מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי מרוב התרגשות שכח שצריך כסף בשביל להיכנס לפארק ושהוא והאחרים גילה שהוא שכח להגיד שצריך להביא כסף היה מאוחר מדי והם הצטרכו ללכת לשם בפעם אחרת. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 76

ארנבי מרוב התרגשות שכח שצריך כסף בשביל להיכנס לפארק ושהוא והאחרים גילה שהוא שכח להגיד שצריך להביא כסף היה מאוחר מדי והם הצטרכו ללכת לשם בפעם אחרת. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש יום הולדת לסבא של ארנבי שגר בקרית ארנבור וארנבי חשב, איך אפשר לשמח אותו? הגיע הזמן ללכת לבית הספר והוא עדיין לא הספיק לחשוב על משהו. הוא הלך לבית הספר אם אחותו ובדרך הוא המשיך לחשוב על רעיונות. ארנבי חשב שבגלל שהוא צפר, צריך לעשות חגיגה בנושא צפרות אבל הוא לא ידע איך בינתיים.
הוא הגיע ובכיתה המשיך לחשוב על רעיון עד שהמורה הגיע. בשיעור המורה נתנה עבודת כיתה לכיתתה שארנבי סיים אותה לפני כולם ובזמן שכולם מסיימים הוא שאל את המורה:"היום יש יום הולדת לסבא שלי, יש לך רעיון לחגיגה בשביל סבא שקשור לצפרות בגלל שהוא צפר?" והיא ענתה:"אתה יכול לקנות לו תוכי או כל מה שלא יותר מדי יקר שקשור לציפורים.". ארנבי הודה לה והמורה הלכה לבדוק את עבודת הכיתה.
ההפסקה הגיע וארנבי הלך לחצר. הוא ראה חבר מכיתתו מראה משהו לאחרים ונהיה סקרן. הוא שאל אותו:"מה זה?" והוא ענה שזה עלון שמסביר על פארק העופות שנמצא ביער ויקוס ששם יש הרבה צפורים מסוגים שונים שאפשר לצפות בהם, ללמוד עליהם ואפילו ללטף אותם אבל יש כאלו שאסור ללטף אותם. ארנבי חשב שבגלל שסבא הוא צפר ושהוא אוהב ציפורים, צריך לקחת אותו לפארק.
הוא ספר לו שאפשר לנסוע לשם ובתשלום של 120 ש"ח להיכנס. ארנבי רצה להביא את הסבא שלו לפארק זה כמתנה ליום הולדתו וחזר לכיתתו. יום הלימודים נגמר וארנבי הלך לביתו.
הוא ספר את רעיונותו לאחותו ולהארנב הצעיר. הם עמדו לנסוע לקרית ארנבור ולשמח את סבא של ארנבי. הם הגיעו והלכו לבית של סבא של ארנבי.
הם נכנסו לביתו של סבא של ארנבי, ברכו אותו ונתנו לו מתנות. ארנבי ספר לו על הפארק ואמר שעכשיו ניסע לשם כדי שישמח ביום הולדותו. הם נסעו לשם אבל הם שכחו כסף ובלי כסף הם לא יכלו להיכנס לפארק!
הם הגיעו והלכו לכיוון הפארק. השומר ביקש מהם 120 ש"ח וארנבי נזכר שהחבר שלו אמר שצריך לשלם את להיכנס לפארק. הם לא יכלו להיכנס וארנבי התנצל ששכח שצריך לשלם. שהפארק עומד להיסגר בעוד שעה, הם לא יספיקו לחזור ולהביא כסף אז הם הצטרכו ללכת לפארק בפעם אחרת.
סבא של ארנבי סלח לארנבי ששכח לספר שצריך כסף והם והאחרים חגגו את יום ההולדת של סבא של ארנבי. הם נהנו ולמחרת יותר נהנו בפארק העופות שנמצא ביער ויקוס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך