מחבר סיפורים נהדרים
בסוף, לתנין, דינו ולילדי תנין היו 2 אפשרויות שהם להחזיר את ארנבי למגיני 3 הארנבים או להיכנע ולתת את ארנבי לאריתו, הם החליטו למגיני 3 הארנבים כדי שהם יכלו לטרוף אותו אחר כך. תניני ותנידור מאוד עזרו לתנין ולדינו היום. בפרק הבא הולך להיות דמות חדשה שהיא דומה קצת לרובוט שבנה דינו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם והבנתם את הסיפור!

ארנבי פרק 79

בסוף, לתנין, דינו ולילדי תנין היו 2 אפשרויות שהם להחזיר את ארנבי למגיני 3 הארנבים או להיכנע ולתת את ארנבי לאריתו, הם החליטו למגיני 3 הארנבים כדי שהם יכלו לטרוף אותו אחר כך. תניני ותנידור מאוד עזרו לתנין ולדינו היום. בפרק הבא הולך להיות דמות חדשה שהיא דומה קצת לרובוט שבנה דינו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם והבנתם את הסיפור!

היום הוא יום שבת ובכל יום שבת בשעה 9:00 ארנבי ואביו נוסעים לאגם הדייגים לדוג. מגיני 3 הארנבים: תוכי, השכן, הדו ותוכינו הצטרפו בשביל להגן על ארנבי מפני הטורפים. בבית של ארנבי" הם התכוננו לצאת לאגם הדייגים לדוג וכשסיימו להתכונן, נסעו אל אגם זה.
בביצה, תנין ודינו מתכוננים לצאת לציד אבל באמצא ההתכוננות, הטלפון צלצל ותנין ענה לו. אשתו והוריו הם מי שיתקשרו לתנין ולדינו ואבא תנין ספרו לתנין:"שלום ילדי, הילדים שלך, תניני ותנידור ספרו לי שהם מתגעגעים לך אז אני חשבתי שהיום הם יבלו איתך ועכשיו אנחנו והילדים שלך שטים לביצתך.". תנין התעצבן כי הוא ודינו התכוונו ללכת לצוד אז ניסה לגרום להוריו ולאשתו לשנות את דעתם. הורי ואשת תנין התעקשו שהילדים של תנין יגורו אצל תנין היום ותנין נכנע.
הם הגיעו וילדי תנין נכנסו לבית של תנין. ההורים ואשתו של תנין שטו חזרה לביתם והשאירו את הילדים של תנין אצל תנין. תנין ספר לילדיו שהיום ננסה לצוד ארנב ובקש מהם ללכת אחריו ואחרי דינו לכיוון מנערות הארנב.
הם הגיעו וראו את ארנבי, אביו וחבריו נכנסים לאוטו ונוסעים לכיוון אגם הדייגים אז הם מהרו אחריהם. הם הגיעו לאגם הדייגים וראו את ארנבי והאחרים מתכוננים לצאת לדוג אבל אבא של ארנבי מגלה שהוא שכח את הפתיונות בביתו אז הוא נסע חזרה לביתו להביא את הפתיונות והשאיר את ארנבי והאחרים על חוף האגם.
הם תכננו לנסות לתקוף את מגיני 3 הארנבים ואז לגרום לרובוט ללכוד את ארנבי! מיד לפני שהם תקפו, תנין ראה את ראה הנמר, ראה הנמרה והציידים התנינים גם אורבים לארנבי ולאחרים וספר זאת לדינו ולילדיו. תנין ספר לילדיו על אריתו, ראה הנמר וראה הנמרה והם חששו שהם ינסו לטרוף את ארנבי ויצליחו בזאת!
בינתיים ארנבי הלך לטייל סביב האגם בזמן שאביו מביא את הפתיונות. בזמן שתנין ודינו חשבו על דרך לעצור את הציידים מלטרוף את טרפם תניני ותנידור הלכו לכיוון הציידים של אריתו, ראה הנמר וראה הנמרה בלי שתנין ודינו שמו לב! דינו ראה את ארנבי מאוחרי השיחים, לבדו וספר זאת לתנין.
הם תכננו לתפוס אותו ושכחו מילדי תנין. תנידור ותניני פנו אל אריתו ואריתו שאל אותם:"ילדים, מה אתם עושים פה?!". הם ענו לו שהם פשוט טיילו לי אגם הדייגים בזמן שאבא שלהם "תנין" ועוזרו דינו לוקחים את טרפם ליער האפל ששם יטרפו אותם. אריתו הופתע כי הילדים האלו הם בנם של יריבו ושתנין תפס טרף והם הוא לא יעשה משהו בנידון, תנין ודינו יטרפו אותם והוא יכשל בנקמתו לתנין.
הוא, ציידיו וזוג הנמרים הלכו לחטוף מתנין ומדינו את טרפם והם לא ידעו שילדי תנין שקרו להם כדי להרוויח זמן לתנין ולדינו לתפיסת ארנבי. תנין ודינו תפסו את ארנבי והלכו אם ילדי תנין חזרה לביצתם אם שללם. אבא של ארנבי חזר אם הפתיונות ומגיני 3 הארנבים חפשו את ארנבי.
תוכי עף וראה את תנין, דינו וילדי תנין לוקחים את ארנבי לביצתם וספר זאת לאחרים. הם מהרו להציל את ארנבי והספיקו להגיע לביצה לפני תנין ודינו. תנין, דינו וילדי תנין הגיעו וגילו את מגיני 3 הארנבים מחכים להם. הם לא רצו להסתכן אז תכננו ללכת אל ביצות הויקוס ולטרוף את ארנבי שם בבית של הורי ואשת תנין אך הם אריתו, ציידיו וזוג הנמרים חסמו אותם כך שהם היו מוקפים.
הם לא ידעו מה לעשות ודינו קיבל רעיון. הרעיון הוא להחזיר למגיני 3 הארנבים את ארנבי כי זה עדיף מלתת את ארנבי לאריתו שיטרוף אותו בניגוד מגיני 3 הארנבים. הם עשו כפי הרעיון, מגיני 3 הארנבים נלחמו בציידי אריתו בזמן שארנבי חוזר לאגם הדייגים ושתנין ודינו חוזרים לביצתם. בסוף אריתו, ציידיו וזוג הנמרים וויתרו וארנבי והאחרים דגו באגם הדייגים ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך