מוח אצהo_O
אם תרגישו שאתם צריכים עזרה מעבר:
נוער בסיכון-03-7686666
אני לא מאמינה שאתם במצב כזה נורא כולכם אבל אם תגיעו לשם תמיד תוכלו לפנות למישהו שיוציא אתכם מהבוץ.

STAY STRONG: לכל המשתמשים בבקשה תיכנסו ותחשבו…

מוח אצהo_O 13/10/2013 1034 צפיות 13 תגובות
אם תרגישו שאתם צריכים עזרה מעבר:
נוער בסיכון-03-7686666
אני לא מאמינה שאתם במצב כזה נורא כולכם אבל אם תגיעו לשם תמיד תוכלו לפנות למישהו שיוציא אתכם מהבוץ.

אם זה לא מעלה עכשיו אני רוצחת סנאי -_-
————————————————————————————-

אני קוראת הרבה באתר על נוער שחותכים ועוברים משברים. בבקשה תחשבו לפני שאתם עושים משהו לעצמכם! אני יודעת שאתם אומרים שאתם רוצים למות ושאין טעם לחיים, אבל אתם פה איתנו והחיים ארוכים. לא תוכלו להישאר ככה לנצח, גם אם תקופה ארוכה תסבלו, הכל עובר מתישהו ואם תיתקעו את עצמכם עמוק יותר בבוץ יהיה קשה יותר לצאת. זה לא שווה את זה, זה לא שווה צלקות לכל החיים, זה לא שווה להגיד שבא לכם למות ולהוסיף סמיילי שמח בסוף, זה פשוט לא שווה! רגע לפני שאתם מעבירים את הסכין, תחשבו על הפוטנציאל שיש בכם, לכולכם יש פוטנציאל אדיר! אתם הרי כותבים פה לא? תגשימו חלומות, אף פעם אל תתייאשו! למה לכם? מי שווה את ההרמת ידיים הזאת? התשובה פשוטה: אף אחד! לגמרי לחלוטין וללא עוררין אף אחד! אני אולי לא חותכת, אני אולי לא שותה, אני אולי לא רוצה למות אבל אני יודעת מהו סבל, אני יודעת מהי השפלה, אני יודעת איך זה מרגיש שמרחלים עלייך, צוחקים עלייך, מגנים אותך ודורכים עלייך. אבל אתם יודעים מה? שילכו לעזאזל כולם ומה שהם חושבים בראש הקטן ,הפרימיטיבי וחסר הרגישות שלהם. אני אשים פס! ואתם יודעים למה? כי תמיד, תמיד יש תקווה! בזמן שהם יפתחו קיוסקיה אני אהיה סופרת משפיעה ופעילה באו"ם והם יוכלו את מה שהם בישלו! כי לי יש תקווה והם לא יקחו לי אותה! אתם שווים, אתם כשרוניים, אתם חכמים ואתם הרבה יותר טובים מכל אלה שחושבים שלגרום לכם להרגיש רע עם עצמכם זה "מהנה"! בין אם זה בשכבה, במשפחה או בשכונה, תמיד תהיו חזקים.


תגובות (13)

אני מסכימה לגמרי

13/10/2013 06:08

את ממש צודקת

13/10/2013 06:08

את לגמרי צודקת.
האמת היא שברגע זה ממש אני עוצרת את עצמי מלחתוך.
זה קשה, אבל אני משתדלת לעצור את עצמי.
אני לא בוכה, אבל זה סוג של כאב פנימי כזה.
זה קשה לעצור את עצמי, אבל אם ממש רוצים זה אפשרי.
הקטע שכתבת ממש יפה.

13/10/2013 06:19

ממש יפה. אני פעם הייתי נעלבת מאוד בקלות, אבל לא עשיתי לעצמי שום דבר (למרות שבשיעורי אנגלית יש לי חשק להתאבד, יש לנו מורה שהיא בכל מקרה השטן…)

13/10/2013 06:22

אני מסכימה, אך לא לגמרי.
לא כול אחד חזק, וקל להגיד.
לאנשים כאלה יש דימוי נמוך.
אז אינני יכולה להסכים לגמרי, הרי קל לדבר. את יצאת מהבוץ. את כעת שלווה. אך הם לא.

13/10/2013 06:25

אני ממש איתך, אחד לאחד. אנחנו צריכים להתעלם לפעמים מה השאר, גם אם זה קשה וגם אם אנחנו חושבים שאנחנו לא מסוגלים לכך.
אהבתי מאוד את מה שכתבת.

13/10/2013 06:26

*להפעמים מהשאר
ואנחנו צריכים לעשות את כל המאמצים לכך, אחרת זה אומר שאנחנו סתם מוותרים לעצמנו ולא עושים דבר בשביל להשתפר ולהיפתח
(סליחה, זה נמחק)

13/10/2013 06:27

מזל …. סנאי נשאר בחיים XD

17/10/2013 00:54

חחחחח הרגת עם הסנאי [מזל שלא אותו]
כל הכבוד זה מסר ממש חשוב וצריך להפיץ אותו לכוולם!!!

23/10/2013 09:20

את כל כך צודקת :) האמת היא שמצאת חן בעיניי עוד לפני כשנכנסתי לקטע הזה, כבר כשקראתי את מה שכתבת על עצמך, חוץ מזה שאת דיירקשנית את ממש מזכירה לי את עצמי..
(לא שיש רע בלהיות דיירקשנית אני פשוט יותר בקטע של רד הוט צ'ילי פפרס וסיסטם אוף א דאון..)

04/11/2013 12:49

אל תצחקי אפילו על סנאים.
פשוט לא.
וצודקת (לקטע)

13/12/2013 07:48

וואו זה נכון בכל מילה (טוב כמעט)
אני כותבת על זה רק בכדיי לעצור אנשים מזה

26/12/2013 09:04

חוסו על הסנאים אנשים!
ויפה…
סמדר

01/02/2014 09:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך