sapir13
זה היה היום שלי רק שתדעו [:

יום בחיי

sapir13 31/10/2012 1040 צפיות 7 תגובות
זה היה היום שלי רק שתדעו [:

מכירים את ההרגשה הזאת, שאת עוברת ברחוב ורואה מישהו ואת בטוחה שפגשת אותו, ומנסה להיזכר מאיפה – את ממשיכה למכולת ופוגשת את המוכר.
הוא מחייך בנימוס ואומר: "תודה שקנית כאן. תבואי שוב." ואת ממשיכה בדרכך ומגיעה לבית הספר. הזמן עובר מהר ואת מוצאת את עצמך חוזרת לאותה מכולת ולאותו מוכר שאומר: "תודה שקנית כאן. תבואי שוב".
את מגיעה הביתה ופוגשת את אמא, שנמצאת באמצע היאבקות פתיחת קופסאות שימורים.
היא מסתכלת עלייך ואומרת " היי חמודה, איך היה בית ספר?" ואת מספרת לה מה עבר עלייך, אבל יודעת שהיא לא באמת מקשיבה לך.
את לוקחת את התיק הקטן שלך, וממשיכה משם לסניף ונפגשת עם החברות. אתן דנות במה להציג בסוף חודש ארגון ומגיעות להחלטה.
את בדרך הביתה ומחכה עם שלוש חברות לאוטובוס שלא בא.
את מגיעה הביתה ופגשת את אמא שלך, שוב. היא שואלת אותך" היי חמודה, איך היה?"
כמובן ששוב את מספרת לה אבל היא לא מקשיבה לך.
את הולכת לחדר שלך ומקלידה את כל זה, ואז את חושבת לעצמך -בטח כל מי שקורא את זה משתעמם עכשיו- .את הולכת לישון ושומעת דקה לפני שאת נרדמת, את אמא וקריאת הניצחון שלה על פתיחת קופסת השימורים.


תגובות (7)

יום מענין…והמוכר הוא כמו קלטת שחוזרת על עצמה…
ואת יודעת פעם האוטובוס הקדים ב-10 דקות וחיקיתי חצי שעה עד שהחוג שלי התחיל…!!

31/10/2012 10:24

חחחח זה קרה גם לי פעם….

31/10/2012 10:28

אז יש לנו קטע מוזר עם אוטובוסים…

31/10/2012 10:30

ספיר היקרה ברכות לאמא המדהימה והמתוקה שלך כי הצליחה לפתוח את קופסת השימורים..

נדהמת מהסיפור הכל כך יומיומי למעשה והכל כך מעניין ונפלא.

היטבת להביע את כל הרגשות שלך באותו יום ועשית זאת בחן רב.

דירגתי את הסיפור של בדירוג שמגיע לו ומבקשת כי תמשיכי לכתוב – את עושה זאת מעולה ממני בקי ♥♥

31/10/2012 10:31

תודה למגיבות החביבות שלי [:

31/10/2012 10:35

חחחח אהבתי את איך שכתבת את זה! ואני ממש מזדהה, כל יום אותו דבר…
שוב ושוב… לפעמים זה נראה שגם אמא שלי לא מקשיבה אבל היא לפחות לא נאבקת בקופסאות שימורים ;)
חחחחחחחח XD

31/10/2012 10:37

חחחחח!!!
אהבתי איך שכתבת את זה.
:)

31/10/2012 11:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך