מחבר סיפורים נהדרים
יוני רצה תשומת לב אז הוא שיקר וסיפר שמה שארנבי עבר בחופשה, הוא עבר. בהמשך אנחנו לא נשמע ממנו והפרק הזה הוא הפרק היחיד שבו יוני מופיע. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 72

יוני רצה תשומת לב אז הוא שיקר וסיפר שמה שארנבי עבר בחופשה, הוא עבר. בהמשך אנחנו לא נשמע ממנו והפרק הזה הוא הפרק היחיד שבו יוני מופיע. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום תחילת הלימודים וארנבי, לנה והארנב הצעיר חוזרים לבית הספר. הם בעצם לומדים באותו בית ספר, ארנבי לומד השנה בכיתה ג, לנה לומדת בכיתה ו והארנב הצעיר בכיתה ב.
יום לפני ההורים של ארנבי ולנה וההורים של הארנב הצעיר התכוננו לתחילת הלימודים. כולם התרגשו עד כשסבא של ארנבי בקש מאבא של ארנבי שילדיו הגיעו בשעה 10 לביתו בקרית ארנבור בגלל שהדודים של ארנבי עלו לארץ ומחר הם יבקרו אותו. אבא של ארנבי שאל:"אבל למה דווקא מחר?" והוא ענה שאחרי מחר הם יעברו לגור לתל נבי זה רחוק מאוד.
הוא ספר זאת לילדיו והם התאכזבו. הם הפסיקו להתכונן לתחילת הלימודים והתחילו להתכונן לביקור הדודים בבית של סבא של ארנבי. מחר ארנבי ולנה הלכו לקרית ארנבור בזמן שהארנב הצעיר בבית הספר.
בכיתה של ארנבי המורה שאלה את התלמידים:"איך הייתה החופשה ומה היה בו?" והם ענו. התלמיד האחרון היה יוני שהוא תלמיד חדש כמו הארנב הצעיר ומיד לפני שהמורה פנתה עליו הוא חשב שמה שקרה לו בחופש היה משעמם ונזכר ביום שלאחר שהוא טייל במנערות הארנב ונפגש אם ארנבי שהוא לא יודע שארנבי אמור ללמוד בכיתתו. אחרי כמה דקות ביום זה ארנבי ספר לו על ההרפתקאות שעבר אם תוכי, הדו ועל הרגעים שכמעט נאכל על ידי תנין ודינו ועוד.
הוא קיבל רעיון וסיפר למורה את מה שארנבי ספר לו כדי שהאחרים יקנאו בו. כל הכיתה הייתה מפותעת ממה שהוא אומר אבל מחר שארנבי יגיע ויגלה את מה שסיפור יוני הוא הולך להיות הכי מופתע. בהפסקה הארנב הצעיר הלך, חיפש חברים חדשים שיכולים להכיר בגלל שהוא תלמיד חדש שעבר לגור במנערות הארנב לפני לא הרבה זמן ושמע תלמיד שאומר ליוני:"וואו, אני לא מאמין שהלכת לאגם הדייגים אם תוכי, אביך, הארנב הצעיר ותוכי לדוג ואחר כך ציידים באו ותפסו אותך ואת הארנב הצעיר…" והארנב הצעיר הופתע כי זה מה שקרה לארנבי!
הארנב הצעיר פנה אל התלמיד שדיבר אם יוני ואמר לו:"אני מכיר ארנב שקוראים לו ארנבי שהוא הלך לאגם הדייגים… ולא יוני ואני לא יודע ממה אתא חשבת שמה שקרה לארנבי, קרה ליוני". התלמיד ענה שהוא סיפר לכל הכיתה את זה ואף אחד לא ידע שהוא העתיק מארנבי. הארנב הצעיר והתלמיד פנו ליוני ושאלו אותו:" למה אתא שיקרת במה שאתא עשית בחופשה ומה חשבת שתעשה שארנבי יגלה את זה?".
יוני ענה שהוא רק רצה שכולם יקנאו ושהוא יהיה מקובל ושאל:"וארנבי לא יכול לגלות זאת בגלל שהוא לא לומד בבית ספרו?". הארנב הצעיר ענה שארנבי כן לומד בבית הספר הזה בכיתה ג2, רק שהוא לא הגיע היום ויוני הופתע כי ג2 זה הכיתה שלו. הוא הלך למורה לספר את מה שקרה כדי שהם לא יספרו לארנביוספר לה ולכולם כולל ארנבי אחרי הלימודים.
כולם סלחו לו והוא הבטיח שלא יעשה כך שוב. יום אחרי זה ארנבי סיפר לכל הכיתה חוויות מהחופשה ויוני עזר לו. כולם קנאו בארנבי אבל ליוני זה לא הפריע יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך