חברה ביקשה ממני לכתוב... פליז תגיבו, אפילו תגובות שליליות, כי זה פשוט ממש מבאס לכתוב ושאף אחד לא מגיב... אז פליז תשקיעו כמה דקות...

💖

11/02/2019 427 צפיות אין תגובות
חברה ביקשה ממני לכתוב... פליז תגיבו, אפילו תגובות שליליות, כי זה פשוט ממש מבאס לכתוב ושאף אחד לא מגיב... אז פליז תשקיעו כמה דקות...

אבא ואמא רבים. ואני יודעת שזה שוב פעם בגללי.
"תניחי לה כבר! את לא מבינה, היא בסך הכל ילדה!"
"ילדה ילדה, אבל היא הילדה שלי. ואני בסך הכל מנסה לדאוג לה!"
"אבל היא לא נהנית מזה! בשביל מה זה טוב?"
"המטרה של זה היא לא להנות!"

יצא לכם פעם ללכת ברחוב ופתאום ראיתם משהי ממש רזה?
מן הסתם המחשבה הראשונה שעלתה לכם לראש היא "בטח היא אנורקסית, מרעיבה ת'צמה, היא מקיאה כל הזמן, היא יכולה לאכול כל מה שבאלה ואף פעם לא להשמין" וכל מה שהראש שלכם מצליח לחשוב עליו באותו רגע עד שעובר ברחוב מישהו אחר ואתם מתחילים את התהליך מהתחלה…
אנורקסיה, זה סוג של מחלת נפש.
אבל יש עוד סוג אחד. יש סוג אחר של אנשים. קוראים לזה תת- משקל.
כמו שיש תת- רמה, אז יש גם תת- משקל…
זה השלב שבו אתם מן הסתם מרימים גבה או מנסים להבין למה אני מתכוונת.
אז אני אגיד את זה שוב. תת- משקל.
אוקיי, ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה אומר בכלל.
אז ככה תדמיינו בראש שלכם אדם שמן. מה הוא צריך לעשות כדי להרזות?
דיאטה, נכון.
ועכשיו תדמיינו את הפעולה ההפוכה.
אוקיי, מה שכרגע עובר לכם בראש זה "אדם שרוצה להשמין?? יש בכלל דבר כזה??"
אז זהו שיש.
לא. זה לא קל כמו שאתם חושבים. אתם בטח חושבים ש"מה הבעיה?! פשוט אוכלים מלאאא ג'אנק פוד ואז משמינים!!" אבל זה פשוט לא ככה.
זה קשה. יותר ממה שאתם בכלל מסוגלים לדמיין.
ויש את הדבר הזה שנקרא "מעקב גדילה". זה מה שאבא ואמא התווכחו עליו קודם.
מה זה מעקב גדילה?
סדרה של בדיקות שמנסות לברר מה הבעיה ולמה הגוף לא עולה במשקל. כל חודש בדיקות דם ועוד בדיקות אחרות, חלקן אפילו בבית חולים עם הרדמה והכל וכל זה רק בשביל לשלול את כל האפשרויות.
ומי שלא מוצאים לו כלום?
אל תחשבו ששווה לו. בכלל לא.
נותנים לו מן אבקה מוזרה כזאת מגעילה והוא חייב לשים אותה בתוך שוקו פעמיים ביום, ואם גם זה לא עוזר, אז…
הוא מזריק לעצמו כל יום הורמון גדילה. מיותר לציין שזה כואב.

אז פשוט, פעם הבאה שאתם רואים מישהו/ מישהי רזים- הם לא בהכרח אנורקסים!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך