הדרך לאושר – פרק 1-האקספוזיציה

hadasha1994 22/09/2013 532 צפיות אין תגובות

היי ,
אני באמת לא יודעת ממה להתחיל , אני עדיין בהלם מכל מה שעברתי , ושוב בעיקר שעברתי את זה !
אני די גאה בעצמי עכשיו , זה עבר … אבל זה היה ..
נתחיל מזה שזה סיפור לא רגיל , זה סיפור חיי , עברתי דברים שיש מצב שאף אחד מכם לא עבר .
אני חייבת להזכיר : לא מדובר בסיפור אהבה , ולא בסיפורי הרומן הבית ספריים השטחיים . מדובר בסיפור חיים .למרות שההתחלה נראת אחרת , אבל רגע , זהו פרק ראשון .או במילים אחרות , האקספוזיציה .
זה התחיל מאז שהייתי בת … 16 ?
כיתה י' ,
"אולהלהלהלה איזה אושר ! התקבלתי למופ"ת . אימא אל תדאגי זאת הולכת להיות השנה !"
הייתי כל כך גאה בעצמי שמכיתה רגילה עברתי לכיתת מופ"ת . לא כל אחד יצליח לסיים את שנת הלימודים התשעית עם 2 תעודות הצטיינות ותעודת הערכה אחת .
ולהתחיל את כיתה י' בכיתת מופ"ת , היה עונג בשבילי . להתפתעתי בהמשך גיליתי שהמחנכת שלי היא מנהלת בית ספר . שמחתי נורא .
את גב' אולגה שפרמן אהבתי מאוד . היא אישה בת 60 לגילה ,ממוצע רומני, נמוכה למקצת , ותלתלים כהים פזורים על ראשיה .
כאשר הגעתי לכיתה , קבלתי עוד הפתעה לאוסף – גיליתי שיש עוד כיתה ליד … כיתת מב"ט .או איך שכינו אותה בלשון לעג "כיתת המפגרים " .
אז "כיתת המפגרים" היתה הכיתה השכנה שלנו . מה שלצערי הרב , היתה טעות גדולה של אולגה שפרמן …
כמובן שבאותו יום דאגתי למראה חיצוני הולם , נעלתי נעלי עקב שחורות , מכנסי סקיני ג'ינס עם קרעים , וחולצת בית ספר לבנה .
איך שכחתי לעזאזל , החלק הכי חשוב : להציג את עצמי –
אז ככה , אני אליאונורה , בלונדינית עם עיניים ירוקות , שיער חלק (אבל בטבעי מתולתל) , אוהבת ללמוד , ולהכיר חברים חדשים :).

אני חושבת שנדלג קצת . אז השנה התחילה מצוין , השתלבתי טוב בכיתה , והכרתי חברות . התחברתי לגילה , ומעיין , למרות שאני ומעיין די רבנו . טוב נו , אז נעבור לעיקר-
הטעות הכי גדולה שלי קרתה כשהתחלתי לשים לב לאחד הבנים מאותה כיתת המפגרים . הוא היה גבוה, רזה , עיניים חומות ושיער שטני . אף סולד , נראה טוב .
הוא חיזר אחריי . היה בא קופץ לכיתה שלנו , ומסתכל עלי הרבה . פה ושם הוא הציק לי . אבל זה לא העיקר – העיקר זה מה שהוא עשה לי …
והוא עשה לי רע . כל כך רע שהצטערתי על השניה שהכרתי אותו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך