17 זה ה30 החדש

30/07/2013 1364 צפיות 5 תגובות

גיל 17 הפך במידה מסויימת להיות ה25 או ה30 החדש.
מיצית את העולם המובנים מסוימים הכל כבר נורא משעמם אותך, מה כבר יהמם אותך?.
כהיית בן\בת שבע אנשים קפצו ראש ממגדלי התאומים בשידור חי, וזה היה דוחה ומרגש והגיוני.
הורים הטביעו ילדים. ילדים דקרו הורים.
אז בן שבע היתמכרת לחדשות אחר כך מיצית כי כבר מה יהמם את הבן אדם בגיל שמונה.
בגיל תשע קראתה לכולם "אחי" דפקתה וודקות בגינות שעשועים בלילה.
בבת מצוות בר אקטיבי בבר מצוות כוכב גלקסיה. חשבתה שכולם מפנטזים עלייך, החיים שלך אש. דפקת ביד מינימום שלוש, ממוצע חמש, מקסימום תשע, ביממה.
בגיל 13 הישתכנעתה שאתה כבשה שחורה. דפוק, כוס ראבק, מי בכלל יפנטז עלייך אי פעם, ונהייתה דלוק. ובסטלה ראיתה את בן לאדן מדבר עלייך בנוהל.
ב14 הרטלין הפסיק לתקתק נתנו לך קונסרטה. הקונסרטה הפסיקה לתקתק, אבל אספרסו וגוינט
בשירותים בבית הספר סידרו אותך לכל היום. לכל השינונים, החפירות.
ב15 נהייתה נרקומן סטלות. צודק, טועה. מדרגים אותך מטילים אשמה. מתוסכל, כועס, לומד רק לכסות על טעויות.
בוכה שאתה שיכור, מהמר כשאתה בוכה. נישרף. עצבני פצצות. ונהיו לך חברים של באגים והלוואות כסף. בושם הסתיר את הריח ומשקפי שמש שהסתירו תאדום וכאבים בחזה. ועייפות. ואדישות. ושעמום….
ה17 הוא ה30 החדש…


תגובות (5)

:(

30/07/2013 16:07

כל כך שקרי שזה נכון!!!

30/07/2013 17:01

וממש חבל שזה ככה היום…

30/07/2013 17:02

טעות בידך! עם אתה בן 17 אז מגדלי התאומים נפלו כשהיית בן 5 ולא 7…
אני עברתי להשתמש בקונסרטה בגיל 11 כי הריטלין כבר לא השפיע עלי והייתי חוטפת התקפי עצבים בכיתה וכשהייתי במחוננים (כן, אני מחוננת על קונסרטה, רוצה כיף?!) אז כמעט חתכתי מישהו עם סכין יפני כי הוא עצבן אותי.. אבל בלי קשר אני קצת מפקפקת בקטע של הגילאים אבל אני לא גרה בעיר ככה שזה לא ממש נחשב…
בתור מחוננת המוח שלי יגיע לגיל 17 מוקדם יותר מגיל 17 והרגש בגיל המתאים… אז איך התיאוריה שלך עובדת אצלי?

30/07/2013 23:44

סליחה עם זה לא את אבל אני דיברתי על אנשים ספציפים בעולם הזה שאני מכירה שהם חיים באופוריה משותקת ועצובה שחלקם רוצים למות וחלקם רוצים שיתוק וחלקם נהנים מזה אז אני חקרתי אותם וראיתי כל דבר שהם עושים אפילו אני עשיתי חלק מהם וגיליתי שמה שכתוב הוא נכון וככה זה לנערים מיתבגרים שחיים באופוריה שלהם ואת גודלת מהר מידי כניראה העצבים שלך יותר גבוהים כי את גדלה מהר וזה לא טוב שמעי לי תבזבזי כל רגע בחיים שלך כי חיים רק פעם אחת ועולם אני שמה עלייך זין תאמיני לי תחייהי כמו ילדה בת 12 הכי טוב עד גיל מסויין שבו תחייהי בת 25 בוגרת…

31/07/2013 19:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך