מחבר סיפורים נהדרים
צריך גם להודות לדינו כי בלי הרובוט שלו הפתק לא היה מגיע לאשת תנין והבית של תנין היה נהרס ונבנה במקומו מקום לציידים של אריתו. בפרק הבא: היום הראשון של הסתיו ביער. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 77

צריך גם להודות לדינו כי בלי הרובוט שלו הפתק לא היה מגיע לאשת תנין והבית של תנין היה נהרס ונבנה במקומו מקום לציידים של אריתו. בפרק הבא: היום הראשון של הסתיו ביער. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

הפרק מתחיל בביצה בזמן שהארנבים לומדים בבית הספר, דינו שיפר את הרובוט שלו שיוכל לעשות עוד פעולות ותנין עזר לו. תנין ניסה לשכנא אותו שיעשה כך כשהרובוט תפס את הטרף, שיוכל גם לשמור עליו ממי שמנסה להציל אותו כמו תוכי ומהמתחרים כמו אריתו אבל דינו לא הסכים. הסיבה שדינו החליט הוא שהוא לא ידע איך לעשות שהרובוט יעשה כך ושהציוד לשיפור הרובוט לפי דברי תנין יקר מאוד ואין לו מספיק כסף לקניית הציוד הנדרש.
תנין התאכזב כי אם הרובוט של דינו יוכל לשמור על הטרף שתפס ממי שמנסה להציל אותו ומהטורפים שמנסים לגנוב אותו אז הסיכוי לתפיסת הארנבים יגדל ואלי הוא ודינו יאכלו בשר ארנבים סוף סוף. פתאום דפקו בדלת ותנין הלך לפתוח אותו. זה היה אריתו האריה, מי שמנסה לטרוף את הארנבים שהוא רצה לטרוף כנקמה ותנין התעצבן.
תנין שאל אותו:"מה אתא עושה פה?!" ואריתו ענה שהוא בא להגיד לו שיעזוב את הבית שלו אם דינו. תנין שאל אותו:"למה שנעזוב את הבית שלנו?!" והוא ענה שבגלל שציידיו התנינים רוצים מקום שישחו בו כי ליד אחוזתו אין שום מקום של מים שהם יכול לשחות בו אז הוא החליט שבבית שלו יחיו מעכשיו ציידיו. בעצם זה גם בשביל להציק לו כחלק מהנקמה שלו לתנין.
אריתו אמר לתנין ולדינו שיש להם שעה להתפנות מהבית שלהם ויצא מביתם. תנין חשש שעוד מיד ביתו לא יהיה שלו יותר אז הוא בקש מדינו שיחשוב על תוכנית במהירות. דינו על על רעיון וספר אותו לתנין.
הרעיון הוא, להתקשר לאשתו של תנין ולבקש ממנה לעצור את אריתו ואת ציידיו מלקחת את ביתו כי היא שוטרת במשטרת ביצות הויקוס. תנין אהב את התוכנית ועמד להתקשר לאשתו אבל אריתו גנב ממנו את הטלפון שלו ואת הטלפון של דינו. לדינו היה עוד רעיון שגם אותו ספר לתנין.
הם הלכו למרדף ודינו הפעיל את הרובוט שלו. הוא נתן לו פתק לאשת תנין, הוציא אותו מהבית באמצעות החלון בלי שאריתו ראה וגרם לו למהר לביצות הויקוס לתת את הפתק לאשת תנין.1 מהתכונות שדינו הוסיף לרובוט הם מהירות רבה אז הרובוט הגיע לביצות הויקוס במהירות.
הרובוט הגיע לביצות הויקוס ביער ויקוס ובגלל שצריך סירה בשביל להגיע לבית של אשתו של תנין הוא, דינו גרם לרובוט לתת לתושב של ביצות הויקוס את הפתק שהעביר אותו לאשת תנין. אשת תנין קראה את הפתק ושטה מהר לביצה של תנין. היא הייתה צריכה להמהר בגלל שהציידים של אריתו החליטו להרוס את הבית של תנין כי הם לא אהבו אותו ולבנות במקומו בית משלהם.
היא הגיעה, עצרה את אריתו מלהרוס את ביתו של תנין וספרה לו שאסור לו מעכשיו לנסות להרוס/ לקחת את ביתו של תנין או שיעצר. תנין ודינו הודו לאשת תנין ותנין ודינו הלכו לאכול ארוחת צהרים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך