מחבר סיפורים נהדרים
אחרי שתנין ודינו הצליחו את תוכניתהם להריסת הרובוט של תנין, הם חגגו בביצה מכיוון נצחונם והסיכוי שכל הארנבים שהם רוצים לטרוף, יטרפו על ידי אריתו, זוג הנמרים והציידים שפוחת אבל הם יצטרכו להימהר לטרוף את הארנבים לפני שהרובוט יתוקן. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 80

אחרי שתנין ודינו הצליחו את תוכניתהם להריסת הרובוט של תנין, הם חגגו בביצה מכיוון נצחונם והסיכוי שכל הארנבים שהם רוצים לטרוף, יטרפו על ידי אריתו, זוג הנמרים והציידים שפוחת אבל הם יצטרכו להימהר לטרוף את הארנבים לפני שהרובוט יתוקן. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

הסיפור מתחיל בביצה שבו תנין ודינו ישבו בדיכאון מכיוון שהם כל הזמן נכשלים בתפיסת הארנבים. דינו הציע שהם יגלשו באינטרנט כי אולי הם ימצאו משהו שם שיעודד אותם. הם גלשו באינטרנט ומצאו כתבה שממש לא שמחה אותם.
בכתבה היה כתוב:"אריה עשיר שקוראים לו אריתו שילם המון כסף למדענים כדי שהם יבנו בשבילו רובוט מתקדם. אריתו מספר:"שילמתי למדענים 1,000,000 ש"ח כדי שיבנו בשבילו רובוט המסוגל לתפוס טרף ולשמור עליו ממי שמנסה להציל אותו וממי שמנסה לגנוב אותו. בעצם הסיבה להחלטה זו היא שיש תנין שאני רוצה לנקום בו בזה שאני יטרוף את הטרף שהוא מנסה לטרוף {ארנבי, לנה והארנב הצעיר} ורובוט זה יעזור לי. גם יש חיות שמנסות להציל את הטרף שתנין זה רוצה לטרוף והרובוט יוכל להגן על הטרף מהתנין ומהחיות המנסות להציל את הטרף. ראה הנמר מוסיף:"לפני יממה, המדענים סיימו לבנות אותו ועכשיו הרובוט נמצא בתוך אחוזת אריתו ומחר נתחיל להשתמש בו!"
תנין ודינו הופתעו ושוב נכנסו לדיכאון. הם חששו שמעזרתו של הרובוט, אריתו יצליח בנקמתו. פתאום לתנין היה רעיון שהוא להתגנב לאחוזה ולהרוס את הרובוט החדש של אריתו.
דינו בהתחלה לא הסכים, אבל תנין שכנא אותו בזה שהוא ספר לו את היתרונות בהרעיון. הם הלכו לעמק טבלי שבו נמצאת האחוזה של אריתו ובזמן ההליכה, הם תכננו תוכנית להרס הרובוט של אריתו. הם הגיעו והתכוננו לניסיון להרוס את הרובוט של אריתו.
תנין התלבש כמו הציידים של אריתו כדי שהמאבטחים יחשבו שהוא 1 מהציידים של אריתו ויתנו לו להיכנס לאחוזה. זה פעל ותנין חפש את הרובוט החדש של אריתו. הוא מצא במהירות את הרובוט של אריתו מנותק, מוצג על מקום מכובד ותכנן לקחת אותו, לרוץ אל שער האחוזה ולברוח בזמן שדינו מעכב את המאבטחים.
כשהוא לקח את הרובוט, הופעלה אזהקה וכל מי שהיה באחוזה הסתדרו מסביבו! מיד לפני שהוא ויתר, דינו הופיע והפיל את כל האויבים שהיו מסביב תנין. הם יצאו מהאחוזה אבל ציידים תנינים, ראה הנמר וראה הנמרה חסמו את השער של האחוזה.
תנין הזהיר אותם שאם הם לא יתנו להם לצאת, הוא יפיל את הרובוט למזרקה ואריתו ראה את זה. הוא התגנב מאוחרי תנין ודינו וקפץ על תנין. דינו לא בזבז שנייה והפיל את הרובוט למזרקה. אריתו זעם מאוד, במיוחד שתנין הפיל אותו למזרקה{לא אותו מזרקה שדינו הפיל לתוכה את הרובוט}. תנין ודינו טפסו על החומה והצליחו לברוח.
ראה הנמרה הוציאה את אריתו מהמזרקה וראה הנמר שאל את המדענים:"האם הרובוט תקין ואם לא אז כמה זמן יקח לתקן אותו?". המדענים ענו שהמעגלים החשמליים של הרובוט נשרפו מקצר שנגרם מהמים של המזרקה ושיקח המון זמן לתקן אותו! אריתו רתח מזעם על תנין ודינו שהרסו את הרובוט שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך