״ליאן..״

storyforyong 29/10/2015 651 צפיות תגובה אחת

את מביטה בכיסא הריק,שואלת את עצמך איפה היא עכשיו..איפה ליאן?
את הולכת לקניון מסתובבת עם עצמך,נכנסת לחנויות אהבות עליה..ואת שואלת את עצמך..איפה ליאן?
אתה מסתובב עם שירים באוזנים,מסתובב במקומות שאהבתם לשבת ביחד,איפה שהנשיקה הראשונה שלכם קרתה,ואתה שואל את עצמך..איפה היא?,איפה ליאן?
את נכנסת לחדר הקריר,שוב יום עמוס בעבודה,מתה כבר להגיעה למיטה החמה…ולספר לה את כל מה שקרה לך היום,וכשאת נכנסת את שואלת…איפה ליאן?
איפה ליאן?,איפה היא?
ידעת שקשה לה להתחבר לאנשים,ידעת שאת החברה הכי טובה שלה,ידעת הכל עליה,ידעת שליאן הייתה צריכה אותך כשהיה לה רע אז איפה היית?
ידעת שליאן הייתה לפעמים בעננים,ידעת שבלילה את שמעת אותה בוכה,ידעת שלא כל כך טוב לה,אבל פשוט נשארת בעצמך והמשכת לדבר על עצמך..איפה היית באותו זמן?!,איפה?
ידעת שליאן מרחוקת בזמן האחרון,ידעת שהיא כבר לא כמו פעם,שהיא מתנהגת שונה..שהיא בכלל לא נותנת לך להתקרב..
ובמקום להיות לצידה ועדיין להבין מה יש לה..בחרת בדרך ש..פשוט לתפוס גם מרחק..אז איפה היית?,איפה היית כשהיא התפללה שאולי אתה זה שתציל אותה..
אז איפה ליאן?,איפה?
ליאן איננה יותר,ליאן עזבה כי היה לה קשה מידי,קשה שהחברה הכי טובה שלה פשוט לא הייתה לצידה,קשה שאחותה אפילו לא שאלה למה היא בוכה בלילה,קשה שחבר שלה התייאש ולא ניסה לדעת מה באמת עובר עליה…אז איפה ליאן?
ליאן הלכה,ליאן עזבה,ליאן…התאבדה


תגובות (1)

קטע יפה!
זה מבלבל השימוש גם בלשון זכר וגם בנקבה, אבל זה יפה

29/10/2015 18:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך