מקומות שבהם יש אנשים שלא באמת חושבים את מה שרוצים שהם יחשבו אבל הם בכל זאת כותבים את זה כי הם מתאימים לשם, אפילו עם דעות מנוגדות.

25/12/2015 12:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך