mikenk
אם אהיה לי מספיק מוטיבציה וזמן, אני אעלה אחד כזה בכל לילה. זה כיף נורא לכתוב את זה וסוגר את היום שלי באופן טוב ואמיתי.

14.7.16- היום בו לא עמדתי בהבטחות של עצמי

mikenk 15/07/2016 675 צפיות 2 תגובות
אם אהיה לי מספיק מוטיבציה וזמן, אני אעלה אחד כזה בכל לילה. זה כיף נורא לכתוב את זה וסוגר את היום שלי באופן טוב ואמיתי.

14.7.16
היום היה יום מבולבל במיוחד, מהול ברגעי שמחה ועצב. היום החל מוקדם בבוקר, התעוררתי לצלילי שעון המעורר שלי בעשר דקות לפני שבע כאשר אני צריך להיות בעבודה בדיוק בשבע. קמתי באטיות והכרחתי את עצמי לרחוץ שיניים ולשטוף פנים, בתור ניסיון להעיר את עצמי.
כולם בבית היו ישנים ואני התהלכתי בשקט לעבר היציאה, משאיר מאוחרי את החושך והדממה שאלייה התפללתי לחזור מרוצה.
הגעתי אל העבודה, הבוס שלי הראה לי בדיוק מה לעשות והתחלתי לעבוד. זו הייתה עבודה מתישה במיוחד, אבל הייתי מרוצה מעצמי כי הרגשתי שאני עושה את המקסימום, וזה מספיק טוב בשבילי. מה שניחם אותי בין העבודה הקשה, החום המחריד והילדים הקטנים שלא מפסיקים לצרוח לכיווני היה המוזיקה- בצדו השני של המסדרון בו עבדתי עמד טייפ ענק שהשמיע מוזיקה, עכשוויות ונוסטלגית כאחד, צלילי המוזיקה גרמו לי לתקווה ולאושר כמו ששום דבר אחר בעבודה הזו יכל.
וכך חזרתי הביתה כאשר אני מבטיח לעצמי שאני אעשה הפסקה אך ורק של שעה כשאגיע הביתה ולאחר מכן אתחיל ללמוד למבחן שעומד להגיע בשבוע הבא, מספר שעות לאחר מכן נרדמתי במיטה שלי וקמתי אך ורק בשבע בערב.
ההרגשה כשאתה מבין שזרקת לפח חצי יום מחרידה ביותר, במיוחד כשאתה מבטיח לעצמך שלא תעשה זאת.
קמתי במהירות מהמיטה שלי הישר אל הפאלפון, כמה מחברי הטובים אליהם אני מתגעגע רשמו שאולי ניפגש בערב אצלי בבית- אמרתי להם שאני אשמח וסגרתי את הפאלפון בתקווה שאספיק ללמוד עד שהם יבואו. למדתי למשך חצי שעה ואז הסתכלתי בפאלפון וראיתי את ההודעה הצורמת שבעקבותה הבנתי שבסופו של דבר חברי לא יגיעו לביתי. התמלאתי בעצבים ואכזבה, בגלל שהיום היה יכול להיות יפה יותר אם הם היו חלק ממנו. אך במקום להמשיך להיות חיובי וללמוד למבחן אליו התכוונתי ללמוד, המשכתי בסיורי ברחבי האינטרנט עד עכשיו, אחד בלילה.
אז היום למדתי שאסור ללכת לישון ללא לשים שעון מעורר, כי כנראה שתקום רק מאוחר בערב ואז זה יהרוס לך את השינה בלילה. חוץ מזה גם למדתי שגם אם אתה בעצבים, אולי עדיף לקחת נשימה ארוכה, להיות מעט חיובי ולעשות את מה שהבטחת לעצמך לעשות.
היום היה היום בו לא עמדתי בהבטחות של עצמי,
איך היה היום שלך?


תגובות (2)

בכללי זה לא הכי להיט לישון בצהריים, כי אז אתה נשאר ער יותר שעות בלילה.
זה באמת משחרר לכתוב על דברים שעברת (אני עושה את זה הרבה)
שיהיו לך ימים טובים =')
שבת שלום ^-^

15/07/2016 10:49

ואי מבינה לגמרי! זה קורה לי לפעמים ואז אני מזה מתבאסת… לא נןרא, יש ימים טובים יותר ויש פחות… והלוואי שיהיו לךרק ימים טובים ושתהייה מרוצה מהם????

15/07/2016 19:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך