מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא הארנב הצעיר ומשפחתו יצאו לחופשה במשך חודש ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 91

בפרק הבא הארנב הצעיר ומשפחתו יצאו לחופשה במשך חודש ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום היה מבול רציני ביער שהדאיג מאוד את מי שגר בו. בזמן המבול, במנהרה של המשפחה של ארנבי, כולם חכו עד תום הסופה. טיפות הגשם העבות הכו בחוזק את המנהרה וגרמו לקריסתה אבל הארנבים בה חברו מנהרה שבעזרתה הם יצאו מהמנהרה לפני שהיא קרסה.
הם נכנסו מהר לבית השכן וחשבו מה יהיה. אחרי הסופה ארנבי שאל את הוריו:"איפה נגור, הרי הבית שלנו קרס בסופה והשכן לא מסכים שהם יגרו אצלו?" והם ענו לו שאנו נגור בבית של הדו שנמצא על העץ בזמן שאבא של ארנבי והבנאים ישופצו את מנהרתיהם אך ארנבי לא רצה לגור במקום אחר אבל לא הייתה בררה אחרת.
הם עברו לבית של הדו הסנאי הנמצא ביער הסנאים ונשארו שם עד שהבית שלהם ישופץ. ארנבי היה סקרן מתי יחזרו אז הוא שאל את אביו שהוא בנאי:"מתי הבית יהיה מוכן?". הוא לא ידע מתי הבית יהיה משופץ אז הוא שאל את הבנאים האחרים שענו לא שתוך שבוע הבית שלהם יהיה מוכן.
ארנבי התרגל לביתו ולמנהגים בו ולפיכך הוא לא רצה לעבור למקום אחר. הוא גם אהב מאוד את בית ובשבילו שבוע זה המון זמן. הוא גם דאג שכשהוא יחזור לביתו הקודם, הוא יראה שונה מכיוון שכל פעם שהבנאים בונים מנהרה, הם בונים אותה שונה מהמנהרות הקודמות שהם בנו.
ארנבי בקש מאביו שיבקש מהבנאים האחרים שישופצו את ביתיהם לפי מראו הקודם אך אבא ספר שהבנאים לא יודעים איך נראה הבית אז ארנבי אמר לו שיספר להם איך הבית נראה ואביו הסכים. ארנבי הרגיש טוב יותר והלך אם משפחתו, לטייל ביער הסנאים. הם עברו מעץ לעץ באמצעות גשרים ונהנו מהנוף.
הבנאים סיימו לשפץ את הבית ההרוס ואבא של ארנבי ספר זאת למשפחתו. ארנבי שמח לעבור חזרה לביתו והודה להדו שנתן להם מקום מגורים בזמן שמשפצים את ביתיהם. כשהוא ומשפחתו הדיעו לבית החדש, הם היו פעורי פה מכיוון שהבית נראה בדיוק כמו שהוא נראה לפני שהוא קרס.
ארנבי היה שמח והודה לאביו שבקש מהבנאים שישפצו את הבית לפי מראו הקודם. אביו ספר לו שהוא והבנאים הוסיפו יסודות לבית שימנעו ממנו לקרוס בסופה הבאה. כל המשפחה חזרה לשגרה בשמחה רבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך