_brave_
פרקתי כמעט הכל, הלוואי שהאדם הזה יקבל את המסר.

׳הקולות שהשתיקה מסתירה׳

_brave_ 07/11/2013 745 צפיות תגובה אחת
פרקתי כמעט הכל, הלוואי שהאדם הזה יקבל את המסר.

למרות שאנחנו לא מדברים יש לי מה לומר ויותר מזה יש לי רק שאלה אחת…
שהכרזת על ברוגז וכל הצדדים חתמו על הסכמתם איפה אני הייתי באותו רגע? אז זייפו את החתימה שלי?, לפני שאתה נוקט צעדים כאלה למה לא לומר לי, אמרתי לך כבר אם אתה רוצה לגמור משהו תגיד לי בפנים, לשלוח שליחים או לשתוק, אין דבר גרוע יותר מזה, אז גם אין לך את האומץ לדבר איתי פנים מול פנים ולהגיד לי שאתה לא רוצה קשר איתי יותר?..
ועכשיו יותר מכל אני באמת שואלת את עצמי כמו שאתה שאלת את עצמך ״ככה אתה מוותר עלי?״, אפילו לא עשית איתי שיחה כדי לנסות לפתור את זה, אוטומטית קבעת שזהו זה נגמר, בלי לומר לי סיבה מוצדקת, בלי להגיד לי את זה במפורש.
לתת לי להסיק מסקנות משלי, לא לדעת מה לחשוב יותר, לנסות להבין אם פגעתי ואם אני צריכה להצטער או להשאיר את זה ככה, חשבת על זה בכלל? או שהאנוכיות הזו עד כדי כך אופיינית לך, שתחשוב רק על טובתך ועל הצד שלך?.
בגלל שאתה ״אלוף בסיום קשרים״, בגלל שאמרת שאיכשהו נחזיק עוד כמה חודשים ואז ימאס לך, בגלל שלא מזמן אמרת שנריב.. אתה קורה לדבר הזה ריב?, בריב אני לפחות מודעת למי שפגע ומי הנפגע ומה כל אחד חושב ומה הסיבה, כאן אני לא מבינה כלום, לא חשבת שאני אולי קצת מבולבלת ומקבלת את הכל בסטירה אחת מצלצלת?, לא חשבת נכון?… 
אז בסדר, אני אשלים עם זה אבל לריב עם בנאדם שבוע לפני היום הולדת שלו?, אתה יודע מה?, גם היום הולדת לא קשור, סתם יום שיעבור, סתם תאריך, לא צריך להיות לך אכפת.
הסיבה, יש לי את הזכות לדעת אותה, לא יכול להיות שאתה מספר לאנשים מה הסיבה ולי, זו שיש לה את כל הזכויות לדעת אותה, ממני אתה מעלים אותה… 
אני תוהה אם אתה מסרב לומר לי אותה כי אתה לא רוצה שאני אתאמץ לתקן מה שנראה לך שבור או שכבר מצאת לי מחליפה למחליפה וכעת אני סתם צעצוע משומש?.
בכל מקרה, אני יודעת שבזמן האחרון ניסיתי להידמות לך אז הייתי אכזרית וחסרת אכפתיות כדי להחזיר לך באותו המטבע, אני יודעת שהייתה ממורמר גם אם זה ליום אחד, וכן אני יודעת שנמאס לך שאני עונה רק בצלצול השני ושאתה חושב שאתה לא רצוי בבית שלי, ואני יודעת שאתה שונא את הקלישאות שלי, את החוסר אמון שלי בך ובעצמי ואת הפקפוק שבא והולך, ואני יודעת שאתה יודע שלא משנה מה הסיבה אני אוטומטית מצטערת אם פגעתי, העלבתי, אמרתי משהו לא במקום או גרמתי לך לתחושה לא טובה… ויותר מכל, אני יודעת שלכל המילים שכתבתי עכשיו, אין שום משמעות בעינייך.


תגובות (1)

ואו..
הפעם אין לי מילים…
:(

08/11/2013 04:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך