א.א
אל תעזבו אותו עכשיו... הוא צריך אותנו♥

BELIEVE…

א.א 23/01/2014 741 צפיות 6 תגובות
אל תעזבו אותו עכשיו... הוא צריך אותנו♥

אז ככה זה עובד, הא?
הוא בונה את עצמו ואתם נותנים לו סיבות להשבר שוב.
הוא המשחק הקטן שלכם.
כן, מדובר באותו ילד קטן שהיה יושב על המדרגות עם בקבוק מים וגיטרה. הוא אותו הילד שאנשים היו מתאספים רק בשביל לשמוע את קולו. אותו הילד שאנשים פתחו חלונות ונתנו לשירתו להשמע בכל הבית.
הוא הילד שממש בשניות הפך מעני צנוע למפורסם הכי מדובר בעולם.
הנעורים שלו נלקחו ממנו, אתם יודעים?
הוא עושה טעויות כי לא מדובר פה ברובוט.
הוא רק רוצה להיות נאהב, כמו כל אחד! כולם רוצים להיות נאהבים.
הנה הוא נכנס למועדון, ידיים מושלכות אליו והרבה חיוכים. כולם רוצים ממנו תצומת לב.
הוא רואה את החברים שלו, הם מחייכים אליו… האם הם שמחים לראות אותו או שזה בגלל הבחורה היפה שבאה איתו? הוא מתמקם ליידם. הם מתחילים לשתות, הוא שותה בלי סוף. " אולי ככה לא אהיה שונה מהאחרים."
הנה מגיעים גם סיגריות וסמים. הוא משתמש בהכל. הוא מרגיש טוב. איך לא, בעצם? כולם רוקדים. הוא מוריד את החולצה, להרשים את כולם.
הם מחייכים אליו.
המסיבה נגמרה, הוא בטח רוצה לחזור הביתה, נכון?
הוא עולה למכונית היפה שלו עם הבחורה ומתכונן לנסוע. מישהו דופק לו על החלון. " היי, שנעשה תחרות? "
כמובן שהוא מסכים. אולי ככה הוא יהיה אפילו יותר דומה לאחרים.
הוא מתניע את הרכב ומוכן לנסוע.
התחרות מתחילה! הוא נוסע בכל הכוח, לא עוצר לרגע.
לפתע, הוא רואה מאחוריו ניידות משטרה.
"עצור בצד!"
הוא כולו קפוא, לא יודע מה לעשות.
המכונית נעצרת והדלת נפתחת.
לא, הוא לא עבר את בדיקת ה"ינשוף."
הוא מובל לתחנת המשטרה… לתא המעצר… הוא מתקשר לאחד מחבריו כשהוא מספר מה קרה.

לבית המשפט…

הפסקה.

הוא שומע מהחלון שיר מוכר, מיליוני מעריצים התאספו מסביב לתחנת המשטרה כשהם שרים שירים רבים שלו.
הדמעות כולן מתחילות לצאת. " הם אוהבים אותי"

BELIEVE


תגובות (6)

יוווו אמא אני נודרת שאת כל כך צודקת..אני..פשוט נמאס לי שאנשים כ'כ שונאים אותו!!
ונמאס לי שאנשים לא מבינים אותו,ושהם שופטים אותו!!
זה פשוט מעצבןן!!
וישששש איזה כיף יש לי חברה בליבריתתת ~כיף וירטואיליייי~
ועוד משהו..הוא השתחרר..(=

23/01/2014 12:54

כן הוא השתחרר בדיוק ששלחתי את זה חחח

23/01/2014 13:00

כל כך נכון

23/01/2014 13:08

אני לא נגדו. ודווקא אוהבת מאד את השירים שלו. אהל דווקא בגלל שהוא דוגמא לכך כך הרבה אנשים. אני חושבת שהוא לא היה צירך לעשות את מה שעשה. שלקח סמים והתנהג כמו.. למעריצים שלו.
אני שמחה שכתבת את זה את יודעת?
אני לא בליברית או משו אבל גם לי עצוב שהוא עזב. כי אלרי כל מה שהוא עשה, עדיין אם הוא ילך יהיה חסר משו בעולם. כאילו השמש לקחה את אחת הקרניים שלה.
ואני חושבת לעצמי על העתיד ואם הילדים פתאום ישמע את baby או את all aruond the world. ואז אני אגיד לו שגסטין היה אגדה. כמו שההורים שלי מדברים על זמרים מפעם…
ועצוב לי שאני אצטרך לומר את זה כי הוא אשכרה עוזב.
אבל עדיין. הוא עשה טעויות שלא היה צריך לעשות.

23/01/2014 15:26

עדן.. אני עדיין לא בטוחה מה רשמת כאן..אבל הדבר היחיד אשני יכולה להגיד לך זה שהוא בנאדם,כמו כולם.
הוא לא רובוט.
תשנאו,
תקנאו,
תתפללו שימות,
תצחקו עליו,
תרדו עליו,
תזנפו בו,
לא מעניין אותי,אני כאן ועוד יותר ממיליוני מעריצות..סליחה,בליברס,שתומכים בו,מאז שהוא התחיל ועד למתי שהוא יסיים.

24/01/2014 02:11

כן.. מה שהיא ענתה לך וגם הוא לא פורש.. הוא רק בתקופת הפסקה וזה יהיה קצר.

24/01/2014 02:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך