מחבר סיפורים נהדרים
הרובוט של אריתו מסכן את הארנבים ומפעיל לחץ אל מגיני 3 הארנבים{תוכי, השכן, תוכינו והדו} ואל תנין ודינו. בפרק הבא הבית של המשפחה של ארנבי נהרס בסופה ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 90

הרובוט של אריתו מסכן את הארנבים ומפעיל לחץ אל מגיני 3 הארנבים{תוכי, השכן, תוכינו והדו} ואל תנין ודינו. בפרק הבא הבית של המשפחה של ארנבי נהרס בסופה ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום מיוחד בשביל אריתו מכיוון שהמדענים שלו סיימו לתקן את הרובוט שבנו לו שנהרס ע"י תנין ודינו{בפרק 80} הרובוט אמור לתפוס טרף, לדאוג שהוא לא יברח וגם לשמור כל הטרף ממי שמנסה להציל אותו לעומת הרובוט של תנין שבנה דינו שיכול לתפוס טרף אך לא לשמור עליו והוא גם לא יכול לטוס לעומת הרובוט של אריתו. אריתו תכנן לנקום בתנין על זה שהוא הציק לו בכיתה פעם בזה שהוא יתפוס בעזרת הרובוט את ארנבי, לנה והארנב הצעיר, מי שתנין רוצה לטרוף ולטרוף אותם.
מחוץ לאחוזתו, הוא וזוג הנמרים גרמו לרובוט לטוס אל מנהרות הארנב ולתפוס את הארנבים. הוא טס לכיוון מנהרות הארנב ושהגיע הוא איתר את הארנבים. ארנבי, לנה והארנב הצעיר שחקו ליד הבית של ארנבי ונהנו עד שהרובוט הופיע ותפס אותם באמצעות שק.
תוכי ראה זאת ועף להציל אותם. תוכי התקרב לרובוט אך הרובוט איתר אותו והאיץ. המשפחה של ארנבי של עודדה את תוכי שהוא יצליח ותוכי ניסה ככל יכולתו, לתפוס את הרובוט. הוא דאה והצליח להגיע אליו.
הוא אחז בו באמצעות טפריו וניסה לשחרר את הארנבים. הוא היה צריך להימהר מכיוון שהרובוט מתקדם לאחוזה של אריתו שבו מחכים המון טורפים. הוא השתמש בקצה החד של מקורו לחיתוך השק והשק נפל שבתוכותו נמצאים הארנבים. הוא עף לתפוס את השק לפני שהוא ינחת ומי שבו יפגע קשות.
אריתו והאחרים ראו את הרובוט מתקרה ואריתו הסתכל במשקפת בשביל לבדוק אם הוא הצליח לתפוס את הארנבים. הוא ראה שהרובוט עף אליו "בידיים ריקות" וגילה שהסיבה לכך הוא שתוכי הפיל ממנו את השק שבו היו הארנבים ופקד על זוג והנמרים ועל ציידיו לעצור אותו.
בינתיים תוכי תפס את השק ושחרר את הארנבים על הקרקע. הוא נח עד שהוא ראה שהטורפים מתקדמים לכיוונם ובקש מהארנבים שיברחו. הארנבים ברחו והטורפים לא יצליחו לתפוס אותם אך הרובוט חזר ואיתר את הארנבים!
תוכי ראה את זה ועף לכיוון הרובוט. הוא התקרב אליו והכה אותו. הוא נפל והוא והארנבים שמחו. הארנבים חזרו לבתיהם והוריהם הודו לתוכי הגיבור.
הציידים של אריתו הובילו את הרובוט אל אחוזת אריתו. אריתו שאל את המדענים:"כמה זמן יקח לתקן אותו הפעם?" והמדענים ענו:"לא הרבה כמו בפעם הקודמת ואולי אפילו נסיים לתקן אותו עוד מחר.". בפעם הקודמת, הוא ועוזריו יעזרו לרובוט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך