מחבר סיפורים נהדרים
זה היה עוד פרק של ארנבי אם סוף טוב. בפרק הבא ביום שישי ארנבי והאחרים הלכו לחוף הים בפעם האחרונה. רוב הפרקים הבאים היו בימי שישי ושבת כי בימים האחרים הארנבים בבית הספר. מחר אני לא יכתוב פרק כי אני רוצה לנוח מכתיבת הסיפורים ותחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 73

זה היה עוד פרק של ארנבי אם סוף טוב. בפרק הבא ביום שישי ארנבי והאחרים הלכו לחוף הים בפעם האחרונה. רוב הפרקים הבאים היו בימי שישי ושבת כי בימים האחרים הארנבים בבית הספר. מחר אני לא יכתוב פרק כי אני רוצה לנוח מכתיבת הסיפורים ותחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום שבת ומיד אחרי הדיג באגם הדייגים ארנבי, לנה, תוכי וגם מגיני 3 הארנבים כדי שארנבי ולנה היו מוגנים יותר. הם התכוננו לטיפוס והארנב הצעיר הגיע ובקש להצטרף. הם הסכימו לו וסיימו להתכונן.
תנין, דינו והרובוט עקבו אחריהם ותכננו כמובן לתפוס את הארנבים. כשהם הגיעו לרגלי ההר, תוכי אמר לאלו שעדיין לא טיפסו על ההר או כל הר אחר שלא יעקבו אותו ועוד כללים חשובים אבל הארנב הצעיר הוא לא כל כך הקשיב. באמצא הדרך הארנב הצעיר השתעמם, הוא חשב לרוץ אל הפסגה וזה מה שהוא עשה בלי שהאחרים שמו לב לזה בגלל שהסתכלו על הנוף.
הארנב הצעיר לא ידע את הדרך הנכונה אל הפסגה ובטעות פנה לשביל שמוביל לצד השני של ההר בלי לעבור בפסגה! האחרים עדיין לא שמו לב עליו ותנין ודינו מתכוננים לתקוף. תנין ודינו עמדו לתפוס את ארנבי ולנה עד שראו את הארנב הצעיר שנמצא רחוק בלי אף אחד ועמדו לתפוס אותו כי זה קל יותר.
ראה והציידים התנינים של אריתו עקבו אחרי תנין ודינו ותכננו לתפוס את ארנבי ולנה ואחרי זה לעצור את תנין ודינו מלטרוף את הארנב הצעיר כנקמה. מיד לפני שתנין ודינו עמדו לתפוס את הארנב הצעיר, דינו ראה את ראה והציידים עומדים לתפוס את ארנבי ואת לנה אז הוא גרם לרובוט למהר לשם ולגרום להם ללכת לכיוון אחר. הרובוט עקף את ראה הנמר והציידים בלי שהם שמו לב וסיבב את השלט שמוביל אל הפסגה לדרך אחרת שגם מובילה למקום שהוא לא הפסגה.
הרובוט חזר אל תנין ודינו שהם תפסו את הארנב הצעיר ובינתיים ארנבי, לנה והאחרים שמו לב שהארנב הצעיר לא איתם. תוכי עף גבוה וראה את הארנב הצעיר בידי תנין ודינו. הוא עף לשם במהירות וניסה להציל את הארנב הצעיר. הרובוט החזיק בארנב הצעיר בזמן שתנין ודינו נלחמו בתוכי.
תוכי התחמק מכל המתקפות והגיע אל הרובוט. הוא פגע בו ושחרר את הארנב הצעיר. הוא והארנב הצעיר הלכו לאחרים ואחר כך כולם חזרו הביתה בגלל שתוכי ראה את ראה והציידים מתקרבים. אריתו ותנין התאכזבו, תוכי מקבל אהבה מההורים של הארנב הצעיר והארנב הצעיר מתנצל מתוכי שלא הקשיב לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך