מחבר סיפורים נהדרים
בטיול לחורשת היורה ארנבי שכח את הבקבוק בגלל שהציפורים הסיחו את דעתו וכשנזכר הוא רץ לחפש אותו במקום הלא נכון. כשהוא גילה שהמקום שהוא חיפש בו את הבקבוק הוא לא המקום שהוא איבד בו את הבקבוק אבל היורה התחיל לרדת והבקבוק מהעוצמה של הגשם נפל מהסלעים וארנבי לא יכל לקחת אותו. אין לי רעיון לפרק הבא ותחפשו את הסיפור הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 78

בטיול לחורשת היורה ארנבי שכח את הבקבוק בגלל שהציפורים הסיחו את דעתו וכשנזכר הוא רץ לחפש אותו במקום הלא נכון. כשהוא גילה שהמקום שהוא חיפש בו את הבקבוק הוא לא המקום שהוא איבד בו את הבקבוק אבל היורה התחיל לרדת והבקבוק מהעוצמה של הגשם נפל מהסלעים וארנבי לא יכל לקחת אותו. אין לי רעיון לפרק הבא ותחפשו את הסיפור הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא היום הראשון של הסתיו והכיתה של ארנבי היום נוסעת אל חורשת היורה שהוא מאוד יפה במיוחד בעונת הסתיו. ארנבי התרגש כי הוא מאוד אוהב טיולים ובבוקר התכונן לטיול. הגיע הזמן ללכת לבית הספר ולנה וארנבי הלכו לבית הספר.
הם הגיעו לבית הספר והלכו לכיתתם. המורה בדקה אם לכולם יש את הציוד הנדרש לטיול ויצאו לכיוון האוטובוס. הם נכנסו עליו ונסעו לחורשת היורה.
הם הגיעו והכיתה יצאה מהאוטבוס. המדריך בקש מהכיתה ללכת אחרי לכיוון החורשה ולהישמע להוראותיו. המדריך הסביר שבמהלך הטיול הם יתבוננו בשלכת ובנדידת הציפורים, יצפו בקנים של ציפורים וילמדו יותר על החי.
הם הלכו בחורשה, צפו בעלים הכתומים והאדומים והיו פעורי פה מהיופי של החורשה. הפסקת העשר הגיעה וכולם ישבו על הסלעים ואכלו. בזמן הארוחה, ארנבי צפה בשמיים וראה להקת ציפורים ענקית נודדת לדרום וספר זאת לאחרים. המדריך הסביר על הציפורים האלו והמשיכו לאחר שסיימו לאכול בטיול.
ארנבי המשיך להסתכל על הציפורים עד שלא שם לב שהשאיר את בקבוק המים שלו על הסלע והלך אחרי המדריך אם הכיתה! התחיל להיות מעונן וסוער אבל לא כל כך. בגלל שנהיה פחות חם אז פוחת הסיכוי שארנבי הצטרך לשתות וכשיחפש את הבקבוק, יגלה שהוא שכח אותו על הסלעים.
לפני שהטיול נגמר המדריך בקש מכולם לשתות וכשארנבי חפש את הבקבוק, הוא גילה ששכח אותו בסלעים בגלל שהתרכז כל כך בהציפורים עד שלא זכר לקחת את בקבוקו שהיה על הסלע. ארנבי ספר זאת למדריך ורץ באישורו לקחת את בקבוקו שהשאיר על הסלעים. הוא התבלבל בדרך וחפש את הבקבוק על הסלעים הלא נכונים.
כמובן שהוא לא מצא את הבקבוק וחזר מאוכזב לכיתתו. הוא הסתפק בבקבוק אחר והמשיך בטיול. הם הלכו למקום שארנבי חשב שהוא המקום שהשאיר בו את הבקבוק וארנבי חשד כי המדריך אמר שאנחנו חוזרים בדרך שלא הכל בו קודם לאוטובוס. ארנבי גילה שהמקום שהוא חפש בו את הבקבוק לא היה המקום שהוא השאיר בו את הבקבוק וספר זאת למדריך.
הוא רץ באישו המדריך למקום שהשאיר בו את הבקבוק וקיווה שאף אחד לא לקח אותו. נהיה מאוד מעונן והתחיל לרדת גשם שוטף. הגשם החזק גרם לבקבוק ליפול מהסלעים וארנבי לא יכל לקחת אותו. הוא ויתר וחזר לכיתתו.
ארנבי עלה לאוטובוס והמדריך שאל אותו:"אתא בסדר ארנבי? הגשם הזה היה חזק" וארנבי ענה שכן וספר לו את מה שקרה לבקבוק. המדריך נתן לו בקבוק מים אחר וספר לו שהיורה תמיד מאוד חזק. ארנבי נדהם כי הגשם הזה שנתקל בו היה היורה וספר את זה למשפחתו כשחזר לביתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך