Pepper
מקווה שאהבתם, זה רק ניסיון ולא בטוח יהיה המשך כי אני כותבת חוץ מזה עוד שניי סיפורים אחרים למגירה. וכן אני יודעת שיש נשים טייסות, אבל אני החלטתי שבסיפור לא ~שילוב ידיים~ ואני פפר אז מותר לי!

this little girl/המשימה: להוכיח- הקדמה (ניסיון, לא בטוח שאני ימשיך)

Pepper 07/04/2015 607 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם, זה רק ניסיון ולא בטוח יהיה המשך כי אני כותבת חוץ מזה עוד שניי סיפורים אחרים למגירה. וכן אני יודעת שיש נשים טייסות, אבל אני החלטתי שבסיפור לא ~שילוב ידיים~ ואני פפר אז מותר לי!

"ביי אמא, ביי אבא!" אמרתי והתנעתי את הרכב מסוג ישן ולא מזוהה שלי,
"את תבואי לבקר נכון?" שאל אותי הארי, אחי הקטן,
"ברור האר, אני בסך הכל הולכת להיות שם מזכירה, ואני חוזרת בשבתות" עניתי בחיוך,
"בסדר, נתראה קרול" הוא אמר בצער ונופף לי לשלום, נופפתי לו חזרה ונסעתי משם. הדלקתי את הרדיו של האוטו, והאווירה של הפרידה הפכה לאווירה עליזה לנוכח השיר השמח. הורי בטוחים שאני הולכת לשנתיים להיות מזכירה בצבא ארה"ב וחוזרת הביתה, אני בספק כמה זמן השקר הזה יחזיק מעמד לפני שהאבא העקשן שלי שאומר ש"נשים צריכות להיות במטבח" יבוא ויתלוש אותי משם, כשסיפרתי לחבר ילדותי ג'יימס שאני הולכת להיות טייסת הוא התאפק בכוח לא להתפוצץ מצחוק, ממש יפה מצידו! מעולם לא היו נשים בחייל האוויר, כולם אומרים שזה מופרך ולא אפשרי, אבל אחרי שמי-שהם-לא-יהיו ראו את הציוני בגרות שלי הם לא יכלו למנוע ממני גישה לפחות ללימודי טייס, ציון מושלם בבגרות חמש יחידות במתמטיקה וארבע יחידות באסטרונומיה לא משקרים.
"בוקר טוב כיתה" נכנס המפקד ואני אחריו, הוא בחור צעיר יחסית בלונדיני ונאה מראה מאוד, סוף-סוף יש מישהי שתשים לב לזה, אלה אם כן גם אחד מהבנים כאן חושב ככה… (לא שיש לי בעיה עם זה!)
"אני רוצה שתכירו את קרול, היא תהיה התלמידה החדשה שלנו" הוא הציג אותי, כולם התפקעו מצחוק, הם היו בטוחים שזו בדיחה, כמו שאמרתי, מעולם לא היו כאן טייסות בנות.
"משהו כאן מצחיק?" הוא שאל, לא הספקנו להחליף אף מילה, אך ידעתי ששמו הוא "קאי" לפי התג שעל חליפתו. הצחוקים המשיכו,
"זו לא בדיחה, היא תהיה הבחורה הראשונה בכיתה שלנו" הוא אמר ברצינות,
"אולי תפסיקו?!" קם בכעס תלמיד אחר בכיתה שלנו, על התג שלו נכתב "אדם", "זה שהיא בחורה לא אומר שהיא פחות טובה ממנו, ומגיע לה הזדמנות דיוק כמו לכל אחד אחר!" הוא אמר בכעס,
"אדם שב מיד!" ציווה המפקד והוא ציית,
"קרול, את יכולה לשבת כאן" הוא הצביע על שולחן בשורה הראשונה והתיישבתי במהירות, ליד ישב אדם שרירי יחסית בעל שיער קצוץ ושחור,
"עדיף לך לוותר מראש וללכת להכין קפה או משהו כזה" הוא אמר לי,
"לא תודה, אני כאן, ואני כאן להישאר" עניתי בקור רוח, הוא צחק קצת והפנה את מבטו לקאי, המפקד, שהיה עסוק בדיבור עם מישהו אחר. אז זה היה היום הראשון של החיים החדשים שלי בחייל האוויר, ואני מקווה שלא האחרון.

קרול היא נערה שגדלה כל חייה על כך שגברים שווים יותר מנשים, עכשיו בהגיעה לצבא היא מתכוונת, כנגד כל הסיכויים ומה שכולם אומרים, להפוך לטייסת הראשונה בחייל האוויר, אך זה לא קל כשהיא צריכה להתמודד עם כל המכשולים, השוביניסטיות ובנוסף להסתיר את האמת ממשפחתה.


תגובות (3)

היו לך כמה שגיאות: כתבת "זה שהיא בחורה לא אומר שהיא פחות טובה ממנו". ה'ממנו' לא נכון לשונית, את צריכה לכתוב 'מאיתנו'.
תרגמת ישירות ביטוי מאנגלית (I'm here to stay), אבל התרגום הנכון שלו הוא – אני כאן ואני לא הולכת, או אני לא מתכוונת ללכת או משהו בסגנון. אם כבר, אני כאן כדי להישאר.
בשורה הלפני אחרונה, כתבת קומוניסטיות. אני די בטוחה שהתכוונת לשוביניסטיות, כי המשמעות של קומוניסטיות שונה לחלוטין…
הרעיון יפה, תשימי לב לדברים האלו.
תמשיכי!

07/04/2015 21:07

תודה, אבל כתבתי "ממנו" בכוונה, כי תסתכלי על זה בתור שיחה, לא בתור סיפור, אם אני הייתי במקומו לא הייתי שמה לב לשגיאה לשונית. ואני אתקן את התרגום, אם הייתי יודעת אנגלית מפסיק טוב הייתי כותבת את כל הסיפור באנגלית, הכל באנגלית נשמע טוב יותר.

07/04/2015 21:22

חוץ מההערות שמישל כתבה לפני, אין לי מה להגיד. אני מתחברת למשמעות האנטי פמיניסטית. ושתדעי שבישראל יש משהו כמו חמש או שש בנות בחייל האוויר, הייתה על זה כתבה לא מזמן.

07/04/2015 22:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך