snowbarry
אתם יודעים איפה לכתוב מה חשבתם. תודה!

I've been poisoned פרק 1

snowbarry 10/06/2015 624 צפיות תגובה אחת
אתם יודעים איפה לכתוב מה חשבתם. תודה!

ג'סיקה עמדה מול המראה בחדר שלה וחייכה לעצמה. זה היה היום הראשון שלה בתיכון החדש שלה והיום, אם היא רוצה להספיק להשלים את התוכנית, היא צריכה לעשות את השלב הראשון במשימה. השלב הראשון הוא לבחור שותף. ובגלל זה היא צריכה להיראות היום נהדר. מפתה, אבל לא נגישה. כדי שהמועמדים יתאמצו קצת בעצמם. ג'סיקה הסתכלה על עצמה במראה והחליטה שזה יספיק. היא לבשה שמלת מיני קצרה, אבל בלי מחשוף עמוק מדי. המרכיב שהיא תצטרך כדי להשלים את המשימה, השרשרת, הייתה תלויה על צווארה ונצנצה. היא נעלה סנדלים עם עקב עדין, לא גבוה מדי, שהיו עשויות מעור אדמדם. השיער שלה גלש בגלים בלונדינים מבריקים. העיניים שלה, שהיו שחורות כמו פחם, פחם שרוף, ומלוכלך, שאף אחד לא רוצה, היו מוקפות במסקרה שחורה. היא מרחה שפתון מבריק כדי שישימו לב לשפתיים המלאות שלה, הרימה את תיק הצד שלה ויצאה מהחדר. היא התקדמה לדלת עד שאמא שלה עצרה אותה. "ג'סיקה? את לא רוצה לאכול משהו לפני שאת יוצאת?" ג'סיקה לא ענתה, רק חייכה את החיוך שידעה שתמיד מפחיד את אמא שלה. אמא שלה הסתובבה וחזרה למטבח. ג'סיקה יצאה החוצה. זה היה יום חם, אז השמלה שלבשה לא תיראה מגוחכת.
כשג'סיקה נכנסה לשיעור הראשון רוב התלמידים כבר ישבו במקומות אבל המורה עוד לא הגיעה. זמן טוב להסתכל על מועמדים. היא איתרה בחור שנראה בערך חמוד עם שיער בלונדי מאוד בהיר, כמעט לבן. הוא חייך אליה וקם. "היי, את חדשה פה?" הוא שאל. "כן, קוראים לי ג'סיקה." אמרה ג'סיקה ומיד התחרטה על זה שענתה לו כי בחור חמוד בהרבה בדיוק נכנס לכיתה. הוא היה גבוה, היה לו שיער חום ומבריק, עיניים ירוקות צלולות, כמו האוקיינוס, ואף מושלם, ישר וחלק. הוא חייך לחבר שפגש הרגע חיוך מקסים, שגרם לגומה לקפוץ בלחיו השמאלית. הרגע בחרתי לי שותף, החליטה ג'סיקה. אבל היא צריכה להיפטר מהבחור שעדיין מתחיל איתה. הוא נשען על השולחן והפיל בטעות את הקלסר שלה. כל הדפים התפזרו על הרצפה. "תראה מה עשית!" היא קראה, בקול חזק, כדי שהבחור שנכנס ישמע. הבלונדי, שהציג את עצמו כבן, התחיל לאסוף את הדפים. ג'סיקה קמה וניסתה לעצור אותו בקול רם. "אני בסדר, עזוב את זה." "אני רק מנסה לעזו-" "עזוב את זה!" היא צעקה. "אוקיי! אל תתחרפני." אמר בן והלך משם, עצבני. היא השמיעה נשיפה עצבנית בקול חזק. הבחור עם העיניים הירוקות התקרב אליה. "צריכה עזרה?" חייך אליה. היא הנהנה. שניהם התכופפו אחד ליד השני והתחילו לאסוף את הדפים. אחרי שסיימו היא נעמדה מולו וחייכה אליו בשיניים נוצצות ולבנות. "תודה על זה. אני ג'סיקה." הוא חייך חיוך נבוך והושיט יד ללחיצה. "דני." אמר את שמו. דני. חשבה ג'סיקה מרוצה בזמן שלחצה את ידו. המורה נכנסה לכיתה ודני מיהר להתיישב במקום שלו. ג'סיקה חיכתה כמה דקות אחרי תחילת השיעור ואז ראתה ושדני משתעמם והתקדמה לשלב הבא במשימה שלה. להשיג נאמנות. היא בהתה בדני חזק עד שהוא הרגיש את זה והסתובב לראות מי מסתכל עליו. אבל ג'סיקה התכוונה שזה מה שיקרה והסיטה את מבטה בדיוק בזמן, כך שהיא תוכל להיות זאת שתופסת אותו מסתכל עליה, ולא ההפך. היא הרימה את מבטה בתמימות וחייכה אליו כשכאילו שמה לב שהוא מסתכל עליה. הוא הסמיק בצורה מאוד חמודה. אחרי השיעור היא צריכה לדאוג שהוא יהיה סופית מאוהב בה. יום אחד זה לא הרבה, אבל היא חייבת לדאוג שהכול ילך לפי לוח הזמנים כדי שהיא תוכל להשלים את המשימה בזמן. הצלצול נשמע וכולם התחילו לקום.
דני ראה שכולם קמים אבל היסס אם לקום בעצמו. ג'סיקה עדיין ישבה במקום שלה. מעניין אם היא מחכה לו. מה שיהיה סופר מוזר, כי הוא לא היה כזה מקובל. היו לו כמה חברות במהלך השנים, אבל בחורות לוהטות כמו ג'סיקה אף פעם לא טרחו לדבר איתו. הוא החליט לדבר איתה. "היי, ג'סיקה." הוא אמר. הם היו היחידים שנשארו בחדר. "את חדשה פה, נכון?" ג'סיקה הנהנה. "מכיר מישהו שיכול להראות לי את הסביבה?" היא שאלה. "בטח. בואי."
היא קמה, משחקת אותה ביישנית. "אתה יכול עכשיו?" היא ווידאה. "כן, בואי." ג'סיקה הלכה אחרי דני לאיפה שזה לא יהיה שהוא מוביל אותה. היא הסתכלה בשעון שלה. לפי לוח הזמנים היא צריכה לנשק אותו בשעה הקרובה. ומומלץ שהוא יבריז בשבילה משיעור.


תגובות (1)

וואו.
לא נעים להגיד אבל אני מבינה למה השקעת בו יותר מ that night. זה סיפור כל כך. כל כך. כל כך טוב.
תמשיכי או שאני אחנוק אותך!!!!
(הכל מאהבה❤)

10/06/2015 19:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך