מחבר סיפורים נהדרים
ראה לא באמת זכה בלוטו אבל אריתו כן. ראה וראה היו עניינים מאוד עד שאריתו נתן להם חצי ממה שזכה והם אמרו שבגלל זה הם יעשו את מה שיאמר. אריתו אמר להם לעזור לו לנקום בתנין שהציק לו. הם תכננו את כל זה באחוזה של אריתו בעמק טבלי והם קנו את ציידי ויקוס שיעזרו להם בתוכניות. בבקשה תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה החדשה ותעדכנו! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 50- הפרק האחרון בעונה הראשונה!

ראה לא באמת זכה בלוטו אבל אריתו כן. ראה וראה היו עניינים מאוד עד שאריתו נתן להם חצי ממה שזכה והם אמרו שבגלל זה הם יעשו את מה שיאמר. אריתו אמר להם לעזור לו לנקום בתנין שהציק לו. הם תכננו את כל זה באחוזה של אריתו בעמק טבלי והם קנו את ציידי ויקוס שיעזרו להם בתוכניות. בבקשה תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה החדשה ותעדכנו! מקווה שאהבתם את הסיפור!

לפני שתקראו את הסיפור, קודם תקראו את פרק 49 כי יש קשר לפרק 49 ו50.
תנין ודינו אכלו ארוחת בוקר ותכננו שהיום הם לא יעבדו{לא יצודו, לא יחשבו מדי ועוד…} אבל זה לא כל כך עבד. באמצא הארוחה הם שמעו קולות מהיער ויצאו לבדוק מאיפה באים הקולות. הם גילו שהקולות נגרמים מכריתת עצים שכורתים תנינים.
הם שאלו 1 מהם:"למה אתם כורתים עצים?" והוא ענה שאנחנו כורתים עצים כדי שיהיה קל יותר למצוא טרף. תנין שאל אותם אם הם הינם ציידי ויקוס שציידים בשביל ביצות הויקוס והם ענו שלא אבל פעם היינו חלק מציידי ויקוס עד שזוג נמרים עשיר קנה אותנו כדי שנתפוס טרף בשביליהם.
דינו שאל אותם:"איך קוראים לזוג הזה?" והם ענו שראה וראה. תנין חשב שהוא הכיר את זוג הנמרים הזה ובדק בזה ששאל אם לנמרה יש נקודה במצח ולנמר אין נקודה. התנין ענה שכן ותנין הבין שהזוג הזה הם החברים שלו שהיו לא בכיתתו פעם ובקש מהתנין שיראה לו את הזוג. תנין קרא לראה וראה לבוא אחריו.
שתנין ראה אותם הוא היה בטוח בזה ושאל אותם אם הם זוכרים שהו פעם היו חבריו בכיתתו והם הופתעו שהתנין הזה הוא תנין שפעם היה החבר שלהם בכיתתיהם וענו שכן. תנין הציג להם את עוזרו דינו שבעזרתו הוא תפס פעם את הארנב הראשון שלו והיחיד. ראה וראה ספרו להם שאחרי שהם התחתנו ראה{הזכר} זכה בלוטו ואחר כך החליטו לקנות ציידים שיצודו בשביליהם וקנו באישור עיירת ביצות הויקוס חלק מציידי ויקוס.
תנין חשב על רעיון ושאל את ראה הזכר אם הוא יכול לבקש מציידיו לתפוס 3 ארנבים בשבילו והוא ענה שכן. תנין ספר להם על 3 הארנבים והכי הרבה על ארנבי בגלל שהוא הכיר אותו הכי הרבה זמן. ראה הזכר בקש מציידיו לתפוס את 3 הארנבים האלו והם הסכימו רק בתנאי שהם יתחילו יצודו אותם בעוד שעה בגלל שהם צריכים זמן בשביל להתכונן לציד והסכים.
תנין ודינו חזרו לביתיהם להתכונן לאכול את 3 הארנבים האלו ושתנין הלך לשירותים, ראה את ראה וראה מדברים בטלפון בצורה מחשידה והלך לבדוק אם מי הם מדברים. הוא גילה בלי שהם ידעו שהם מדברים אם אריתו והתחבא. הוא שמע אותם אומרים לאריתו:"אריתו, התוכנית פועלת מצוין ותנין והעוזר שלו לא יודעים שאנחנו הולכים לקחת מהם את 3 הארנבים ולחלק את הבשר בינינו, חה חה חה…".
דינו הופתע ורץ להזהיר את תנין. הוא ספר את זה לתנין וכמו דינו הוא הופתע ובקש שמיד שציידים של ראה יתפסו את 3 הארנבים אנחנו מיד נקח את 3 הארנבים ונברח איתם ליער האפל. תנין ודינו העבירו את הציוד שבעזרתם יטרפו את 3 הארנבים ליער האפל ורצו אל מנערות הארנבים אם הציידים של ראה, ראה הזכר והנקבה.
הם ראו את ארנבי, לנה והארנב הצעיר מטיילים ותפסו ראה וראה תקפו אותם אבל הם והארנבים ברחו אבל הציידים תפסו אותם בעזרת רשת. מיד לפני שראה וראה יקחו את הארנבים לראה תנין ודינו לקחו את הארנבים. ראה הזכר פקד לציידים לתפוס אותם.
תוכי והדו שהתאוששו מהמתקפה של אריתו בפרק הקודם ניסו להציל את הארנבים אבל ציידי ויקוס ירו בהם באמצעות רובי ההרדמה ופגעו. תנין ודינו ניסו להגיע אל היער האפל אבל הציידים עקפו אותם.
ראה הזכר בקש מהם לתת את הארנבים או שהציידים ירו בהם באמצעות רוביי ההרדמה ותנין הסכים עד שדינו בקש ממנו שלא ושיסמוך עליו. ראה פקד מציידי הויקוס לירות בהם והם ירו אבל חיצי ההרדמה לא עברו את הקשקשים של תנין והעור הקשה של דינו. תנים ודינו נלחמו על בהם. תוכי והדו התאוששו מחצי ההרדמה ולקחו את הארנבים שנפגעו מחיצי ההרדמה הביתה בלי שתנין ודינו ישימו לב.
שהם שמו לב היה מאוחר מדי וראה הזכר הבטיח שבפעם הבאה הוא יצליח לטרוף את הארנבים שתנין רצה לטרוף. תנין ודינו לקחו את הציוד מיער האפל לביצה ונחו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך