מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי לא יעשה זאת שוב ותמיד יספר להורים דברים כאלו. בפרק הבא ארנבי מבקר את סבתו ביער ויקוס ופתאום.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 87

ארנבי לא יעשה זאת שוב ותמיד יספר להורים דברים כאלו. בפרק הבא ארנבי מבקר את סבתו ביער ויקוס ופתאום.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בכיתה של ארנבי יש נבחרת כדורגל שארנבי נמצא בה. בעוד יומיים היא תשחק נגד נבחרת מקרית ארנבור וארנבי התרגש מזה. הוא כל יום התאמן למשחק זה להגדלת הסיכוי להצלחה בו.
היום ארנבי התאמן בשעה 15:00 במגרש במנהרות הארנב אם אחותו לנה. בזמן ההתאמנות קרה משהו לא טוב: ארנבי רץ ומעד על אבן! הוא נפל ורגליו כאבו. לנה תימכה בו ולקחה אותו לביתם.
ארנבי חשש מכיוון שאם הוא נפצע קשות אז אולי לא יתנו לו לשחק במשחק נגד הנבחרת מקרית ארנבור. הוא ספר את דאגתו ללנה ולנה ענתה:"ארנבי, העיקר שאתא בריא ואם אתא נפצעת קשות ולא מרשים לך לשחק כדי שהפצע יבריא, צריך לעשות כך.". ארנבי בקש מלנה:"לנה, אולי אל תספרי להורים שאני נפלתי!" אבל לנה לא הסכימה.
ארנבי המשיך לנסות לשכנא את אחותו שלא תספר להורים שהוא מעד ובסוף היא נכנעה. הם לא סיפרו להוריהם שארנבי מעד כשחזרו כדי שארנבי יוכל לשחק במשחק נגד קרית ארנבור. הרגל של ארנבי כאבה וארנבי התקשה ללכת רגיל אך הוא צריך לנסות ללכת רגיל כדי שההורים שלו לא יחשדו בו.
המשחק הגיע וההורים של ארנבי לא ידעו עדיין שארנבי מעד. ארנבי הלך למגרש ולנה פנתה עליו ושאלה אותו :"האם אתא מרגיש טוב?" וארנבי הכחיש שנהדר אך הרגל שלו עדיין כאבה! המשחק עמד להתחיל והנבחרת של הכיתה של ארנבי התכוננה.
הנבחרת מקרית ארנבור הגיע והמשחק יתחיל בעוד 5 דקות. ארנבי חשש שהרגל הכואבת שלו תפריע לו במהלך המשחק וקיווה שזה לא יקרה. המשחק התחיל ולנה צפתה בו וקיוותה שהרגל של ארנבי תעמוד במשחק.
במהלך המשחק ארנבי ניסה לתפוס את הכדור אך הרגל שלו מאוד כאבה אז הוא עצר כדי להפסיק את הכאב. קבוצתו נזפה בו מכיוון שהוא יכל לתפוס את הכדור ולהבקיע גול אך במקום זאת הוא עצר. היה לו עוד הזדמנות לתפוס את הכדור והוא לו רצה לפספס אותו.
הוא רץ לכיוון הכדור אך הרגל התחילה מאוד לכאוב לו. פתאום ארנבי נפל כתוצאה מהכאב ולנה לקחה אותו למזכירות. הם התקשרו להוריהם שבאו ולקחו את ארנבי לרופא.
ארנבי התוודה להורים שהוא מעד על אבן שהוא התאמן ולא סיפר להם מכיוון שידע שהם לא ירשו לו לשחק במשחק נגד הנבחרת מקרית ארנבור. הרופא ספר שלארנבי יש נקע והוא לא יוכל לשחק במשך שבוע עד שהוא יחלים. הוא התנצל מהם וגם מכיתתו והבטיח שזה לא יקרה שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך