מחבר סיפורים נהדרים
הארנבים היו בצרה כי משפחתם הסתלקה ומגיני ארנבי היו בבית של הדו אבל מהשתעלות של ארנבי, לנה קיבלה רעיון שהצילה אותה ואת הארנב הצעיר. בפרק הבא ארנבי מנסה לחסוך כסף לקניית צעצוע שהוא רוצה.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 82

הארנבים היו בצרה כי משפחתם הסתלקה ומגיני ארנבי היו בבית של הדו אבל מהשתעלות של ארנבי, לנה קיבלה רעיון שהצילה אותה ואת הארנב הצעיר. בפרק הבא ארנבי מנסה לחסוך כסף לקניית צעצוע שהוא רוצה.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

אחרי הסערה, המון הצטננו או חלו בשפעת וחלק מהם הם הדו וגם ארנבי. את הדו ביקרו שאר מגיני 3 הארנבים{תוכי, השכן ותוכינו} ואת ארנבי ביקרו הארנב הצעיר ושאר משפחתו. ארנבי חלה בשפעת ומי שביקר אותו ניסו להקל עליו. אותו דבר להדו רק שהדו לא היה חולה כמו ארנבי.
תנין ודינו יצאו לעוד ניסיון לתפיסת הארנבים. שניהם לא היו 1 מהחולים מהסערה אז הארנבים צריכים להיזהר. בינתיים לנה הלכה לקנות תרופות וסבא של ארנבי שאל את ארנבי:"איך אתא מרגיש?" וארנבי ענה:"אני מרגיש רע". כולם מאוד דאגו לארנבי כתוצאה מתשובתו לשאלת סביו.
תנין ודינו הגיעו למנהרות הארנב והתגנבו לבית ארנבי. הם גילו שארנבי חולה וכל משפחתו ביקרה אותו אבל הסבתים אמרו שהם עומדים לעזוב, הורי ארנבי עומדים ללכת לעבודתם והם עמדו להשאיר את הארנבים לבדם. הם תכננו לתפוס את הארנב הצעיר ואת לנה שתחזור מהחנות ואחרי שהסבתים וההורים יעזבו.
לנה חזרה, הסבתים וההורים של ארנבי הלכו ותנין ודינו עמדו לפעול. הם עמדו להיכנס לבית ארנבי אבל הארנב הצעיר ראה אותם והזהיר את האחרים. הם דאגו כי תנין ודינו עומדים לתפוס אותם וחשבו על תוכנית שתציל אותם. המצב שהם נקלעו עליו מאוד רע מכיוון שהאין מי שיגן עליהם מהמלתעות הטורפים.
ארנבי התשעל שיעול חזק ולא נעים ופתאום ללנה הייתה רעיון. היא בקשה מהארנב הצעיר להעמיד פנים איתה שהם חולים קשות כדי שתנין ודינו לא ירצו לטרופתם. תנין ודינו קפצו לטווח הראיה של הארנבים והיו פעורי פה כי ראו שאחות ארנבי והארנב הצעיר גם חולים. הם חשבו שארנבי הדביק את האחרים והם לא רצו לטרוף אותם כי פחדו לחלות מהם.
תנין ודינו הסתלקו מבית ארנבי מאוכזבים והארנבים חוגגו. הם ספרו את מה שקרה להם להוריהם ולמגיני 3 הארנבים שאהבו מאוד את תוכניתהם. בסוף היום קרא פלא: ארנבי נברא. כולם שמחו שארנבי נברא ולמחר תכננו ללכת ליער הסנאים, לבית של הדו ולהיות איתו עד שגם הוא יבריא.


תגובות (1)

מנהרה*, לא "מנערה". נראה שאתה מאוד אוהב את הסיפור, וזה מצוין, אבל אם תרצה יותר קוראים לדעתי כדיי שתיקח דברים יותר לאט, כשאתה מתחיל עלילה ומסיים אותה באותו פרק אתה סוג של מבזבז עלילת משנה טובה. ומה עם עלילה ראשית? דמויות עגולות? רגש? הייתי אומרת שאולי כדאי לך לשקול לעבור לסגנון בוגר ומקצועי יותר אם תרצה יותר קוראים.

09/12/2016 16:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך