Thinking in a different language

23/04/2014 638 צפיות אין תגובות

I have to move on. I can\'t keep thinking about him, this isn\'t good to me. He would never be mine and actually i don\'t want him to be.

לפעמים לחשוב באנגלית זה די עוזר. אם לא לוקחים בחשבון את כל השגיאות כתיב והטעויות הדקדוקיות שזה כולל בדרך כלל.. פתאום זה מרגיש כאילו אני באחת מהסדרות הרומנטיות מחו״ל. פתאום הכל נראה אפשרי. 
אם הייתי צריכה להודות בפני עצמי שלא באמת אהבתי אותו, שהכל היה משחק שאם לומר את האמת לא ממש נהניתי ממנו, לא הייתי מצליחה אף פעם. אבל להגיד או לחשוב על זה בשפה אחרת הופך את זה לפשוט יותר. 

I felt it. Every time he touched me I  shivered, but it wasn\'t the pleasent kind. He disgusted me and it didn\'t feel good, so what the hell I did with him??

אני מנסה לשכוח מזה, אבל ללא הצלחה. אני זוכרת את הפעם הראשונה (והיחידה) שהיינו לבד. הוא שם את היד על הכתף שלי וניסה לנשק אותי אבל פתאום עברה בי צמרמורת והוא פשוט הגעיל והפחיד אותי באותו זמן. סוף סוף נפל לי האסימון-אני לא באמת אוהבת אותו, זאת היתה סתם אשליה שהכנסתי את עצמי לתוכה כדי להרגיש טוב עם עצמי. להרגיש נחשקת, להרגיש שמישהו אוהב אותי ורק אותי.
אבל אז הייתי בבעיה.

I told him so many times that I love him, how do I get out of this now??

ואז המצאתי לו איזה קשקוש על זה שאנחנו לא מתאימים וזה בחיים לא יעבוד ובלה בלה בלה.. ונפרדנו. למרות שאולי אי אפשר לקרוא לזה ככה לאור העובדה שלא ממש היינו ביחד…

And now I feel silly. I think about him every day, I think about the guy who was before him, and I think about the first one. I can\'t stop thinking about them, although I know that everything is just a fantasy. I didn\'t love them, I deluded myself because I wanted that someone will notice me.

אז מה אני אמורה לעשות עכשיו? אם אני מבינה שלא הרגשתי כלום לאף אחד מהם, למה אני עדיין חושבת על שלושתם כל דקה ושנייה ??!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך