אם בנים עדיין קוראים את זה, אתם מוזרים. ועצה קטנטונת. אם היא במחזור, תנו לה לנצח בכל וויכוח. גם אם היא טועה. זה פשוט קל יותר.

20 סיבות לכך שבנות שונאות מחזור.

26/09/2013 2641 צפיות 9 תגובות
אם בנים עדיין קוראים את זה, אתם מוזרים. ועצה קטנטונת. אם היא במחזור, תנו לה לנצח בכל וויכוח. גם אם היא טועה. זה פשוט קל יותר.

בנים קישט. קישט קישט שו! החוצה! זה לבנות. אין פה שום דבר מיני ואתם סתם תיגעלו. אם אתם מאווד רוצים, לכו תכתבו 20 סיבות לכך שבנים שונאים בעיטות באשכים. שו שו שו קישט!

1. בגלל שאף פעם אי אפשר לדעת אם זה באמת התחיל או שמשהו מוזר קרה.

2. בגלל שאת הופכת לנדנדה של רגשות כמו אישה דו קוטבית בהיריון.

3. כי כשיושבים יותר מידי זמן ואז קמים זה מרגיש כמו מפל מחורבן.

4. כי לא משנה כמה תקנו גלידה ושוקולד זה אף פעם לא מספיק, ולצאת לקנות זה לא אופציה!

5. כי באיזשהו שלב זה כואב כאילו כל 10 שניות נותנים לך אגרוף בבטן.

6. כי זה תמיד מביך לגרור איתך טמפונים או תחבושות.

7. כי כל מי שחשבת שהוא מעצבן בעבר נהיה הרבה יותר מעצבן, ואם לא נתת למישהו אגרוף בפרצוף יש לך שליטה עצמית של פאקינג בודהה!

8. כי זה מלוכלך ומסריח.

9. כי תמיד כשאת חושבת שסוף סוף סיימת הטבע נותן לך סטירה בפרצוף. או אגרוף בבטן.

10. כי כל חודש כשזה לא מגיע את מתחילה לדאוג (גם אם את בתולה) ואז כשזה כן מגיע, את ממתעצבנת.

11. בגלל שאנשים במחזור נהפכים לענק הירוק ברגעים לא צפויים.

12. בגלל שכל פעם שאת מנסה לעשות משהו ולא מצליחה אחרי דקה וחצי, את צורחת פאק איט! ובורחת בכעס.

13. because fuck you thats why!!

14. בגלל שאם את רואה חתלתול בטלוויזיה את יכולה לפרוץ בבכי במשך שעות.

15. בגלל שכל סרט או סדרה או שיר שאת מנסה לשמוע נהיה מעצבן אחרי חצי דקה.

16. בגלל שאת מקנאה בבנים כל הימים האלה שהם לא צריכים לעבור את זה ושוקלת לתת להם אגרוף באף כדי שירגישו את זה.

17. כל כל פעם שבן שואל אותך אם את במחזור את תצרחי עליו, גם את הוא צודק.

18. כי בכל פעם שאת מתיישבת איפשהו את מפחדת שלא לכלכת משהו.

19. כי את מבלה את כל היום בבית הספר בפחד שאת לא צריכה להחליף .

20. כי את מסתובבת כל היום בפרנויה שיש לך משהו על המכנס.


תגובות (9)

מסתבר שיש לי שליטה עצמית של פאקינג בודהה.
ואני לא אישה דו קוטבית בהריון כשיש לי את זה.
ואני רואה שאני ממש רגוע בזמן מחזור באופן יחסי. כי אני עצבנית מטורפת כל הזמן.

26/09/2013 06:43

נכון, אני בת!!!

26/09/2013 06:45

חחחחחחחח כמה שזה נכון

26/09/2013 06:53

כמה חבל שזה נכון…יאייי יש לי שליטה עצמית של בודהה חחחחח:)
חחחח זה אדיר!!!

26/09/2013 07:09

וואו כמה שזה נכון !!!
לצערי , אני לא בודהה ואין לי שליטה עצמית של אחד כזה , ואפילו הרבצתי לאח שלי הגדול מכות באחד מהפעמים הראשונות …
תגידו , איך אתן סובלות את זה ?!
כי אני לא !!!

26/09/2013 07:31

כמה שזה נכון >

26/09/2013 07:31

אני סובלת את זה ממש בקלות….זה רק ארבע עד שמונה ימים של זה…אבל עם זה דימום חזק זה פשוט…נורא.

לא מבחינת מצבי רוח אלא מבחינת זה שיש לי מפל כשאני קמה.

26/09/2013 07:40

אמלה זה כל כך נכוןן
אבל אני יחסית רגועה שאני במחזור כי אבל אני תמיד מדוכדכת כזאת כי זה כזה כואבבבבבבבבבבב

26/09/2013 08:36

וואי אני ממש רגועה כשיש לי מחזור, לא בהתחלה כי ביומיים הראשונים הכל כואב לי אבל אחר כך אני ממש רגועה. וזה מוזר.
בגלל זה אף פעם לא הבנתי למה אומרים על נשים שהם כועסות שהן בהריון כי אני בדיוק ההפך… כן, כן אני מוזרה. ואני שונאת מחזור.

26/09/2013 10:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך