מחבר סיפורים נהדרים
למרות פחד הגבהים של הדו הוא לא וויתר והלך בדרך המפחידה הזאת. בפרק הבא תנין ודינו גם תופסים ארנבי אבל הפעם הם.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 58

למרות פחד הגבהים של הדו הוא לא וויתר והלך בדרך המפחידה הזאת. בפרק הבא תנין ודינו גם תופסים ארנבי אבל הפעם הם.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי ולנה מטפסים על ההר עוד פעם. תוכי בא כדי להזכיר להם את הדרך ואת הכללים וגם הדו כי זה התור שלו לשמור על הארנבים. הם התכוננו וינשופורתי יתקשר ואמר:"היום אני עושה ניסוי גדול ואני צריך מישהו שיעזור לי להכין אותו". לנה בקשה שהיא תצא לינשופורתי וינשופורתי הסכים.
הם יצאו בלי לדעת שתנין ודינו עוקבים אחריהם. תנין ודינו תכננו לתפוס את ארנבי על ההר. כולם הגיעו לרגלי ההר והתחילו לטפס בדרך הנכונה אל הפסגה.
הם טיפסו על ההר ושהם הגיעו לגובה של 500 מטר הדו התחיל לפחד בגלל פחד הגבהים שלו אז תוכי אמר להדו לא להסתכל למטה ואם כן אז להתרחק מהקצה. תוכי עף אל הפסגה כי הרגליים שלו התעייפו נורא והוא הגיע אל הפסגע ראשון אבל לא ידע מה קורה לאחרים אז אם תנין ודינו יתפסו את ארנבי אז הוא לא ידע את זה.
ממש לפני שהם הגיעו לפסגה תנין תפס את ארנבי ודינו הפיל סלע ענקי שנפל בין הדו ולבין תנין, דינו וארנבי. הסלע חסם את הדרך אז הדו לא יכל לעבור דרך הסלע ולהציל את ארנבי. תנין ודינו רצו לביצה אם ארנבי במהירות ותוכי לא ידע זאת. הסלע לא היה כזה גדול אז הדו לא וויתר, הוא טפס אל הסלע והגיע אל הצד השני.
תנין ודינו ראו את זה אז הם פנו לדרך אחרת שחשבו שהיא מובילה לרגלי ההר אבל היא בעצם דרך ללא מוצא! תוכי עף לבדוק ללמה הם מתעקבים כל כך ומצא את הדו. הדו אמר לו את החדשות והוא עף להציל את ארנבי.
הדו הסתכל ימינה וראה את תנין ודינו הולכים בדרך שהיא לא הדרך שבה תוכי הלך אבל היה מאוחר מדי לספר את זה לתוכי. הדו למרות פחד הגבהים שלו הוא רץ בה וניסה להשיג את תנין ודינו. תנין ודינו הגיעו לדרך ללא מוצא והם התכוונו לחזור וללכת בדרך האחרת אבל הדו הגיעה.
תנין ודינו צחקו בגלל שחשבו שהוא אף פעם לא יצליח לקחת מהם את ארנבי עד שתוכי הגיע ועזר לו. הם לחמו בטורפים ובסוף ארנבי השתחרר וברח את תוכי והדו מתנין ודינו. הטורפים צעקו:" תחזרו לבוא!" וזה כלא מפולת סלעים שנפלו בין תנין ודינו לבין תוכי, הדו וארנבי שהעכב את הטורפים.
ארנבי הודה לתוכי ולהדו שהצילו אותו כמו תמיד והלך איתם לבית ינשופורתי לראות את הניסוי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך