מחבר סיפורים נהדרים
זה באמת היום ההולדת הכי טוב שהיה לתנין. החיים ביער התחילו להירגע מאז יום ההולדת של ארנבי כשאריתו עזב ועכשיו הם מאוד רגועים, כך אף פעם לא היה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו בפעם האחרונה. מקווה שאהבתם את הפרקים של ארנבי! לידעתכם: בתאריך 25/3/17 אעלה סרט המשך לסדרה "וונדר מציל את העולם" וסתם בשביל שתדעו: בעוד שבוע יהיה לי יום הולדת.

ארנבי פרק 101- הפרק האחרון האמיתי!

זה באמת היום ההולדת הכי טוב שהיה לתנין. החיים ביער התחילו להירגע מאז יום ההולדת של ארנבי כשאריתו עזב ועכשיו הם מאוד רגועים, כך אף פעם לא היה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו בפעם האחרונה. מקווה שאהבתם את הפרקים של ארנבי! לידעתכם: בתאריך 25/3/17 אעלה סרט המשך לסדרה "וונדר מציל את העולם" וסתם בשביל שתדעו: בעוד שבוע יהיה לי יום הולדת.

היום הוא יום ההולדת של תנין ותנין, דינו וזוג הנמרים שעבר לגור איתם בביצתם תכננו תוכנית לתפיסת הארנבים. דינו הציע מספר תוכניות אך תנין לא הסכים לתוכניות אלו. על תוכנית זו אמר "בטוח תהיה כישלון", על זו "מגיני 3 הארנבים יפריעו ויכשילו אותה", על זו "מסובכת מדי" ועל זו "לא יעבוד!". דינו התאמץ ככל יכולתו לחשוב על תוכנית מושלמת שתנין יסכים איתה אך לא יצליח והטלפון צלצל.
תנין ענה לטלפון וגילה שמי שהתקשר אליהם הם הוריו ואשתו הגרים בביצות הויקוס. הוריו ואשתו בקשו ממנו:"תנין, הילדים תניני ותנידור חלו ואנו לא יכולים להיות בבית היום, בבקשה תבוא ותשמור עליהם". תנין הסכים והלך עם דינו לסירת המנוע. הם בקשו מזוג הנמרים שיחכה להם בזמן שהם בבית הורי ואשת תנין.
הם שטו לכיוון ביצות הויקוס דרך נהר הויקוס הגדול הדרך הארוכה לביצות הויקוס ולא דרך נהר הסנאים מפני שהם לא מהרו ושהיה להם המון זמן. תנין ספר לדינו שהוא מאוד מתגעגע לבשר ארנבי מכיוון שהפעם היחידה שהוא אכל בשר ארנבים היה כשהוא פגש את דינו שעזר לו לתפוס ארנב. הוא ודינו חילקו את הבשר בין כל משפחת תנין והם נהנו.
לדינו צץ רעיון שיפתור את הבעיה וספר לתנין כשהם יגיעו לבית הוריו ואשת תנין: הוא ישוט חזרה לביצה של תנין וינסה להכין תחליף לבשר ארנבים. הם הגיעו לביצות הויקוס, לבית של הורי ואשת תנין ואחרי שתנין ירד מהסירה דינו חזר לביצה של תנין דרך נהר הסנאים.
דינו נכנס לביתו ונכנס לאתר "אלתורי טעמים" שיצר באחד מירידי המדע בבניין עיריית ביצות הויקוס וזכה בעזרתו. הוא התקשר לתנין ושאל אותו אם הוא זוכר את טעם בשר הארנבים ותנין ענה:"כן, הטעם דומה לטעם של עוף, אך יותר מלוח ועם טעם יותר ממכר". דינו כתב את מה שתנין תיאר באתר והאתר איתר את המאכלים שהכי מזכירים את בשר הארנבים בטעמם.
הוא ראה רשימה של מאכלים שמזכירים את טעם בשר הארנבים וראה שהראשון ברשימה הוא בשר ארנבים שזה מעיד שתנין תיאר נכון. הוא העתיק את המאכלים הכי ראשונים וזולים מהרשימה לרשימת קניות והלך לקנות אותם.
בינתיים תנין סיפר לילדיו סיפורים אמיתיים שקרו לו, למשל כשהוא שיקר להדו ולשכן שהם כבר טרפו את ארנבי… ועוד. הילדים ממש נהנו מסיפוריו ותנין ראה מהחלון את דינו קונה מצרכים והיה סקרן מה הוא מתכנן. הוא נתן לילדיו תרופה למחלתם ופתאום הורי ואשת תנין חזרו מוקדם וספרו לו שמסיבה כלשהית הם חזרו מוקדם.
תנין התקשר לדינו וספר לו שהוא עומד לחזור ודינו בקש ממנו שהוא יחזור דרך נהר הויקוס הגדול בשביל שיוכל לסיים את עבודתו. הוא טחן את כל המאכלים שקנה, הוסיף מים ויצר 3 תוצרים שכמות המאכלים בהם שונה זו מזו. הוא חתך עוף לשלישים והוסיף לכל שליש עוף את אחד מהתוצרים.
תנין חזר ודינו בקש ממנו לטעום את כל שלישי העוף ולומר איזה מהשלישים הכי דומה בטעמו לבשר הארנבים. תנין טעם את שלישי העוף, הוא התרגש מאוד וגם דינו התרגש וראה וראה שהביטו על הניסוי התרגשו. הוא טעם את שני שלישי העוף הראשונים וספר:"הראשונה מלוחה מדי והשנייה לא מספיק ממכרת", המתח היה עצום מאוד בבית תנין. הוא עמד לטעום את שליש העוף האחרון, הכניס אותו לפיו ולעס אותו. "זה, זה בדיוק בטעם של בשר ארנבים!" וכולם שמחו מאוד.
תנין, דינו, ראה הנמרה וראה הנמר אכלו משליש העוף האחרון ונהנו מהטעם הדומה לעוף אך הוא מלוח וממכר יותר ממנו. כיוון שהמאכלים זולים, דינו קנה שוב את המאכלים ויצר עוד תחליפים לבשר ארנבים. תנין חילק גם למשפחתו בשר ארנבי וכשהילדים טעמו: הם נרפאו. הטורפים ביער אינם יצודו מעכשיו והארנבים בטוחים. תנין הודיע למגיני 3 הארנבים את מה שקרה שהחליטו במפגש המועדון של ארנבי שהארנבים יכולים ללכת שוב לבד בלי שיגנו עליהם.


תגובות (1)

אני כתבתי את הפרק האחרון האמיתי בכלל

11/03/2017 12:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך