תרחיק את החיים הטובים שלך ממני

athena 14/07/2021 268 צפיות תגובה אחת

יש לך חיים טובים.
יש לך חיים מושלמים.
וזה בסדר, באמת שכן.
אני שמחה בשבילך.
מגיע לך חיים טובים, בדיוק כמו לכל אחד.
אבל אם זו לא בקשה מוגזמת…
בבקשה תזיז אותם למקום רחוק מהחיים שלי.
פשוט קח את החיים המושלמים והקלים שלך, ותעיף אותם למקום בו לא אצטרך לראות אותם ולהשוות אותם לחיים הפטתיים שלי.
זה לא אמור לשנות שום דבר בחייך, זה לא שינה מעולם.
אבל יהיה לי יותר קל לחיות בלי לראות את החיים שלך עוברים לידי כל יום ברחוב, ומנופפים מולי בכל הדברים שלי אין.
קח אותם, ותוציא אותם מהעולם שלי. תישא אותם הרחק מהשיפוטיות שלי.
הלוואי וזה לא היה מפריע לי, אבל זה כן.
מגיע לך אדם שזה לא יפריע לו. אבל זאת לא תהיה אני.
אתה יכול לכעוס עליי. זה בסדר, זו זכותך. אני מבינה בהחלט את הכעס שלך. גם אני כועסת על עצמי.
אילו רק יכולתי לקחת את החיים שלי ולהרחיק אותם מעצמי, הייתי עושה זאת. כי לאף אדם בעולם לא מגיע לחיות ליד חיים כמו שלי. חיים שימררו את חיי אדם אחר אילו רק ידע מה קורה בהם.
אז תבין, שאני רוצה בטובתך. בבקשה אל תשנא אותי. אל תדאג, אני אשנא את עצמי מספיק בשביל שנינו.
יותר מידי אכפת לי ממך כדי לראות אותך נהרס רק בשביל להגן עליי מעצמי. זה לא יהיה נכון, פשוט לשבת ולצפות בך נלחם בקרב שהוא שלי להתמודד איתו, לא שלך. אל תיקח על עצמך את המלחמות שלי, זה לא צודק.
אמרתי את שלי, וכעת אצפה לתשובתך. איני רוצה שהריסת חיי אדם קרוב כל כך כמוך תשב על מצפוני. ביקשתי, כי אכפת לי ממך. ואני מקווה שלך אכפת ממני מספיק כדי לעזור לי לעזור לך.


תגובות (1)

אני חושב שזה אחד הקטעים שלך, שדיברו אלי באופן הכי מדויק.
אני זוכר את עצמי מסתובב בתחושות כאלה. לא כלפיי מישהו ספציפי, אבל רצון שיניחו לי, ולא ינסו לעזור לי.

אני לא יודע האם מדובר במישהו אמיתי – או משהו שאת חשה כרגע, אבל אני תוהה לעצמי, מה אם התפקידים היו הפוכים. אם מישהו היה מבקש ממך להניח לו, כדי שיוכל להתמודד עם המצב הזה בעצמו. לבדו. התחושה שלי היא שבמקרה הפוך לא היית מרפה.

ואם הוא לא מרפה ממך, מה זה אומר לגבי מה שהוא מרגיש כלפייך, ולמה זה כל-כך מפחיד?

14/07/2021 13:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך